• De stelling van vandaag luidt:
    Sorry heeft geen betekenis

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hm geen mening. Als je hem te vaak gebruikt wel, maar als je hem daadwerkelijk meent en er niet mee rondstrooit, niet.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 7:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    -

    Oneens.
    Natuurlijk heeft sorry wel een betekenis. Je zegt dat het je spijt door sorry te zeggen en dat je het geen leuke daad (meer) vindt van jezelf. Het idee dat de boosdoener sorry zegt, en het ook meent, is een heel opgelucht idee, want dan gebeurd het niet nog eens. En als er iets opgelost moet worden, kan de dader daarmee helpen. Dat gebeurd niet zonder sorry te zeggen. Want alleen maar denken dat het je spijt, helpt niet, want de ander kan dat niet horen.


    To live would be an awfully big adventure

    Eens. Tenminste, het heeft wel betekenis als woord, maar mensen zeggen het te vaak waardoor het zijn waarde verliest. Als iemand dan sorry zegt heeft het zijn betekenis verloren.


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Grieving schreef:
    Hm geen mening. Als je hem te vaak gebruikt wel, maar als je hem daadwerkelijk meent en er niet mee rondstrooit, niet.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    het hangt er vanaf of je het meent of niet. het is vaak wel een excuus om een gesprek af te sluiten waar je niet over door wilt zeuren...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Als je het te vaak zegt niet meer nee.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mwa.. geen mening


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn stelling -doet een vreugde dansje-

    Ligt eraan. Als je altijd zegt dan uiteindelijk niet meer. Als je het zegt met een arogante houding of omdat het moet heeft hij ook geen betekenis meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ligt er aan hoe je het zegt..

    Maar oneens..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!