• Ik heb het gevoel dat ik een beetje de enige op Q ben die geen serieuze problemen heeft, ik zie steeds in topic mensen over problemen praten, over vrienden met problemen.

    Maar ben de enige zonder problemen hier?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nee hoor, ik ben ook probleemvrij (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat heb je dan helemaal mis, want ik ben je vriend (neem ik aan) en ik heb dus echt serieuze problemen met een of andere gast die ons economieles geeft :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik mocht willen dat ik probleem vrij was :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik mocht willen dat ik probleem vrij was :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Hmm. Ik denk dat ik ook probleemvrij ben. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb ook geen problemen ^^


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Het hangt er maar net van af hoe je er zelf mee omgaat, denk ik. Ik zou kunnen zeggen dat ik problemen heb, maar aangezien ik mijn best doe om bepaalde zaken niet te zwaar te laten wegen zodat ik me fijner voel, ben ik gewoon gelukkig en vind ik dat ik probleemvrij ben. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb op zich ook niet echt problemen, ook al klaag ik wel wat af. Maar vergeleken met sommige hier niet, nee.


    Hope goes lost but never dies.

    Licht er ook aan wat je onder een probleem verstaat en hoe snel je er over praat. Sommige vinden al snel iets een probleem en praten er snel over,sommigen vinden niet zo snel iets een probleem en praten er niet snel over.

    Ik zelf bv heb wel soort van problemen maar ik praat er niet echt over.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 22:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben overwegend ook (grote) problemenvrij. En sowieso als ik er had zou ik er geen topic over maken want ik vind niet dat iedereen dat moet weten.

    Primrose schreef:
    Nee hoor, ik ben ook probleemvrij (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb voor zover ik weet ook geen enkel echt probleem. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Primrose schreef:
    Nee hoor, ik ben ook probleemvrij (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik d8 altijd dat ik geen problemen had, maar sinds twee maanden heb ik ineens wel erge.


    Me so good.

    Mijn grootste probleem is die puist op mijn voorhoofd...


    Frankly my dear, I don't give a damn.