• Nu vandaag heb ik samen met N en T iets gekocht voor mijn o zo lieve vriendje :$ Ik hoop echt dat hij er blij mee gaat zijn :) Dus ik hoop dat ik het hem maandag kan afgeven ik wil zijn reactie wel eens zien (lol)


    - Om dit topic nuttig te houden . Wat willen jullie graag krijgen op Valentijnsdag of vind je het meest romantische om te krijgen ?


    You make my life perfect ! <3

    Ik heb geen vriendje.
    Lijkt me wel leuk om iets te krijgen, maarja. Gewoon, omdat het zo schattig is. Vorig jaar kreeg ik zon schattig knuffeltje van 2 vriendinnen :3
    ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    Door je titel denk ik dat het cadeautje iets seksueels is ofzo, maar dat ben ik waarschijnlijk, haha.
    Ik vind het leuk om chocola te krijgen, of gewoon een grote knuffel : D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Een vriend, ha!


    No growth of the heart is ever a waste

    Valentijn is dom.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Carcass schreef:
    Door je titel denk ik dat het cadeautje iets seksueels is ofzo, maar dat ben ik waarschijnlijk, haha.
    Ik vind het leuk om chocola te krijgen, of gewoon een grote knuffel : D.

    Ja daar dacht ik ook aan 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb niemand om iets aan te geven en verwacht ook niets.


    You're all I need

    een roos ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ivan schreef:
    Een vriend, ha!

    Haha, die wil ik ook hebben xD


    “Love is a contradiction.”

    Ivan schreef:
    Een vriend, ha!


    Doe mij er ook maar één dan. :Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 19:40 ]

    Carcass schreef:
    Door je titel denk ik dat het cadeautje iets seksueels is ofzo, maar dat ben ik waarschijnlijk, haha.
    Ik vind het leuk om chocola te krijgen, of gewoon een grote knuffel : D.


    Whaa nee xD Nene ik wil gewoon niet zeggen wat het cadeautje is (vriend zit op QL) daarom de titel spannend houden (A)


    You make my life perfect ! <3

    /me is benieuwd wat het zou kunnen zijn !!!

    Nou ik ben van plan het gewoon niet te vieren ofzo :S vorig jaar ging het ook al niet goed XD Fijn joh gedumpt worden op valentijns dag :S


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik kreeg een knuffel met een hartje van mijn toen nog vriendje(;
    En ik had ooit bloemen, een liefdesbrief (toen waren we 9) gekregen van een toen vriendje(:

    Ik verwacht niks hoef ik ook niet maar het is altijd leuk, en ik geef misshien wel wat aan vriendinnen ofzo(x


    Me so good.

    Ik weet al wat ik krijg :D De we gaan samen naar het theater van 'Klassieke KAntjes' dat is een toneel gemaakt door leerlingen uit verschillende Hasseltse scholen en het valt toevallig op 14 februari xD
    PS: hij is (nog) niet mijn vriendje, wel mijn valentijn xD

    Ivan schreef:
    Een vriend, ha!


    Voor mij ook. :Y)

    Moge we weten wat het kadootje is? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'