• De stelling van vandaag luidt:
    Sorry heeft geen betekenis

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Courtesan schreef:
    Het hangt af van het persoon. Kijk, ik zeg nooit sorry als ik het niet meen, zo ben ik ook opgevoed. Maar ik ken ook mensen die bij alles sorry zeggen, om vervolgens met hun ogen te rollen.


    Shoganai i ne~

    Als je daarna nog vaker dezelfde fout maakt, heeft het inderdaad geen betekenis meer


    Happy Birthday my Potter!

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wel als je het echt meent.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens, het hangt ervan af hoe je het zegt. (:


    Save me from myself.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oneens het heeft wel een betekenis:O;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Het ligt aan het moment en de manier waarop je het zegt.


    Even when you are drowning in a world of regret, do not cry, do not fear, you're not the only left <3

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    hoi, jij bent leuk.

    zeg het tegen iemand die je liefhebt terwel je het meent dan zal het een betekenis hebben, zeg je het tegen iemand die je het liefst van de aardbodem laat verdwijnen dan kan niemand het menen dus dan heeft het geen betekenis.


    emo zijn betekent voor mij mezelf uiten!!!

    Eens.
    Het is niet het woord sorry dat betekenis heeft, je hoort het ook veel te vaak, maar het blootgeven van je eigen gevoelens van spijt enzo. Dat behoor je uit te drukken met meer woorden dan sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Onees het heeft wel een betekenis namelijk dat je er spijt van hebt:Y)


    I´m nothing special.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    effort never betrays you