• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Uh, Mada ging aan de rum, Jack sloeg haar, Aricin krijgt elke keer soort van ruzie met Mada terwijl hij achter haar aanzit. Becky heeft hun gewaarschuwd. Nu heeft Kyra een schip gezien en bekijken ze die.


    Oke dan... Ik doe mijn best!

    John.

    We zaten nog niet zo lang op het schip, maar ik was nu al aan de rum begonnen. Jack had me gevraagd om een oogje in het zeil te houden, voor het geval er ruzies of andere negatieve dingen op het schip gebeurden. Maar steeds als er weer een ruzie tussen Mada en Aricin was, was Jack er veel sneller bij dan ik...
    "He, wat doe jij daar zo alleen?" Ik keek op, en Liv kwam naast me staan om naar het onbekende schip te kijken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Liv.

    Ik had een beetje medelijden met John, want hij leek totaal geen vrienden te hebben en moederziel alleen te zijn op dit schip. Ik besloot dat ik hem maar het beste een beetje op kon vrolijken.
    "Misschien is dat andere schip ook wel een piratenschip en komen ze naar ons toe om met ons te vechten, in de hoop dat we als laffe dwazen ons schip opgeven, maar-" begon ik vrolijk te babbelen, maar één blik van John legde mij het zwijgen op. Toen kwam Jack eraan, waarschijnlijk om zich met ons te gaan bemoeien.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mada

    Ik kreeg geen antwoord van Aricin en dat was voor mij een teken dat hij niets meer terug wist te zeggen, perfect! ''Luie donders, scheer je daar weg en ga wat doen, nuttige dingen!'' schreeuwde ik naar John en Liv, op een strengere toon dan dat ik wilde. Ik grinnikte kort en streek een blonde lok achter mijn oren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    Mada leek vandaag een beetje vervelend, maar misschien kwam het gewoon door haar leeftijd. Ik zou me beter op de wat oudere meisjes hier kunnen richten, die de aandacht van een jongen wel konden waarderen.


    Your make-up is terrible

    Liv.

    Geschrokken sprongen John en ik op en we gingen ieder onze eigen weg. Ik zag een touw loshangen en toen ik het vast had gemaakt, keek ik op. Aricin stond tegenover mij met een grote grijns op zijn gezicht, overduidelijk aan het flirten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aricin Azure

    "Hulp nodig?" Ondertussen trok ik een touw van de mast strak waardoor mijn biceps strak stonden gespannen.


    Your make-up is terrible

    Kyra
    Nadat ik samen met Jack had besloten om het schip nog even in de gaten te houden, liep ik naar Mada toe. Die, zoals gewoonlijk, haar werk weer aan het doen was. Het was niets voor mij, dat altijd maar opvallen en orders geven, ik hield me vaak liever op de achtergrond.

    Jongens, Adam is er wel enzo. Maar ik kijk nog even wanneer ik iets goeds met hem kan doen. Maar als iemand met hem wil praten, dan kan dat. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada

    Ik zag hoe Aricin me bekeek en vervolgens afkeurend van me afdraaide. Ik wist wat hij dacht. Het zou me niets moeten doen, maar dat deed het dus heus wel. Alsof het makkelijk was voor een 15 jarig meisje op een schip te zijn, een piraat te wezen. Ik zou hem laten zien wat ik waard was en dat ik zijn aandacht heus wel waard was.
    Ik deed mijn t-shirt ietwat naar beneden zodat mijn al volle borsten beter te zien waren en ik schudde mijn haren mooi in model, zodat ze wat wilder zouden zitten. ''Aricin?'' vroeg ik op een rustige en lieve toon.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amber

    Ik zuchtte diep en ging weer aan het werk. Ondertussen keek ik een beetje rond naar iedereen. Mijn oog viel hangen op Jack. Hij was behoorlijk bezopen en ik grinnikte even.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Aricin

    Ik draaide me om naar Mada omdat ik haar mijn naam hoorde zeggen. Wat wilde ze nu weer? Eerst bleven mijn ogen hangen haar borsten, maar ik liet ze snel omhoog gaan naar haar ogen. "Ja?" Vroeg ik lief.


    Your make-up is terrible

    Liv

    "Aricin?" Ik draaide me om naar Mada die aan kwam lopen, haar T-shirt naar beneden getrokken en haar haren door de war gegooid. Aricin wendde zijn blik van mij af, en ik voelde een vlaag jaloezie door me heen trekken- Wat was dit nou? Ik voelde toch niets voor Aricin?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mada

    Ik zag dat Liv jaloers naar Aricin keek, en daar werd ik juist nog vrolijker van. ''Ik vroeg me af of je even mee wilde komen?'' vroeg ik poeslief, met mijn ogen groot en schattig. Vervolgens keek ik hem recht in zijn ogen en met mijn ogen liet ik merken dat hij heus naar mijn borsten mocht kijken, ik liet ze niet voor niets zien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    "Uh." Ik wierp een blik naar Liv, toen weer naar Mada haar borsten. "Ik kom zo bij je." Zei ik tegen Liv terwijl ik met Mada mee liep.


    Your make-up is terrible

    Liv

    Vreemd genoeg voelde ik tranen achter mijn ogen prikken, iets wat al heel lang niet meer was gebeurd. Ik snapte niet wat er met mij aan de hand was, wat boeide het mij of Aricin met die hoer van een Mada meeging? Al zouden ze 'het' doen, mij boeide het niets- of zou het eigenlijk niets moeten boeien. Ik ging verder met de touwen vastknopen, hopend dat Aricin gauw terug zou komen en aandacht aan mij zou schenken. In gedachten vervloekte ik Mada met de ergste vervloekingen die ik maar kon bedenken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mada

    Ik glimlachtte kort naar Aricin en liep met hem naar -ikweetdenaamhiernietmeervoor, iig naar beneden zeg maar-. Ik draaide me om, maar opeens voelde ik iets in mij steken. Was het goed voor een meisje van 15 om met een jongen zoals Aricin te gaan? Ik keek hem aan en even wist ik niet wat ik moest doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking