• En ik denk dat ik wel weet waarom.
    Valentijnsdag is natuurlijk voornamelijk leuk voor mensen met een geliefde, of voor iemand die kans heeft op een vriend/vriendin.
    Ik heb beide niet, dus ik denk dat het voor mij gewoon een saaie schooldag wordt.
    Ik ben wel verliefd - heel erg zelfs - maar die jongen heeft al met iemand, dus dat ik een liefdesbrief van hem ga krijgen is wel héél erg klein, en ik verwacht ook niet dat ik een roos krijg met die schoolactie van een geheime aanbidder.
    Het is niet dat ik Valentijnsdag niet leuk vindt, want stiekem, héél stiekem hoop je toch ergens op. Dat is iets menselijks, denk ik.
    Hmm, lekker aan het lullen ben ik weer. Denken er meer mensen zo over?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Yep,ik denk dat ik maar zielig,depressief in een hoekje ga zitten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Yep,ik denk dat ik maar zielig,depressief in een hoekje ga zitten.

    Nouja, dat denk ik nou ook weer niet, maar het wordt voor mij een saaie dag (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vultures schreef:
    (...)
    Nouja, dat denk ik nou ook weer niet, maar het wordt voor mij een saaie dag (':

    Na,als je net als ik geen liefde zou kennen en dan overal om je heen liefde ziet zou je dat wel doen.

    Maar veel plezier met je saaie dag,en iedereen op Valentijnsdag die wel iets gaat doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yep.
    Ik heb geen vriendje, en verwacht ook geen roos bij die actie op mijn school.
    Ik vind wel iemand leuk, maar volgens mij weet hij niet eens dat ik besta.
    Voor mij word het een saaie schooldag terwijl ik om me heen vrolijke stelletjes elkaar ziet kussen :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja. Voornamelijk daarom vind ik Valentijnsdag zwaar zuigen maar al die kaarten en rozen en rode kussens in de winkel vind ik allemaal zo gaaf *_*
    Maar dan heb ik weer zoiets van: fuck, wake up Sam.
    Kinda depressing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ik weet precies wat je bedoelt. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er is een algemeen valentijnstopic ^^

    Klik!