• Vandaag kreeg ik mijn rapport:

    Cijfers van de 1e en 2e periode:

    Nederlandse taal: 8,5 - 8,0
    Franse taal: 8,9 - 7,8
    Duiste taal: 8,9 - 7,9
    Engelse taal: 8,1 - 8,3
    levensbeschouwing: 9,3 - 6,7
    geschiedenis: 8,2 - 7,5
    aarderijkskunde: 6,2 - 6,4
    wiskunde: 6,9 - 5,4
    biologie: 6,4 - 6,5
    tekenen: 8,5 - 8,2
    lichamelijke opvoeding: 8,0 - 8,0
    handvaardigheid: 7,0 - 6,8
    muziek: - - 8,7
    natuurkunde: 5,2 - 4,4
    techniek: 7,8 - 5,9

    Beoordeling: Bespreking
    Opmerkingen: Niet te selectief werken!


    Zo ziet mijn rapport eruit, en nu moet ik op oudergesprek komen en is het niet zeker of ik over ga.
    En ik vidn het zo'n kud opmerking wat ze erbij schrijft, ik snap eigelijk helemaal niet wat ze ermee bedoeld. Bij íedereen heeft ze geschreven: Ga zo door! Goed gedaan!
    En ik krijg dan zo'n opmerking. Ik ben ook een van de enigen die op bespreking moet komen. zo slecht vind ik het helemaal niet..

    Minj ouders zijn pissig, maar niet zo op mij, maar op de school omdat ze niet zo goed lesgeven. Bij natuurkunde is het gemiddelde wat iemand haalt een 5 bij mij in de klas, bij anderen gemiddeld een 7, en ik ben al slechter dus haal ik een 4. Bij wiskunde is dat precies hetzelfde. En juist bij die vakken krijg je een uitleg die nergens op slaat.. En de leraren zijn zo gemeen en kunnen neit uitleggen.
    En wat ook stom is, is dat lager dan een 6 onvoldoende is. Als het zoals vorig jaar was, had ik een voldoende voor Techniek en bijna een voldoende voor wiskunde.

    Ik vind dit niet leuk(cat)
    want nu voel ik me best dom, omdat ik en nog maar 3 kinderen ofzo op gesprek moeten komen en waarschijnlijk blijven zitten o.o

    Hoe was jouw rapport?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 19:29 ]


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Mijn vader gaat me vanaf nu helpen met wiskunde, en ook met natuurkunde en techniek. En als het dan nog niet werkt, wil ik een tutor.


    Ik heb gelukkig voor wiskunde een goeie lerares en natuurkunde krijg ik niet en voor techniek stond ik bij mijn eerste raport een 5 maar die heb ik opgehaald tot een 7. En het ergste is voor wiskunde moet ik een 7 staan als ik vwo wil doen en en dit is echt niet leuk is sta voor AK een 6 nog 1/10 punt en ik sta een 7 en voor wiskunde ook en dan sta ik alles 7,8 of 9 behalve Handarbeid. Grr ik haat mijn school zo erg he als ik die cijfers niet ophaal kan ik vwo wel gedag zeggen