• Het is misschien een beetje een rare vraag, maar stél je raakt zwanger, zou je dan een abortus plegen, of niet? En waarom zou je dat wel/niet doen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als het van een verkrachter was, dan is het echt een ander verhaal.. Het klinkt misschien grof..

    Maar als ht nie zo was dan zou ik het denk wel houde ik weet het niet moeilijke vraag eigenlijk


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    dat kan je nu niet zeggen ; nu zeg je miss wel ja . (ben nu 15)
    maar als je eenmaal zwanger bent denk je daar heel anders over .


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Als ik zwanger zou worden, zou ik het niet weg laten halen.. Ieder kind heeft recht op een leven.. of het nou in de weg staat bij je school of studie.Ieder kind heeft recht op een leven, vind ik. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als ik zoiets voor het eerst in mijn buik heb voelen trappen, zou ik het nooit doen, maar ach.


    Je kunt ook adoptie doen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 15:50 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Als ik in de komende 3/4 jaar zwanger zou raken, dan wel. Of ik zou het kind opgeven voor adoptie.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nu zwanger? Weg laten halen. In dat soort dingen denk ik echt alleen maar aan mezelf. Het zou heel mijn leven en toekomst kunnen verpesten. Zeker als de vader van het kind bij me weg zou gaan. Nee hoor, dat zou ik echt niet willen. Je doet het samen of niet. Ik zou het dus laten weghalen. Hoe hard het ook is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat zal totaal aan de situatie liggen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nee, echt niet.
    Ik droomde onlangs dat ik zwanger was (geen idee waarom) en serieus. In die droom dacht ik dus echt dat die baby er in zat en ik was daar ook maar een jaar of 16 in, dus veel te jong.
    Maar weg halen ging echt niet.
    Ik zou het alleen overwegen als ik weet dat mijn kindje zwaar gehandicapt zou zijn.


    effort never betrays you

    op deze leeftijd wel.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nou ja, dat van in armoede leven zou bij mij sowieso niet van toepassing zijn, want ik geloof niet dat mijn ouders me zomaar zouden laten creperen. Niet dat ik zou willen dat zij voor alle kosten zouden opdraaien, ik zou zo snel mogelijk zelf iets willen gaan verdienen, maar een tijdje kunnen ze het wel aan.


    Nee, echt niet.
    Ik droomde onlangs dat ik zwanger was (geen idee waarom) en serieus. In die droom dacht ik dus echt dat die baby er in zat en ik was daar ook maar een jaar of 16 in, dus veel te jong.
    Maar weg halen ging echt niet.


    Dat heb ik ook gehad! ;o Eerst was ik vastbesloten nooit kinderen te krijgen, vooral niet als ik naar mijn broer keek. Maar toen droomde ik dat ik zelf een zoontje had gekregen en sindsdien denk ik steeds maar dat ik het niet zou kunnen wegdoen, hoe ongemakkelijk het praktisch ook zou zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    nee absoluut niet!
    Ik vind het moord en daar ben ik zwaar tegen. Kijk als het nou onder medische dingen is dat je anders dood kan gaan is het een ander verhaal. Maar als je onveilig seks hebt gehad, eigen schuld. Als je verkracht bent ga ik niet zeggen eigen schuld maar dan baar je het kind maar en laat je het addopteren.
    Ik heb van mensen gehoord dat ze je kind helemaal uitelkaar trekken, eerst de benen dan de armen dan vervolgens het hoofd. Je zag het gezicht van dat kind helemaal gillen van de pijn. Ookal is het nog klein het is wel een levend mens. Volgens mij willen chirugen of wie dan ook de aborutus doet. Ze noemen het alleen maar een foetus omdat dat niet zo menselijk klinkt, dan als je het een baby gaat noemen.

    Ik ben dus tegen:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hangt van de situatie af. En ik vind beide eng dus ja..


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    xJelena schreef:
    Nou ja, dat van in armoede leven zou bij mij sowieso niet van toepassing zijn, want ik geloof niet dat mijn ouders me zomaar zouden laten creperen. Niet dat ik zou willen dat zij voor alle kosten zouden opdraaien, ik zou zo snel mogelijk zelf iets willen gaan verdienen, maar een tijdje kunnen ze het wel aan.

    (...)

    Dat heb ik ook gehad! ;o Eerst was ik vastbesloten nooit kinderen te krijgen, vooral niet als ik naar mijn broer keek. Maar toen droomde ik dat ik zelf een zoontje had gekregen en sindsdien denk ik steeds maar dat ik het niet zou kunnen wegdoen, hoe ongemakkelijk het praktisch ook zou zijn.

    Haha, ik heb het ook nooit met kinderen gehad. Maar als je dat kindje hebt... Nuja, in een droom is die voorstelling toch best levensecht en weghalen zou echt verschrikkelijk zijn, denk ik dan. Volgens mij zou je er echt mentaal aan ten onder gaan als je jouw kindje laat weghalen.


    effort never betrays you

    Ja. Ik heb wel wat beters te doen dan voor een kind zorgen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja!
    Ik zit nu op school, en heb vrienden, en al dat soort dingen.
    Als ik 20/30 ben zou ik het ook doen, dan heb ik werk enzo.
    En ik heb een hekel aan kleine kinderen, en dat soort dingen. Zwanger zijn lijkt me de ergste straf ooit, op de bevalling na.

    En daarbij, als die foutus, of wat dan ook, in me zit, heb ik echt niet het gevoel dat het leeft, en denkt, en mijn kind is en alles. Kan mij wat schelen wat er mee gebeurt...

    Klinkt wel harteloos, maar zo zie ik het gewoon...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.