• Omg, ik moest vanochtend met mijn krukken naar school, en met zo'n lelijke schoen aan! -loopgips- ik schaamde me kapot. Ik moest naar mijn afdeling IEDEREEN keek my aan. Ik werd helemaal rood, en kbegon te trillen. Het meisje waarmee ik ruzie heb, zat me stom aan te kijken, ik schaamde me zo

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 13:08 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je kan je schamen, maar jij kan er niks aan doen. Ik vind het knap van je dat je gewoon naar school gaat, en laat die mensen maar denken ze kunnen je toch niks maken!


    your eyes are like stars in the night.

    duh ze snappen toch zelf ook wel dat je er niet zelf voor koos maar dat het gebeurd is door een ongeluk? ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    nu weet je hoe mensen met een handicap zich voelen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik moest vorig jaar ook met krukken naar school.
    En ik mocht maar 1 schoen aan. Ik liep dus met 1 schoen en 1 sok. Dat zag er pas stom uit :')
    Maar iedereen was hartstikke aardig tegen me, en hielden de deur voor me open enzovoort.
    No offence, maar als je iemand met krukken ziet lopen kijk je er altijd iets langer na, ook al is het niet je bedoeling. Maar je hoeft je er nergens voor te schamen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Seel zei op 7 feb 2011 - 13:51:

    nu weet je hoe mensen met een handicap zich voelen (: .


    i have a busy life

    Language schreef:
    Ik moest vorig jaar ook met krukken naar school.
    En ik mocht maar 1 schoen aan. Ik liep dus met 1 schoen en 1 sok. Dat zag er pas stom uit :')
    Maar iedereen was hartstikke aardig tegen me, en hielden de deur voor me open enzovoort.
    No offence, maar als je iemand met krukken ziet lopen kijk je er altijd iets langer na, ook al is het niet je bedoeling. Maar je hoeft je er nergens voor te schamen(krul)

    haha ja maar ik moet dan nog zo'n stomme schoen van het ziekenhuis aan, en die valt heel erg op!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik moest eens een tijdje in te grote schoenen lopen omdat ik aan een teen geopereert was,vanaf die moment wist ik wie mijn echte vriedinnen waren,de mensen die normaal tegen me deden.en zo wist ik ook dat die mij plots raar bekeken gewoon van me proffiteerde


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Laat ze lekker kijken, jij kan er niks aan doen! Die mensen moeten gewoon iemand hebben om hun onzekerheid in te verbergen.
    Hier op Q mogen we je lekker wel <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Laat ze lekker kijken, jij kan er niks aan doen! Die mensen moeten gewoon iemand hebben om hun onzekerheid in te verbergen.
    Hier op Q mogen we je lekker wel <3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Kan iedereen overkomen, toch?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"