• Het is misschien een beetje een rare vraag, maar stél je raakt zwanger, zou je dan een abortus plegen, of niet? En waarom zou je dat wel/niet doen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Biebersz schreef:
    Nú op deze leeftijd wel.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja ik zou het plegen als ik jong zou zijn
    maar als ik oud zou zijn dan niet (dan zou ik met die Jongen trouwen ofso en als hij dat niet wil ga ik hem dwingen(duivel)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik zou het niet kunnen denk ik.


    Let us die young or let us live forever.

    Deserted schreef:
    Ja!
    Ik zit nu op school, en heb vrienden, en al dat soort dingen.
    Als ik 20/30 ben zou ik het ook doen, dan heb ik werk enzo.
    En ik heb een hekel aan kleine kinderen, en dat soort dingen. Zwanger zijn lijkt me de ergste straf ooit, op de bevalling na.

    En daarbij, als die foutus, of wat dan ook, in me zit, heb ik echt niet het gevoel dat het leeft, en denkt, en mijn kind is en alles. Kan mij wat schelen wat er mee gebeurt...

    Klinkt wel harteloos, maar zo zie ik het gewoon...


    .....:|


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Scandal schreef:
    Ja, op dit moment zeker. Ik ben heel gericht op school en op een verdere carrière. Een kind zou dit alleen maar in de weg staan en ik zou het niet de nodige zorgen kunnen geven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Op deze leeftijd wel, ik denk niet dat ik een kind gelukkig zou kunnen maken nu. Maar als ik wat ouder ben, dan hangt het er ook maar van af van wie ik de baby zou krijgen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee kan ik niet doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan nooit weten hoe je je dan voelt. Ook al geef je zoveel om je school, je hebt een persoon in je buik, ookal is het nog maar een tiende milimeter groot. Ik ben niet echt tegen abortus ofzo maar toch, ik heb even geen mening, lol.

    Nou, met abortus vermoord je eigenlijk een persoon. Omdat vanaf dat het kind in de moeder's buik zit, leeft het al.

    Nee. Het spijt me, maar als ik een kind zou nemen zou ik het toch laten adopteren en ik heb op dit moment geen behoefte om met een dikke buik rond te lopen op school. Ik ben 15 dus ja.


    it's so empty living behind these castle walls

    PEDOpas schreef:
    Nou, met abortus vermoord je eigenlijk een persoon. Omdat vanaf dat het kind in de moeder's buik zit, leeft het al.
    Maar het heeft geen besef van alles. En het voelt ook geen pijn neem ik aan? Aangezien de zenuwen in een later stadion worden ontwikkeld.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)Maar het heeft geen besef van alles. En het voelt ook geen pijn neem ik aan? Aangezien de zenuwen in een later stadion worden ontwikkeld.


    Het voelt wel pijn(nerd) je moet de film The Scream maar ff zien, dat is echt vreselijk! Je ziet hoe een kind uitelkaar gerukt word in de baarmoeder, en je ziet het mondje helemaal gillen van pijn.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Het voelt wel pijn(nerd) je moet de film The Scream maar ff zien, dat is echt vreselijk! Je ziet hoe een kind uitelkaar gerukt word in de baarmoeder, en je ziet het mondje helemaal gillen van pijn.
    echt? ;o omygod.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, zeker weten. Mijn leven is nu veel te leuk, daarbij wil ik echt niet aan een kind moeten denken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja. Ik weet dat ik het nu nog niet in me heb om een kind te kunnen opvoeden, daarnaast kan ik het niet eens een toekomst bieden. Omdat ik dan niet gestudeerd heb. En ik wil als ik een kind krijg, er het allerbeste voor. En een tienermoederschap past gewoon niet bij hoe ik mijn leven zie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.