• Hee (:
    Ik heb me al vanaf Dinsdag ziek gemeld op school. Ik was ook ziek, maar de laatste twee dagen, Donderdag en vandaag dus voel ik me wel lekker, maar heb tegen mijn moeder gezegt van niet omdat ik eigenlijk gewoon geen zin in school heb. (voel me best wel lullig dat ik tegen haar lieg.) Ik hoop dat ik maandag geen problemen krijg. x)

    Hebben jullie je ook wel eens ziek gemeld zonder ziek te zijn? En voor hoelang? :3

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    haha vandaag heeft mijn mama me ziek gemeld, maark ben niet ziek. ;$
    nouja wel een beetje.
    maar ik kan eigelijk wel naar school. ;d
    omg, mijn mama en i zijn bad. xd


    Life is a beautiful struggle

    Oh, dat doe ik nu ook haha. Maar dan vanaf woensdag en ik ga dinsdag pas weer naar school. Moet maandag naar de Raad van Kinderbescherming en zo :x


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Oh, dat doe ik nu ook haha. Maar dan vanaf woensdag en ik ga dinsdag pas weer naar school. Moet maandag naar de Raad van Kinderbescherming en zo :x

    oeh, stoute geesje ! o:


    Life is a beautiful struggle

    Voiceless schreef:
    Oh, dat doe ik nu ook haha. Maar dan vanaf woensdag en ik ga dinsdag pas weer naar school. Moet maandag naar de Raad van Kinderbescherming en zo :x


    Oehh =o Dat is niet best. Vanwege dat je lang ziek bent?


    Sometimes it's best not to care.

    Vorig jaar heel vaak ziekgemeld als ik ongesteld was. M'n moeder vond het op het laatst niet meer erg ='D


    Today will be Girl's Day party with you~

    HAHA same here!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vultures schreef:
    HAHA same here!

    Ik voel me best wel lullig eigenlijk geen idee waarom. Misschien omdat ik de boel voorlieg ofzo x) Voel jij je er niet lullig om dan? ;o


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)

    Oehh =o Dat is niet best. Vanwege dat je lang ziek bent?


    Nee, lol. Mijn vader wordt uit de ouderlijke macht gezet en ik krijg een OTS (ondertoezichtstelling) dus ik krijg een gezinsvoogd, maar die mensen willen eerst nog even met mij praten ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Nee, lol. Mijn vader wordt uit de ouderlijke macht gezet en ik krijg een OTS (ondertoezichtstelling) dus ik krijg een gezinsvoogd, maar die mensen willen eerst nog even met mij praten ;p


    Owh okee ;o ik dacht al :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ja heel vaak zelfs, wegens redenen, op school waren dingen gaande waar niemand iets aan deed, dus ik heb minstens wel een aantal maanden thuis gezeten, heb nog steeds angst voor school dankzij die tijd.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    Ja heel vaak zelfs, wegens redenen, op school waren dingen gaande waar niemand iets aan deed, dus ik heb minstens wel een aantal maanden thuis gezeten, heb nog steeds angst voor school dankzij die tijd.


    Awh! ): Dat vind ik wel rot voor je :x Werd je gepest ofzo? ):


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)

    Awh! ): Dat vind ik wel rot voor je :x Werd je gepest ofzo? ):

    Ja zo iets, en de leraren deden ook lekker mee, dus zodoende. En nog wel meer dingen maar die hou ik liever voor mezelf ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)
    Ja zo iets, en de leraren deden ook lekker mee, dus zodoende. En nog wel meer dingen maar die hou ik liever voor mezelf ;)


    Hmm dat leraren gedeelte herken ik wel. Mijn mentor moet mij altijd belachelijk maken tegenover de klas, en mijn gym leraar ook o.o Sneu volk.


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)

    Hmm dat leraren gedeelte herken ik wel. Mijn mentor moet mij altijd belachelijk maken tegenover de klas, en mijn gym leraar ook o.o Sneu volk.

    Dat is klote, :( Hoop dat er snel iets aan word gedaan, waarom stap je niet naar de rector? Misschien kan die helpen, als jij je niet veilig voelt zeg maar, op school, moet je niet twijfelen om actie te ondernemen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    @ KeepAwake & @CHOCOLATEEE ; leraren.. --'


    Life is a beautiful struggle