• Ik heb vandaag niets gegeten, waarom gaat je niets aan, en na het avondeten zei mijn moeder dat ze me naar een kliniek gaat sturen..
    O.o
    Ze heeft dus het nummer opgezocht en ze gaat bellen naar die mensen.
    Toen werd ik boos, ruzie, gescheld, blablabla..

    Ik vind dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
    Ik kom er heus wel overheen

    om het topic nuttig te houden, wie heeft er ook zulke ouders?


    Me so good.

    Nymphetamine schreef:
    Het valt me echt op hoeveel spelfouten er worden gemaakt hier :'DD


    Hoezow offtopic xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    faker.


    hey kijk ik weet niks!

    Nymphetamine schreef:
    Het valt me echt op hoeveel spelfouten er worden gemaakt hier :'DD


    Ik snap de toegevoegde waarde van deze opmerking aan het topic niet...?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Creamy schreef:
    faker.


    gosh,als je niet iets beter weet te zeggen hou dan alstjeblieft je commentaar voor je


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    gosh,als je niet iets beter weet te zeggen hou dan alstjeblieft je commentaar voor je


    is leugenaar beter? of mag je tegenwoordig je mening al niet meer geven in nederland.


    hey kijk ik weet niks!

    RvPersie schreef:
    (...)

    gosh,als je niet iets beter weet te zeggen hou dan alstjeblieft je commentaar voor je

    Waarom je mag je mening geven? Of ie nou positief of negatief is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    *Zucht*

    Laatse keer, als ik nog één keer iets anders zie dan reacties op haar vraag, dan sluit ik dit topic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Creamy & HopexDream
    mening geven mag altijd,maar je ziet zelf dat er heel het topic al wordt geklaagt over 'faker' 'leugenaar' 'aandacht te kort' laat dat kind joh
    ze zal vast niet iets gaan verzinnen,want dit is best erg dat je het sws niet verzint.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    yesyesyes (;
    Die vrouw was hier net en na twintig minuten is ze nu al weg(;

    Eerst begon die vrouw dat ze mijn lengte en gewicht wilde weten. Nou, ik weet dus niet hoeveel ik weeg, dat interesseert me niet zo. Toen zei ze dat ik bang was om toe te geven dat ik anorexia had.
    Toen heb ik gezegd dat ik niet lijn, absoluut geen anorexia heb en dat ik alleen niet eet als er iets is gebeurd.
    Die vrouw werd meteen mega nieuwsgierig en wilde alles weten, ik heb het haaar niet verteld maar gezegd dat mijn punten slecht waren. Ze keek me echt aan van, ik geloof je niet. Dus ik begon een scene te maken door te gaan nephuilen en zeggen dat ik overemotioneel ben. Uiteindelijk na nog geen kwartier had ze een conclusie getrokken:
    Ik ben overemotioneel als ik ongesteld ben.

    ik moest best wel lachen toen ik het hoorde;x

    nou, ik vind het best wat ze heeft gezegd,
    ik hoef niet naar een kliniek (;
    Met mijn moeder heb ik het ook meteen goed gemaakt en nu voel ik me een stuk beter


    Me so good.

    RvPersie schreef:
    @ Creamy & HopexDream
    mening geven mag altijd,maar je ziet zelf dat er heel het topic al wordt geklaagt over 'faker' 'leugenaar' 'aandacht te kort' laat dat kind joh
    ze zal vast niet iets gaan verzinnen,want dit is best erg dat je het sws niet verzint.


    Oh joh, wat mensen al wel niet doen voor aandacht (;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RvPersie schreef:
    @ Creamy & HopexDream
    mening geven mag altijd,maar je ziet zelf dat er heel het topic al wordt geklaagt over 'faker' 'leugenaar' 'aandacht te kort' laat dat kind joh
    ze zal vast niet iets gaan verzinnen,want dit is best erg dat je het sws niet verzint.


    hier even een reactie op:
    over loverboys en eetstoornissen en klinieken word vaker gelogen dan je denkt.


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    (...)

    hier even een reactie op:
    over loverboys en eetstoornissen en klinieken word vaker gelogen dan je denkt.


    okeoke maar wat als ze de waarheid spreekt?Zou jij het leuk vinden als een paar mensen zeggen dat je liegt dat je fake bent,terwel je probeert je emoties hier te vertellen,te vertellen wat er met je gebeurd.
    en ik probeer nu niet tegendraadig te zijn maar het viel me op (;


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mods,
    sluit dit topic maar;p

    wie me gelooft en vanalles tegen me hebben gezegd:
    DANKJE(;

    En de anderen,
    jullie mening is duidelijk

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 16:39 ]


    Me so good.

    zij vraagd toch haar mening?
    ik geef mijn mening je kan het verwachten als je 3 dagen lang elke dag zo iets ergs mee maakt dat je gewoon fake doet dat mensen dat denken.

    Doohh... maar goed ze moet wakker worden. dat niet iedereen het zo sirieus neemt


    Some angels have no wings.

    Creamy schreef:
    (...)

    hier even een reactie op:
    over loverboys en eetstoornissen en klinieken word vaker gelogen dan je denkt.


    Heb je daar ervaring mee dan? Serieus, soms zijn ze WEL waar hoor! En xSnoepjex heeft volgens mij niet eens een eetstoornis, ze zat alleen met haar overbezorgde moeder o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.