• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Becky

    Ik fronste. "Weet je dat ze nog maar 15 is?" Jack bromde iets terug terwijl hij zich leek te concentreren op de open zee voor ons. "Ze is nu al alcoholist." Ik zelf dronk bijna nooit. "Ik kan me de dag niet meer herinneren dat ik niet gedronken heb." Mompelde Jack. Goh, wat vreemd. Die drank tast je geheugen ook enorm aan, in die mate. Misschien was hij ook wel gewoon geboren met een fles rum in zijn hand.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Grinnikend kwam ik met een fles rum in mijn mond terug gelopen en ik leunde tegen de eerste de beste persoon aan die ik tegen kwam. ''Hoi!'' zei ik lachend en ik liep door. ''CAPTAIN!?'' vroeg ik luid. Ik haalde de fles uit mijn mond en leunde tegen Jack aan. ''Waar gaan we heen?'' vroeg ik met een overslaande stem, terwijl ik grinnikend de fles op en neer liet gaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga zo slapen. :'(
    Ik vind dit dus zo verslavend hè.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jack Sparrow

    "Ergens waar je altijd 15 zult blijven." Antwoordde ik op Mada. Ik pakte de rum af. "Rum is niet goed voor je." En ik nam zelf een grote slok eruit.


    Your make-up is terrible

    Mada

    ''Jackie!'' jammerde ik zielig. Ik greep naar de fles, maar Jack hield hem te hoog voor me boven mijn hoofd. Ik zuchtte vervolgens. ''I want my rum!'' gilde ik hard en ik speelde weerd voor kind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jack Sparrow

    "Je hebt nu al genoeg gehad." Ik dronk nog een slok en stak mijn tong uit. "Zorg er eens voor dat iedereen goed werkt!" Ik mocht haar lekker commanderen.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik gromde kwaad en gilde nog harder, waardoor iedereen op het schip stil was en naar ons keek. ''Give me the bloody rum!'' schreeuwde ik en vervolgens, zonder dat ik het door had, sloeg Jack in zijn gezicht. ''Onee!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jack Sparrow

    "Ik kan je ook degraderereren." Ik kreeg het woord niet helemaal uit mijn strot. "Dan mag jij naar iedereen hier luisteren! Zelfs die... Ene man. Die altijd het dek schrobt."


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik hield meteen mijn mond en mijn handen thuis. ''Laat die stomme rum ook maar zitten.'' zei ik zuchtend. Ik liep weg van Jack, omdat ik zijn gezicht op dat soort momenten wel nogeens kon slaan. Hatelijk.

    Ik ga slapen, morgen kom ik terug. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Slaap lekker!


    Your make-up is terrible

    Pius

    Het duurde niet lang voor ik uitviste wie ik om werk moest vragen. Een klein dametje, correctie: meisje, paradeerde nogal bazig over het dek en leek het aan de stok te hebben met een grote man met donker haar. Het intersseerde me allerminst wat er tussen hen speelde, maar ik verveelde me nu al kapot en dus draafde ik naar haar toe. 'Jij bent de baas hier, right? Goed. Ik heb dus werk nodig. En geen patatten schillen. Echt werk. Kan je me daarmee helpen?' Ik praatte snel en zakelijk. Niet mijn normale manier van doen, maar hoe zou jij zijn als je je in een dronken bij had aangesloten bij de mafste crew allertijden? Rotbeest leek het voor een met me eens te zijn en kraste luid. Daarna boorde de vogel zijn nagels venijnig in mijn hoofdhuid, waardoor hij me liet weten dat hij nog steeds de pest aan me had. Stomme stalker liet me ook nooit alleen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Becky

    Ik schrok best wel van de reactie van Mada, normaal was ze zo nooit. Ze was wel overheersend, maar niet tegen de captain. Ik pakte de fles rum over van Jack. "Genoeg." Zei ik. "We moeten eerst op weg komen, dan mag je weer." Hier was ik First Mate voor geworden, ik wist wat het beste was voor Jack. Zelfs na ons verleden, wat ik nu zelfs schaamtelijk vond, maar gelukkig wist niemand ervan.


    Your make-up is terrible

    Kyra
    Gelukkig zat ik boven in het kraaiennest en keek om me heen. We waren de inham echt bijna uit, nog even en we zaten op volle zee. Met een halve glimlach keek ik achterom waar ik Tortuga steeds sneller zag verdwijnen. Toen viel me iets op, ik fronste mijn wenkbrauwen en tuurde naar een anders schip dat net vertrokken was. Ik was er zeker van dat er geen andere schepen zouden vertrekken vandaag. Ja, ik had zo mijn bronnen. Ik vertrouwde het voor geen meter.
    In een reflex greep ik een touw en slingerde ik mezelf er omheen. Waarna ik me naar beneden liet glijden. Ik landde netjes op het bovendek waar Jack bij het roer stond. "Cap'n. Bakboord op 8 uur. Misschien iets om in de gaten te houden," meldde ik en ik merkte dat ik Jack's aandacht kreeg.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Jack Sparrow

    Ik trok aan de telescoop die aan mijn riem hing, maar hij bleef steken. Toen ik bij de rand van het schip was, liet hij eindelijk los en liet ik hem bijna over de rand vallen. "Waar had je hem ook al weer gezien?" Vroeg ik aan Kyra. Ze wees naar de plek en ik schoof mijn telescoop uit om hem van dichtbij te bekijken.


    Your make-up is terrible

    Kyra
    Ongeduldig wachtte ik tot Jack zijn oordeel zou geven. Ik hield er niet van het gevoel te hebben dat we gevolgd werden. Natuurlijk, deze reis zou niet al te makkelijk worden. Dat wist ik ook zonder dat ik goed naar de kaart had gekeken. "En?" vroeg ik.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.