• De stelling van vandaag luidt:
    Sorry heeft geen betekenis

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    oneens , maar een sorry kan vlak en ongeloofwaarfig overkomen als je het te vaak zegt.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oneens, als je sorry zegt betekent dat je iets fout heb gedaan en je het goed wil maken maar in niet alle gevallen is sorry goed


    i have a busy life

    Dat ligt aan de situatie waarin het gebeurt.


    Life is hard and then we die

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het heeft wel een betekenis, als de mensen het maar echt menen en niet te snel sorry zeggen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Veel mensen zeggen als reactie als ze iets hebben gedaan oh sorry. Dan heeft het dus gewoon écht geen betekenis. Maar er zijn mensen die het wel écht menen en nouja. Het is dus een beetje twijfelachtig.


    To infinity and beyond •

    Dat hangt ervan of iemand het gemeend zegt of niet. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Never forget the things that make you smile

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.

    Ik kan het niet beter verwoorden. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 13:54 ]

    Oneens. Heeft meerdere betekenissen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ookal zeg je het super super vaak, dan heeft het nog een betekenis. Een betekenis gaat niet zomaar van een woord af.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Indd, ben het met je eens..
    Ik had een vriend gehad elke keer als die sloeg zei hij sorry elke keer weer x|


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Oneens


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Natuurlijk heeft het betekenis. Juist heel veel, want er is wat voor nodig om GEMEEND sorry te zeggen. Ernaar handelen is het 2e..


    ars moriendi