• Heb je last van puistjes?
    Dat had ik dus ook.
    Ik heb echt elke creme geprobeerd, en scrub en weet ik het, maar nu was ik mijn gezicht met babywasgel. En wat denk je?
    Dat werkt!

    Dus heb je last van puistjes, ik raad je babywasgel aan;p

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 16:09 ]


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik heb echt een wonderhuid. Alleen aderen en rode plekken zijn beter te zien vanwege mijn huidskleur.

    Groene thee werkt ook

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 16:09 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hm, er zijn ook andere dingen die werken hoor.
    Benzylperoxide bijvoorbeeld. Alleen zie je pas na een maand resultaat en werkt het echt goed. Maar mensen hebben geen zin om te wachten.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er nog nooit last van gehad, en als ik een heel soms een pukkel heb, dan doe ik er tandpasta op, voor het slapen gaan, en is ie de volgende dag weg.


    Alleen maar tranen van geluk

    Assassin schreef:
    Hm, er zijn ook andere dingen die werken hoor.
    Benzylperoxide bijvoorbeeld. Alleen zie je pas na een maand resultaat en werkt het echt goed. Maar mensen hebben geen zin om te wachten.


    oh, daar heb ik nog nooit van gehoord:P
    Maar ik heb serieus zoveel geprobeerd, en dat werkt dan een beetje.
    Toen gebruikte ik babywasgel en dat werkte beter dan alle andere dure producten:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Adele schreef:
    Ik heb er nog nooit last van gehad, en als ik een heel soms een pukkel heb, dan doe ik er tandpasta op, voor het slapen gaan, en is ie de volgende dag weg.


    Haha, het is best wel heel erg bewezen dat dat toch echt niet helpt.


    Your make-up is terrible

    Ik geloof niet in die dingen,en ik smeer liever geen troep op mijn huid. Ik wacht wel dat ze vanzelf weg gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, het is best wel heel erg bewezen dat dat toch echt niet helpt.


    hahahah, dan ben ik raaawr, want bij mij helpt t wel haha.
    Maar misschien komt het omdat ik eens per halfjaar een pukkel heb ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb bijna nooit last van puistjes. Hooguit eens in het jaar, en daar ben ik blij mee, haha. Alleen heb ik wel last van pigment hier en daar, maar daar gebruik ik foundation voor (krul)

    StJimmy schreef:
    Ik geloof niet in die dingen,en ik smeer liever geen troep op mijn huid. Ik wacht wel dat ze vanzelf weg gaan.


    Ja, dat zegt mijn vader ook. maar als echt heel veel hebt dan praat je niet zo hoor...(cat)
    BTW: je moet naar de huisarts gaan, die geeft je een creme achtig iets en het werkt echt want ik heb het ook geprobeerd. maar je moest er wel 6/8 weken voor wachten.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StJimmy schreef:
    Ik geloof niet in die dingen,en ik smeer liever geen troep op mijn huid. Ik wacht wel dat ze vanzelf weg gaan.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Adele schreef:
    Ik heb er nog nooit last van gehad, en als ik een heel soms een pukkel heb, dan doe ik er tandpasta op, voor het slapen gaan, en is ie de volgende dag weg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    StandardYou schreef:
    (...)

    Ja, dat zegt mijn vader ook. maar als echt heel veel hebt dan praat je niet zo hoor...(cat)
    BTW: je moet naar de huisarts gaan, die geeft je een creme achtig iets en het werkt echt want ik heb het ook geprobeerd. maar je moest er wel 6/8 weken voor wachten.

    Ik heb er heel vele hoor. Maar ik ga echt niet van die chemische troep op mijn gezicht smeren omdat ik puisten heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik gebruik Mask of Magniminty van Lush;
    volledig biologisch, handgemaakt, géén chemische shit, ruikt lekker, en het werkt!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb niet echt last van puistjes. Heel af en toe eens. Ik zorg er gewoon voor dat ik 's ochtends en 's avonds mijn gezicht goed reinig (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb bijna nooit puistjes, en ook nooit gehad. Waar ik eigenlijk heel blij mee ben.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.