• Ik denk hier al lang over en nu ook door een topic dat ik net las, maak ik dit topic aan.

    Vroeger was TH een enorme hype, hier op Quizlet. Het werd zelfs zo erg, dat ze een eigen forum kregen. Maar we weten ondertussen allemaal dat die grote gekte over is en andere artiesten en groepen hier zelfs een grotere hype vormen. Daarom stel ik voor om het TH-forum gewoon te verwijderen. Ja, ik weet dat het misschien 'een grote stap' is, maar andere artiesten zijn op Quizlet al een veel grotere hype en zij hebben dat ook niet. Trouwens, zo zouden er zo voor wel minstens 5 artiesten een apart forum moeten zijn. Plus, de filter is toch ook al lang weg?
    Fans, neem dit niet aanvallend op. Maar geef nu toe, -het heeft toch geen nut meer? Die berichten kunnen heus weer in het gewone forum worden gelost, ze komen er toch nog amper.

    Nu, wie durft het aan om hier te posten dat ik stiekem wel gelijk heb?


    Has no one told you she's not breathing?

    Animale schreef:
    Ach, ik weet het niet. Misschien moet je gewoon het TH-forum laten staan, en er gewoon nieuwe bijmaken?
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Voetballers
    - Harry Potter
    - Twilight
    Dat zijn denk ik de meest besproken personen hier op Quizlet. Dan is iedereen tevreden?

    Dat zou echt perfect zijn. VOETBALFORUM! 8DD


    ars moriendi

    Saffier schreef:
    Ik denk dat je gelijk hebt, maar je hebt kans dat de hype weer terug komt?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Obliviate schreef:
    Je hebt niet stiekem gelijk, je hebt gewoon helemaal gelijk! :Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    En wat als we nu, Artiesten, Muziek Film en andere entertaiment nu allenmaal in één apart forum zetten? Dus geen overtollige TH, JB, Twilight, HP etc, alleen als je naar t forum wilt? (krul)

    Dat is wel nog een idee.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Dat doet het nu ook, het is gewoon onderverdeeld.
    En trouwens, er zijn meer Bieber- en voetbaltopics, hoor. :Y)

    Daar zijn wij natuurlijk niet voor over ons daarover uit te spreken. Misschien moet je dit dan eens aan een mod of aan Rutger uitleggen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mijn stem heb je.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je hebt gelijk hoor, maar het maakt me nu echt nul uit of het er is of niet.


    effort never betrays you

    Ik zou niet voor alles zo een forum maken als er nu voor Tokio Hotel is..
    Maar eerder zo iets (dan de titel in het groene kadertje wel anders, ik wist niets)
    Klik
    En dan gewoon voor artiesten die veel besproken zijn :)

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 21:05 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik zou niet voor alles zo een forum maken als er nu voor Tokio Hotel is..
    Maar eerder zo iets (dan de titel in het groene kadertje wel anders, ik wist niets)
    Klik
    En dan gewoon voor artiesten die veel besproken zijn :)

    Ja, zoiets bedoel ik. Van waar heb je dat btw?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Het boeit mij echt helemaal niks of het weg gaat of niet. Heb er geen last van (krul)


    -

    Animale schreef:
    (...)
    Ja, zoiets bedoel ik. Van waar heb je dat btw?

    Paint :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik snap je punt, maar voor mij hoeft dat niet. Dat forum herinnert zo nog een beetje aan de 'oude' Q. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    En wat als we nu, Artiesten, Muziek Film en andere entertaiment nu allenmaal in één apart forum zetten? Dus geen overtollige TH, JB, Twilight, HP etc, alleen als je naar t forum wilt?
    (krul)


    I like_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vind het zo wel goed. Het word op moment minder gebruikt en nu is JB weer een hype, maar kijk nou eens naar Jonas Brothers die waren ook ineens een hype... Dus ik snap dit niet? Want elk jaar is er wel weer een andere hype.. Er zijn best nog wel veel TH fans bij mijn mening. Ik ben nog steeds fan en dat is nooit veranderd. Ook is na mijn mening, zolang iets uit word gebracht, dan worden er veel topics geplaatst. Zoals nu Twilight nog in is, maar na Breaking Dawn Part 2 weer na een paar maand uit is. Zoals Harry Potter 7 Part 2 straks eraan komt, dan is die in en daarna praten niet veel mensen er meer over. Af en toe zal er dan een topic verschijnen. Kijk maar een naar Twilight en New Moon een poos geleden toen die uitkwamen, precies hetzelfde. Mensen gingen verhalen promoten, toen las ik "Het heeft op moment geen nut om zo een verhaal te doen, want het is op moment toch niet in. Dus mensen doen hem niet." Kijk en met Justin Bieber, ik zit in de muziekwereld en dan neem ik de Jonas Brothers en Justin Bieber even allebei. Jonas Brothers die waren in het begin ook zó populair, iedereen was gek van ze, maar na een paar maanden hoorde je niks meer van ze, weg hype.. Nu Justin Bieber op het moment in is, is iedereen daar fan van. Maar hij loopt te hard van stapel, die krijgt nog wel een Black-Out binnenkort. Muziek/Film/Strip/Tour (te veel dagen achter elkaar)/Vriendin. Ik bedoel, het is mooi als artiest, maar je moet het rustig aan pakken dan kun je goede fans bijhouden en zolang je op tijd weer wat van je laat horen verlies je ze niet. Want Justin Bieber is ook gewoon maar een hype.. Ja I know, lange reactie..

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 8:17 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    MICKEY schreef:
    Ik geef je helemaaaal gelijk!