• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen noemen zich te snel 'vrienden' van elkaar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Infinitum schreef:
    Oneens. Als je zelf vindt dat je vrienden met iemand bent, en de ander vindt dat ook, dan ben je toch gewoon vrienden? Er ligt echt geen vastgelegde norm bij vrienden zijn.
    Al is dit net zoals elke naamgeving: het is maar een naam. Of je elkaar nu vrienden noemt of niet, de vriendschap zal er niet beter of slechter op worden door jezelf vrienden te noemen.

    Helemaal mee eens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Eens.


    Even a white rose has a black shadow.

    Hmm, ik weet niet wat ik denk.
    Sommige mensen hebben 4 'best friends for ever' tegelijkertijd dus dat vind ik een beetje overdreven.
    Maar iedereen heeft een eigen definitie over wat vriendschap is, dus ook wanneer je iemand een vriend noemt is verschillend.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oneens. Hoe kan iemand anders voor jou bepalen wanneer je vrienden met iemand bent?
    Ikzelf noem iemand in ieder geval niet snel een vriend.


    Felix

    Dat denk ik wel :/

    RINGDINGDONG schreef:
    Eens, tegenwoordig kan je maar beter niet aardig doen, want ze zien je meteen als je bff


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.

    Sowieso mee eens.

    Helemaal mee eens! **** FAKE FRIENDS!!

    Eens, ik heb een meisje, die noemt zich mijn vriendin, omdat ik haar een keer een euro geleent heb :S


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    oneens


    Shoganai i ne~

    eens.


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Vaak wel ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens, ik noem veel mensen vrienden terwijl ik ze gewoon van op school ken en er soms mee praat.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    eens