• Ik ga naar Zwisterland.
    Jeeeej. not

    Dácht ik, ik zag er echt tegenop.
    Dus ik tegen mijn ouders zeuren, want ik bén al in Zwitserland geweest, ik wil naar warme landen, naar het strand ofzo (:

    Maargoed, omdat ík het niet leuk vindt, gaan we naar Europa Park.
    Dat is echt awesome _O_
    En als het niet lukt die week van Zwitserland gaan we nog een weekje naar Duitsland, dicht bij Europa park.

    Okáay? Best (krul)
    Oh, en we gaan hierheen.
    Best tof.

    En jij?
    Sorry als ie al bestaat?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Paris und reizen door Amerika, met mijn lover (aka) vriend, haha.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Het Gardameer in Italië als alles goed gaat.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    España, bby. En in de mei vakantie waarschijnlijk Zweden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga op vakantie in het noorden van nederland ._.''

    Ik ga naar familie in Frankrijk(:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cool!

    Ik ga in de zomer twee weken naar Frankrijk, en ik heb er super veel zin in. Mijn twee nichten gaan namelijk mee, een vriendin van me zus & en een vriendin van mij komen voor een weekje met het vliegtuig mee!
    En dat wordt echt geweldig, omdat we dan overdag surfen, op strand eten, lekker weer, 's avonds uitgaan.. Net zoals vorig jaar!
    En dan de rest van de weken naar m'n zomerhuisje, aan een groot meer waar ik ga zeilen, waterskiën en wakeboarden, en waar ook feesten worden gegeven.
    OMG, I WANT SUMMER


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg, dat kasteel is echt liefde. Ik wist nooit hoe het heette maar ik vond het wel altijd heel mooi. :9~
    Zelf ga ik 4 weken naar Amerika, gosh ik ben daar zo blij mee hé. Eerst NYC, dan naar de westkust en rondtrekken langs de kust en alle huge steden daar en omg. behoefteee.
    En in de voorjaarsvakantie ga ik naar Duitsland, en dan ook naar Europapark haha, gosh daar heb ik ook zin in man.
    I WANT SUMMER TOO, SHIREEN!


    Hope goes lost but never dies.

    ik ga lekker naar Frankrijk (voor de 11e keer :D)

    we gaan wrs naar frankrijk... origineel x'D maar het maakt mij niet uit


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga naar voor de langst online ever.
    Nee, geen idee. Niet weg denk ik, aangezien ik binnenkort al het contact met de familie ga verbreken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'