• Hee (:
    Ik heb me al vanaf Dinsdag ziek gemeld op school. Ik was ook ziek, maar de laatste twee dagen, Donderdag en vandaag dus voel ik me wel lekker, maar heb tegen mijn moeder gezegt van niet omdat ik eigenlijk gewoon geen zin in school heb. (voel me best wel lullig dat ik tegen haar lieg.) Ik hoop dat ik maandag geen problemen krijg. x)

    Hebben jullie je ook wel eens ziek gemeld zonder ziek te zijn? En voor hoelang? :3

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    HAMTARO schreef:
    @ KeepAwake & @CHOCOLATEEE ; leraren.. --'


    Indeed, wat moet je ermee 'o.O


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)

    Indeed, wat moet je ermee 'o.O

    sowieso, wat moet je met school ? ik weet al genoeg. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    KeepAwake schreef:
    (...)
    Dat is klote, :( Hoop dat er snel iets aan word gedaan, waarom stap je niet naar de rector? Misschien kan die helpen, als jij je niet veilig voelt zeg maar, op school, moet je niet twijfelen om actie te ondernemen.

    Ja ik ben al bij een teammanager geweest en die heeft met hem gepraat en naja laatste paar weekjes heb ik niet echt gezeur gehad ofzo. Maar ben benieuwd voor hoelang.


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)
    Ja ik ben al bij een teammanager geweest en die heeft met hem gepraat en naja laatste paar weekjes heb ik niet echt gezeur gehad ofzo. Maar ben benieuwd voor hoelang.

    Ik hoop voor je dat hun ermee stoppen je zo te behandelen, want dat kan echt niet natuurlijk!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    HAMTARO schreef:
    (...)
    sowieso, wat moet je met school ? ik weet al genoeg. :Y)

    Pff, ja school is echt stom. Ze denken dat je er veel dooor leert, maar jeleert meer door zelf dingen tedoen inplaats van in boekjes te snuffelen =.= Ze moeten ons gewoon wat zelf meer dingen laten doen zoals Stage en dat soort dingen. Ook niet echt leuk, TENZEI je er geld voor krijgt :Y) Het meeste wat je nu leert op school, gebruik je later niet meer.


    Sometimes it's best not to care.

    KeepAwake schreef:
    (...)
    Ik hoop voor je dat hun ermee stoppen je zo te behandelen, want dat kan echt niet natuurlijk!

    Inderdaad. Ik vind serieus dat mijn mentor met pensioen moet, hij is al oud en ziet er dood uit


    Sometimes it's best not to care.

    HAMTARO schreef:
    (...)
    sowieso, wat moet je met school ? ik weet al genoeg. :Y)


    Haha, dat is waar, maar toch moet het wel. Zelf ga ik niet meer naar school, omdat ik gewoon echt niet weet welke opleiding ik nu moet doen. Ben nu 19, en de keuze is best moeilijk. Maar ja, ik kom er wel .. I hope, haha


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)
    Ik voel me best wel lullig eigenlijk geen idee waarom. Misschien omdat ik de boel voorlieg ofzo x) Voel jij je er niet lullig om dan? ;o

    Ja, om eerlijk te zijn best wel. Maar toch.. volgende week ga ik gewoon weer naar school en doe ik het niet meer. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb ik nog nooit gedaan nu ik het me bedenk. Als ik wegblijf spijbel ik gewoon :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Vultures schreef:
    (...)
    Ja, om eerlijk te zijn best wel. Maar toch.. volgende week ga ik gewoon weer naar school en doe ik het niet meer. (:

    Ik ga volgende week ook weer. Maar ik kan niet zeggen dat ik het niet weer doe, want heb het wel vaker gezegt maar doe het toch weer :x


    Sometimes it's best not to care.

    Oh joh, zo vaak XD


    Life is hard and then we die

    Ik heb dat een keertje gedaan, maar ik was een halve week daarvoor ziek geweest, en toen had ik sportdag waar ik geen zin in had...


    Onnellissuus Maanpaossa

    Ik heb me vanochtend ziek gemeld, maar ik ben ook ziek. Maar ik ga zovaak niet naar school als ik daar geen zin in heb.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Veeeeeeels te vaak :Y)
    Sta nu 61 uur absent.

    Buiten dat af heb ik me vandaag ook ziek gemeld omdat ik me vet bagger voel.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Nou we gingen dus met de klas schaatsen en achteraf was ik ook moe.
    en ik had de volgende dag Vrijdag een frans toets of SO , ik weet het niet zeker. maargoed dus toen vroeg ik aan mijn moeder of ik thuis mocht blijven en toen zei ze : Nou oke blijf dan maar thuis.. (hoera)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 13:17 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!