• Ik denk hier al lang over en nu ook door een topic dat ik net las, maak ik dit topic aan.

    Vroeger was TH een enorme hype, hier op Quizlet. Het werd zelfs zo erg, dat ze een eigen forum kregen. Maar we weten ondertussen allemaal dat die grote gekte over is en andere artiesten en groepen hier zelfs een grotere hype vormen. Daarom stel ik voor om het TH-forum gewoon te verwijderen. Ja, ik weet dat het misschien 'een grote stap' is, maar andere artiesten zijn op Quizlet al een veel grotere hype en zij hebben dat ook niet. Trouwens, zo zouden er zo voor wel minstens 5 artiesten een apart forum moeten zijn. Plus, de filter is toch ook al lang weg?
    Fans, neem dit niet aanvallend op. Maar geef nu toe, -het heeft toch geen nut meer? Die berichten kunnen heus weer in het gewone forum worden gelost, ze komen er toch nog amper.

    Nu, wie durft het aan om hier te posten dat ik stiekem wel gelijk heb?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk dat je gelijk hebt, maar je hebt kans dat de hype weer terug komt?

    Ik geef je helemaaaal gelijk!

    ik durf, je hebt gelijk.

    ja ik ben een fan.


    Change, the only good thing in this world.

    Saffier schreef:
    Ik denk dat je gelijk hebt, maar je hebt kans dat de hype weer terug komt?

    Maar voetbal, Bieber en zo veel anderen zijn hier nu een even grote hype en zij hebben toch ook geen eigen forum?


    Has no one told you she's not breathing?

    MICKEY schreef:
    Ik geef je helemaaaal gelijk!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    kijk straks verwijderen we het TH-forum, maar eind 2011 volgens mij komt er weer een nieuwe cd?
    En dan word het forum weer overspoelt en dan gaan mensen waarschijnlijk klagen, dat er teveel TH topic zijn(:


    Maar op het moment word er weinig mee gedaan


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben fan en ik wil het weg want het is overbodig want er zijn zelden nog TH topics. Helemaal als je het vergelijkt over topics over bijv. Lady Gaga of Justin Bieber.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik? Ik kijk nooit op dat topic en ik klik sowieso niet op TH topics, dus weg met de handel! Haha, iets minder grof: ja je hebt gelijk, hij kan best verwijderd worden. (:

    Je hebt niet stiekem gelijk, je hebt gewoon helemaal gelijk! :Y)

    Smeagol schreef:
    kijk straks verwijderen we het TH-forum, maar eind 2011 volgens mij komt er weer een nieuwe cd?
    En dan word het forum weer overspoelt en dan gaan mensen waarschijnlijk klagen, dat er teveel TH topic zijn(:


    Maar op het moment word er weinig mee gedaan


    en daar heb ook jij een punt.


    Change, the only good thing in this world.

    Ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Smeagol schreef:
    kijk straks verwijderen we het TH-forum, maar eind 2011 volgens mij komt er weer een nieuwe cd?
    En dan word het forum weer overspoelt en dan gaan mensen waarschijnlijk klagen, dat er teveel TH topic zijn(:


    Maar op het moment word er weinig mee gedaan

    Ja maar dat is toch ook met al die andere popu's, Melissa?? (:
    Ze zijn heus niet meer zo zoals drie jaar geleden, al die andere dingen hier zijn even populair als zij toen en we kunnen onmogelijk voor hen allen een forum eisen.
    Daarm beter geen. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ach, ik weet het niet. Misschien moet je gewoon het TH-forum laten staan, en er gewoon nieuwe bijmaken?
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Voetballers
    - Harry Potter
    - Twilight
    Dat zijn denk ik de meest besproken personen hier op Quizlet. Dan is iedereen tevreden?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Ja maar dat is toch ook met al die andere popu's, Melissa?? (:
    Ze zijn heus niet meer zo zoals drie jaar geleden, al die andere dingen hier zijn even populair als zij toen en we kunnen onmogelijk voor hen allen een forum eisen.
    Daarm beter geen. (:


    Daar heb je inderdaad een punt(:

    Maar dan vind ik ook dat mensen niet mogen klagen als er weer topics over ze zijn bij de artiesten:Y)

    Voor


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Animale schreef:
    Ach, ik weet het niet. Misschien moet je gewoon het TH-forum laten staan, en er gewoon nieuwe bijmaken?
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Voetballers
    - Harry Potter
    - Twilight
    Dat zijn denk ik de meest besproken personen hier op Quizlet. Dan is iedereen tevreden?


    volgens mij word de site daar traag van toch?
    Of niet?

    Anders vind ik dit beter_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'