• De stelling van vandaag luidt:
    Sorry heeft geen betekenis

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Het hangt af van het persoon. Kijk, ik zeg nooit sorry als ik het niet meen, zo ben ik ook opgevoed. Maar ik ken ook mensen die bij alles sorry zeggen, om vervolgens met hun ogen te rollen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het heeft wel een betekenis, maar als je het te vaak zegt wordt het ongeloofbaar (taal gebrekje vandaag xP)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 16:39 ]


    All I need is your love

    Sorry verliest al snel zijn waarde, ja.
    Maar ooit heeft hij wel een betekenis gehad (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Oneens,
    ik vind dat sorry wel een betekenis heeft, want hoe kun je anders iemand je excuses aanbieden?


    Even a white rose has a black shadow.

    Wél als je het meent (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.

    Ligt aan hoe je het brengt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens. Sorry heeft wel een betekenis, maar alleen, als je het ook echt meent.


    “Love is a contradiction.”

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.

    ligt eraan als ze degene zegt sorry terwijl hij het uitproest van het lachen dan denk ik wel van ja hallo je meent het niet hoor?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Cheryll schreef:
    (...)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Dat ligt eraan in welke context je het gebruikt, als je het te vaak gebruikt dan vindt ik dat het geen betekenis heeft. Maar als je het oprecht meent en minder vaak gebruikt wel.


    Never give up on the things that make you smile.

    Pickwick schreef:
    Oneens. Het heeft wel een betekenis, maar die vergaat als je het te vaak en te snel zegt.


    Hope goes lost but never dies.

    Infinitum schreef:
    Oneens.
    Natuurlijk heeft sorry wel een betekenis. Je zegt dat het je spijt door sorry te zeggen en dat je het geen leuke daad (meer) vindt van jezelf. Het idee dat de boosdoener sorry zegt, en het ook meent, is een heel opgelucht idee, want dan gebeurd het niet nog eens. En als er iets opgelost moet worden, kan de dader daarmee helpen. Dat gebeurd niet zonder sorry te zeggen. Want alleen maar denken dat het je spijt, helpt niet, want de ander kan dat niet horen.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one