• Het is misschien een beetje een rare vraag, maar stél je raakt zwanger, zou je dan een abortus plegen, of niet? En waarom zou je dat wel/niet doen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Apasionado schreef:
    Ja. Ik weet dat ik mijn eigen toekomst dan zal gaan verpesten, en het kind verdient dan niet waar het recht op heeft want als tienermoeder kan je een kind veel minder bieden dan als je zelf volwassen bent.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Speaker schreef:
    Dat ligt echt aan de situatie, denk ik. Nu zou ik zeggen nee, ik hou het, maar stel dat het over een paar jaar gebeurt als ik op kamers zit, bijna geen geld heb en hartstikke druk ben met een studie of zo? Dan zou ik het niet kunnen houden, dus ja, dan zou ik wel voor abortus kiezen.

    Deserted schreef:
    Ja!
    Ik zit nu op school, en heb vrienden, en al dat soort dingen.
    Als ik 20/30 ben zou ik het ook doen, dan heb ik werk enzo.
    En ik heb een hekel aan kleine kinderen, en dat soort dingen. Zwanger zijn lijkt me de ergste straf ooit, op de bevalling na.

    En daarbij, als die foutus, of wat dan ook, in me zit, heb ik echt niet het gevoel dat het leeft, en denkt, en mijn kind is en alles. Kan mij wat schelen wat er mee gebeurt...

    Klinkt wel harteloos, maar zo zie ik het gewoon...


    Jij was ook ooit een foetus. Sorry.

    Klinkt wel bitchy, maar zo zie ik het gewoon.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik denk niet dat je dat kan zeggen totdat je echt zwanger bent.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Grieving schreef:
    Dat zal totaal aan de situatie liggen.

    Ik zou eerder adoptie overwegen dan abortus.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben nu 12, ja,
    Maar als ik 17 zou zijn, zou ik dat zielig vinden, dan niet denk ik.

    Nee, ik zou dat mezelf nooit vergeven.


    -

    Op dit moment, ja.
    Ik zou er kapot van zijn om mijn eigen kind te doden, maar ik kan mijn kind nu niet het leven geven waar het recht op heeft. Ik denk dat dat gewoon beter zou zijn voor mijn kind. Dus; uit liefde voormijn kind ga ik voor abortus (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ligt echt aan de situatie hoe wie wat en waar,

    maar ik zou die dan mijn vriendin is eigk geen abortus laten plegen, of laten adopteren, want je gaat er zowieso later nog veel spijt van krijgen, en de gedachtes: hoe zou die geworden zijn wanneeer ik...........

    etc.

    je kan het alleen maar beoordelen wanneer het je zelf overkomt


    Ligt and Darkness are both very different..

    Grieving schreef:
    Dat zal totaal aan de situatie liggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zie ik dan wel


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, abortus staat bij mij gelijk aan moord. Tuurlijk is het nogal kut als je zwanger raakt, op welke manier dan ook maar ik vind dat je verantwoordlijkheid voor je kind moet nemen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik wel, ik ben veel te jong & ik zou mijn 'tiener-leven' zo hard missen omdat je altijd de verantwoordelijkheid van je kind op je moet nemen. En ook omdat je zo bekeken gaat worden & er geroddeld achter je gaat worden & dat kan ik wel missen (;


    You better fear me, cause' I am death.

    Ik zou het zeker overwegen.


    Life is hard and then we die