• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen noemen zich te snel 'vrienden' van elkaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Carcass schreef:
    Eens & herkenbaar ;_;


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Niet iedereen, maar veel wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De meeste mensen wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja.
    Vandaar ook mijn diepe afkeer tegen dat 'hvj 4 evaahh xx YourBFFL (l)' gedoe. C'mon, dat is zoo passé en zoo onder mijn niveau -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Carcass schreef:
    Eens & herkenbaar ;_;


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens. Mensen mogen zelf weten wanneer ze dat zeggen. Ik kan van mezelf zeggen dat ik bijna niemand een vriend noem :')


    -

    Eens, ik ken het. Er was een meisje met wie ik een tijdje ben mee omgegaan, maar daarna niet mer. Het was zeg maar gewoon uit. Sommige doen er lang over om iemand te zien als vriend.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    True, maar ik denk dat het komt doordat mensen graag meer vrienden willen en daarom eerder iemand zien als een 'vriend'. Maar het ligt ook aan de persoon.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eens; maar niet bij mij. Ik moet mensen écht kunnen vertrouwen (en aardig vinden :'D) voordat ik ze vrienden noeem.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    bijde...

    van de ene kant eens
    en van de andere kant oneens.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ligt eraan welk persoon je voor je hebt, de ene vind dat je haar\zijn vriend al bent als je aardig bent voor diegene maar de ander vind het weer op een andere manier


    i have a busy life

    Eens : je weet pas of degene een vriend is als ie opkomt voor je in moeilijke situaties

    een vriend is iemand die je in alle tijden steunt dus dit is eigenlyk een soort norm :P

    Oneens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat hangt er van af,in mijn school zit er zo'n meisje en als je gewoon bij haar aan tafel komt zitten ben je plots haar beste vriendin


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.