• Vandaag kreeg ik mijn rapport:

    Cijfers van de 1e en 2e periode:

    Nederlandse taal: 8,5 - 8,0
    Franse taal: 8,9 - 7,8
    Duiste taal: 8,9 - 7,9
    Engelse taal: 8,1 - 8,3
    levensbeschouwing: 9,3 - 6,7
    geschiedenis: 8,2 - 7,5
    aarderijkskunde: 6,2 - 6,4
    wiskunde: 6,9 - 5,4
    biologie: 6,4 - 6,5
    tekenen: 8,5 - 8,2
    lichamelijke opvoeding: 8,0 - 8,0
    handvaardigheid: 7,0 - 6,8
    muziek: - - 8,7
    natuurkunde: 5,2 - 4,4
    techniek: 7,8 - 5,9

    Beoordeling: Bespreking
    Opmerkingen: Niet te selectief werken!


    Zo ziet mijn rapport eruit, en nu moet ik op oudergesprek komen en is het niet zeker of ik over ga.
    En ik vidn het zo'n kud opmerking wat ze erbij schrijft, ik snap eigelijk helemaal niet wat ze ermee bedoeld. Bij íedereen heeft ze geschreven: Ga zo door! Goed gedaan!
    En ik krijg dan zo'n opmerking. Ik ben ook een van de enigen die op bespreking moet komen. zo slecht vind ik het helemaal niet..

    Minj ouders zijn pissig, maar niet zo op mij, maar op de school omdat ze niet zo goed lesgeven. Bij natuurkunde is het gemiddelde wat iemand haalt een 5 bij mij in de klas, bij anderen gemiddeld een 7, en ik ben al slechter dus haal ik een 4. Bij wiskunde is dat precies hetzelfde. En juist bij die vakken krijg je een uitleg die nergens op slaat.. En de leraren zijn zo gemeen en kunnen neit uitleggen.
    En wat ook stom is, is dat lager dan een 6 onvoldoende is. Als het zoals vorig jaar was, had ik een voldoende voor Techniek en bijna een voldoende voor wiskunde.

    Ik vind dit niet leuk(cat)
    want nu voel ik me best dom, omdat ik en nog maar 3 kinderen ofzo op gesprek moeten komen en waarschijnlijk blijven zitten o.o

    Hoe was jouw rapport?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 19:29 ]


    Me so good.

    Zo slecht.
    46% voor technologie
    25% voor aardrijkskunde
    90% voor wiskunde
    84% voor Frans
    en 64% voor Nederlands -ofzo-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mijn tweede rapport moet ik nog krijgen, 9 maart geloof ik.
    Maar ik heb nog geen enkele onvoldoende gehaald, dus slecht sta ik er op dit moment niet voor.


    Opgeven is geen optie.

    Ik moet mijn rapport nog krijgen, maar ik verwacht maar één onvoldoende hoe het er tot nu toe uitziet. Voor de rest veel zessen en zevens, en enkele achten. Gewoon middel rapport denk ik.


    Don't dream your life, but live your dream!

    pffftt.
    De kans dat ik slaag is nihil.
    ik sta gemiddeld een 6 ZONDER compesatiepunt.
    Ik ben de lul, gheghe.


    we were always meant to say goodbye.

    passerPUNT schreef:
    Zo slecht.
    46% voor technologie
    25% voor aardrijkskunde
    90% voor wiskunde
    84% voor Frans
    en 64% voor Nederlands -ofzo-

    90%
    dat is wel heel erg hoog O;
    slimmerd:Y)


    Me so good.

    eerste periode stond ik 4 onvoldoendes en nu sta ik nog maar 1 onvoldoende, dus ik ben heel blij met mijn rapport!

    maar je moet gewoon denken dat je nog een half jaar hebt om je cijfers op te halen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Een 5.5 is voldoende bij ons ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb geen toets > dus geen cijfers > dus geen rapport. _O_


    -

    Ik leer me altijd plat, ben een neurd:Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Nederlands: 7.1
    Engels: 7.3
    Duits: 5.9 -> komt nog goed, thankgod
    Geschiedenis: 6.3
    Aardrijkskunde: 5.8 -> komt hopelijk nog goed.
    Biologie: 6.2
    Muziek : 7.0
    KUA = Kunst Algemeen: 4.5 -> oeps :') het nuttelooste vak ter wereld, maar gelukkig gecompenseerd met muziek.
    Compensatiecijfer muziek & kua: 5.8 _O_
    Godsdienst (levensbeschouwing): 7.0
    Maatschappijleer: 6.0

    Hele compensatiecijfer: 7.0 -> wtf hoe :'DD

    thankgod kon ik op de cijferpagina komen, was wachtwoord kwijt _O_ ik krijg mn rapport donderdag/vrijdag pas, omdat ik vorige week ziek ben geweest.


    Destroy what destroys you.

    Papercut schreef:
    Een 5.5 is voldoende bij ons ;o


    Ja, bij ons ook :') alleen als je op je eindrapport een 5.5 staat, kijken ze naar je werkzaamheden door het jaar heen, en dan wordt het een 5 of een 6.


    Destroy what destroys you.

    het is toch best goed :O
    bij ons zou je dan waarschijnlijk wel over gaan, omdat techniek niet echt meetelt.
    mijn raport gaat wel goed zijn :Y)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    OHMYJOSH schreef:
    (...)

    Ja, bij ons ook :') alleen als je op je eindrapport een 5.5 staat, kijken ze naar je werkzaamheden door het jaar heen, en dan wordt het een 5 of een 6.

    die stomme leraren bij ons vonden dat ze het moesten veranderen.
    Nu blijf je ook sneller zitten ;s


    Me so good.

    OHMYJOSH schreef:

    thankgod kon ik op de cijferpagina komen, was wachtwoord kwijt _O_ ik krijg mn rapport donderdag/vrijdag pas, omdat ik vorige week ziek ben geweest.

    Ik ben mijn wachtwoord kwijt van de cijferlijst, maar ik hoef het ook niet allemaal te weten. Aan het einde van het jaar krijg ik toch een eindrapport dus dan weet ik het wel.:Y)


    Me so good.

    Somers schreef:
    Ik leer me altijd plat, ben een neurd:Y)

    Ik leer ook best veel;x
    maar ik ben geen nerd;p


    Me so good.