• De stelling van vandaag luidt:
    Sorry heeft geen betekenis

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    I'll live every second like it is my last one <3

    Eens,
    Sorry komt te laat
    Je kan bewijzen dat het je spijt
    Maar van sorry koop je niks


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.

    Als het gemeegt is dan betekent het wel iets al het zo iets is van jha is zal maar sorry zeggen zeker dan niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.

    Ieder woord heeft een betekenis.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ieder woord heeft een betekenis.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ligt eraan wie het zegt, op welke manier en waarom enzo :) je kan een gemeende sorry zeggen en dan heeft ie wel betekenis, maar dan moet je er wel echt spijt van hebben...


    Maybe I'm easy to hate, but baby, you're so easy to break!

    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Ligt eraan wie het zegt.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Je kan spijt hbben, maar lost een sorry het dan op? Zorg ervoor dat je geen sorry hoeft te zeggen. Ik bn iemand die het niet snel zal zeggen, maakt toch niet meer uit want gebeurd is gebeurd :)


    Your Butt is Mine!

    Je kunt er een betekenis bij plaatsen. Het ligt er aan hoe je het overbrengt. Sommige mensen zeggen het echt met een bedoeling, sommige mensen kan het niet schelen.


    Smile and live.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"