• Het is misschien een beetje een rare vraag, maar stél je raakt zwanger, zou je dan een abortus plegen, of niet? En waarom zou je dat wel/niet doen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Niet. Ik kan niet eens een vlieg doodslaan,laat staan mijn eigen kind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou wel doen, klinkt misschien harteloos maar ik wil niet mijn leven vergooien (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    I kweet het niet. Hangt er van af van wie etc. Ik vind het verschrikkelijk maar ik denk het wel, op dit moment allesinds. Ik vind niet dat een kind mag leven en weten dat hij/zij niet gewild was. Maar misschien houd ik het wel, ik weet het niet, het hangt er echt van af. Ik denk niet dat je zo iets kunt inschatten.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Nú op deze leeftijd wel.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik denk niet dat ik het zou doen. Ik weet het natuurlijk niet zeker, misschien reageer ik wel heel anders als het wél zou gebeuren, maar op dit moment denk ik niet dat ik het zou willen. Maar ik kan het niet goed uitleggen, het is eerder een gevoel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou dat nooit doen, want ik vind abortus moord. Je moet de verantwoordelijk gewoon op je nemen, klaar. Iedereen weet dat je zwanger kunt raken als je onveilig seks hebt.
    Kijk, het is anders als je verkracht bent, dan vind ik abortus wel logisch.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, op dit moment zeker. Ik ben heel gericht op school en op een verdere carrière. Een kind zou dit alleen maar in de weg staan en ik zou het niet de nodige zorgen kunnen geven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja. Ik weet dat ik mijn eigen toekomst dan zal gaan verpesten, en het kind verdient dan niet waar het recht op heeft want als tienermoeder kan je een kind veel minder bieden dan als je zelf volwassen bent.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Dat ligt echt aan de situatie, denk ik. Nu zou ik zeggen nee, ik hou het, maar stel dat het over een paar jaar gebeurt als ik op kamers zit, bijna geen geld heb en hartstikke druk ben met een studie of zo? Dan zou ik het niet kunnen houden, dus ja, dan zou ik wel voor abortus kiezen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Scandal schreef:
    Ja, op dit moment zeker. Ik ben heel gericht op school en op een verdere carrière. Een kind zou dit alleen maar in de weg staan en ik zou het niet de nodige zorgen kunnen geven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik zou het wel doen.
    ik bedoel als ik op mijn 16de een kind krijg? hoe moet het met mij en het kind later? ik gun het de baby niet om later in armoede te laten leven. omdat ik later de kost niet kan betalen enzo


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    op deze leeftijd wel


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Als ik nu zwanger zou raken? Ja. Ik wil eerst een goede toekomst voor een kind kunnen verzekeren en ik ben niet van plan mijn eigen toekomst te vergooien, door een zwangerschap. Het klinkt misschien hard, maar het is wel zo.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    op deze leeftijd wel, ik denk niet dat mijn lichaam dat aankan (?)
    Maar als ik ouder ben dan 16, dan sta ik het af voor adoptie


    Me so good.

    Ohmygaskarth schreef:
    I kweet het niet. Hangt er van af van wie etc. Ik vind het verschrikkelijk maar ik denk het wel, op dit moment allesinds. Ik vind niet dat een kind mag leven en weten dat hij/zij niet gewild was. Maar misschien houd ik het wel, ik weet het niet, het hangt er echt van af. Ik denk niet dat je zo iets kunt inschatten.

    Inderdaad, maar als je er optijd achter komt kan je je baarmoeder ook nog laten leegzuigen en dan is het bevruchtte eitje ook weg.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.