• Daar ben ik weleens benieuwd naar! (A)
    Zet je fantasie maar hier neer! :')


    They were never in fact homeless

    Ik zou heel waarschijnlijk gaan flippen. Dan zou ik Harry Potter gaan stalken en dan hopen dat Voldermort me niet vermoord. (:


    wth.

    dwingen dat ie me gaat leren toveren!


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stalken:Y) en dwingen om me te gaan leren toveren:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    viktor een dikke tong zoen geven.

    Ow voldemort een leven geven (+ neus)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naar Hogwarts gaan, proberen Harry's haar goed te doen, met Luna naar vage beestjes zoeken die niemand behalve wij kunnen zien, met Voldie dansen, een cheerleader team op Hogwarts oprichten en mezelf tot hoofdcheerleader benoemen(A)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Rond dwalen in het kasteel <3


    We all die one day, don't fear living.

    Hopen dat ik een tovenaar ben en hopen op een uitnodiging om naar zweinstein te gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Draco of Harry stalken waarschijnlijk xd


    Save me from myself.

    Mezelf op Zweinstein zien te krijgen. :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lupos knuffelen en vragen of 'ie snachts bij volle maan met me wilt wandelen.

    hell yeah.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Avada Kedavra, no doubt.

    Daar fantaseer ik altijd over als ik net HP heb gekeken (krul)
    Ik zo heeeel veel toveren :'D


    Alis volat propriis.

    Ik zou heeeeeeeeeeeeel blij zijn en dan naar ron gaan en hem gaan lebberen xD
    en dan naar hermelien gaan en haar een bitch klap geven en dan naar hogwarts gaan ^^^^


    live long and prosper

    LSquarepants schreef:
    Ik zou heeeeeeeeeeeeel blij zijn en dan naar ron gaan en hem gaan lebberen xD
    en dan naar hermelien gaan en haar een bitch klap geven en dan naar hogwarts gaan ^^^^

    Oh ik zou dan ook Avada Kedavra naar Tops doen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333