• Een meisje bij ons op school heeft vandaag zelfmoord gepleegd, toen ze het niet meer zag zitten is ze naar het station gefietst, en is daar voor de trein gesprongen.
    De sfeer op school is nu echt niet te beschrijven, het is zo stil.
    Ik kende haar een beetje, en ik vind het echt heel erg.

    Heeft iemand misschien tips om het wat beter te verwerken?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:04 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rickjuh schreef:
    Klote voor dat meisje, maar ik vind het erger voor de mensen die in die trein zaten, die hebben voor de rest van hun leven een trauma, voor dat meisje wat ervoor sprong is het nu voorbij. Hang jezelf op als je dood wilt, waar niemand is, maar spring NIET voor die trein, daar doe je zoveel anderen verdriet mee.


    idd die machinist zit nu waarschijnlijk met een trauma, en moet opgenomen worden ofzo,, dat is meestal

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 10:21 ]

    Rickjuh schreef:
    Klote voor dat meisje, maar ik vind het erger voor de mensen die in die trein zaten, die hebben voor de rest van hun leven een trauma, voor dat meisje wat ervoor sprong is het nu voorbij. Hang jezelf op als je dood wilt, waar niemand is, maar spring NIET voor die trein, daar doe je zoveel anderen verdriet mee.

    Dat is wel waar, maar het is nooit echt goed.
    Ik hoorde een verhaal van een meisje dat zich in haar kamer had opgehangen en haar zusje van 7 ofzo had haar toen gevonden. Daar hou je ook wel een trauma aan over!


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Dat is wel waar, maar het is nooit echt goed.
    Ik hoorde een verhaal van een meisje dat zich in haar kamer had opgehangen en haar zusje van 7 ofzo had haar toen gevonden. Daar hou je ook wel een trauma aan over!


    een jongen uit mijn klas, heeft zijn eigen vader op zolder gevonden, zijn vader had zichzelf daar opgehangen. maar hij kan er nu wel weer gewoon over praten. maar dat is ook al een tijdje geleden.

    Rickjuh schreef:
    Klote voor dat meisje, maar ik vind het erger voor de mensen die in die trein zaten, die hebben voor de rest van hun leven een trauma, voor dat meisje wat ervoor sprong is het nu voorbij. Hang jezelf op als je dood wilt, waar niemand is, maar spring NIET voor die trein, daar doe je zoveel anderen verdriet mee.

    Jezelf op hangen.. Ne :') Een vriendin van mij heeft iemand gevonden, samen met haar moeder, die zichzelf heeft opgehangen (: En da's geen pretje, geloof mij.. Als het nou een coupé vol mensen is, of twee mensen die iemand vinden. 't Is erg genoeg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    (...)
    Jezelf op hangen.. Ne :') Een vriendin van mij heeft iemand gevonden, samen met haar moeder, die zichzelf heeft opgehangen (: En da's geen pretje, geloof mij.. Als het nou een coupé vol mensen is, of twee mensen die iemand vinden. 't Is erg genoeg.

    Volgens mij ligt het trouwens ook heel erg aan het soort persoon. Mijn broer had vroeger een vriend en zijn vaders was zeg maar 'opruimer' en die jongen die ging gewoon af en toe kijken, had er totaal geen probleem mee.

    Anyways, het blijft kut. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Volgens mij ligt het trouwens ook heel erg aan het soort persoon. Mijn broer had vroeger een vriend en zijn vaders was zeg maar 'opruimer' en die jongen die ging gewoon af en toe kijken, had er totaal geen probleem mee.

    Anyways, het blijft kut. (:

    't Ligt er ook aan hoe dicht die persoon bij je staat :') En, dat die jongen kijkt o_o Bah.. Ik heb wel verhalen gehoord over hoe iemand er dan bij hangt. Uwgl.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    (...)
    't Ligt er ook aan hoe dicht die persoon bij je staat :') En, dat die jongen kijkt o_o Bah.. Ik heb wel verhalen gehoord over hoe iemand er dan bij hangt. Uwgl.

    Ik heb het wel in films gezien, maar dan kijk ik altijd weg.
    In het echt lijkt me echt naar, zo walgelijk!


    Felix

    Meis, ik heb je toen net al even gesproken en alsnog heel veel sterkte. Ik ben er voor je, hè! Ik had nog gekeken om dit weekend naar groningen te gaan maar dat gaat helaas niet lukken.. Ik ben er voor je <3


    your eyes are like stars in the night.

    Snap hoe je je voelt. Ik heb maar 1 ding waar ik het mee heb kunnen verwerken; Muziek en schrijven. Dat is het, je luistert het van je af en je schrijft het van je af.


    Levensgenieter.

    MICKEY schreef:
    Huilen, erover praten, accepteren en verwerken.


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Echt heel veel sterkte!
    Tips heb ik eigenlijk niet.
    Ze zeggen dat erover praten het besten is.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 13:57 ]