• Ik denk hier al lang over en nu ook door een topic dat ik net las, maak ik dit topic aan.

    Vroeger was TH een enorme hype, hier op Quizlet. Het werd zelfs zo erg, dat ze een eigen forum kregen. Maar we weten ondertussen allemaal dat die grote gekte over is en andere artiesten en groepen hier zelfs een grotere hype vormen. Daarom stel ik voor om het TH-forum gewoon te verwijderen. Ja, ik weet dat het misschien 'een grote stap' is, maar andere artiesten zijn op Quizlet al een veel grotere hype en zij hebben dat ook niet. Trouwens, zo zouden er zo voor wel minstens 5 artiesten een apart forum moeten zijn. Plus, de filter is toch ook al lang weg?
    Fans, neem dit niet aanvallend op. Maar geef nu toe, -het heeft toch geen nut meer? Die berichten kunnen heus weer in het gewone forum worden gelost, ze komen er toch nog amper.

    Nu, wie durft het aan om hier te posten dat ik stiekem wel gelijk heb?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik, sowieso. De TH fans zijn óf verminderd óf minder sterk aanwezig.

    En als het blijft mag er wat mij betreft ook een voetbalforum, een Justin Bieber-forum enzo komen.


    Hope goes lost but never dies.

    Animale schreef:
    Ach, ik weet het niet. Misschien moet je gewoon het TH-forum laten staan, en er gewoon nieuwe bijmaken?
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Voetballers
    - Harry Potter
    - Twilight
    Dat zijn denk ik de meest besproken personen hier op Quizlet. Dan is iedereen tevreden?


    Dan kan Rutger blijven aan maken met die aparte forum's en ik denk dat die daar geen tijd voor heeft. Zie mijn andere reactie op dat andere topic.

    Smeagol schreef:
    (...)

    Daar heb je inderdaad een punt(:

    Maar dan vind ik ook dat mensen niet mogen klagen als er weer topics over ze zijn bij de artiesten:Y)

    Voor

    Simpel: dan klik je er gewoon niet op.
    Ik erger mij ook dood aan alle Bieber- en voetbaltopics, maar ik wil ook voor hen geen apart forum.
    Ik vind het gewoon erg overbodig geworden. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Simpel: dan klik je er gewoon niet op.
    Ik erger mij ook dood aan alle Bieber- en voetbaltopics, maar ik wil ook voor hen geen apart forum.
    Ik vind het gewoon erg overbodig geworden. (:


    whahaha sorry ik bedacht me net dat ik niet had bedacht dat er ook NIET op kom klikkenxD
    Ben blond bezig:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    whahaha sorry ik bedacht me net dat ik niet had bedacht dat er ook NIET op kom klikkenxD
    Ben blond bezig:X

    Haha go Melissa. ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Billusion schreef:
    (...)

    Dan kan Rutger blijven aan maken met die aparte forum's en ik denk dat die daar geen tijd voor heeft. Zie mijn andere reactie op dat andere topic.

    Daar heb je wel een punt.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Ach, ik weet het niet. Misschien moet je gewoon het TH-forum laten staan, en er gewoon nieuwe bijmaken?
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Voetballers
    - Harry Potter
    - Twilight
    Dat zijn denk ik de meest besproken personen hier op Quizlet. Dan is iedereen tevreden?

    Goed idee.

    Animale schreef:
    (...)
    Daar heb je wel een punt.

    Gewoon geen subforums voor artiesten, vind ik. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Gewoon geen subforums voor artiesten, vind ik. (:

    Maar dan staat het gewone forum er misschien mee vol?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Gewoon geen subforums voor artiesten, vind ik. (:

    Inderdaad, want zo kan je er blijven aanmaken voor elke artiest die hier op een manier 'populair' is.

    Animale schreef:
    Ach, ik weet het niet. Misschien moet je gewoon het TH-forum laten staan, en er gewoon nieuwe bijmaken?
    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - Voetballers
    - Harry Potter
    - Twilight
    Dat zijn denk ik de meest besproken personen hier op Quizlet. Dan is iedereen tevreden?

    Dan word het hier pas écht chaotisch! Dan kunnen we bezig blijven!

    Animale schreef:
    (...)
    Maar dan staat het gewone forum er misschien mee vol?

    Dat doet het nu ook, het is gewoon onderverdeeld.
    En trouwens, er zijn meer Bieber- en voetbaltopics, hoor. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Animale schreef:
    (...)
    Maar dan staat het gewone forum er misschien mee vol?

    En wat als we nu, Artiesten, Muziek Film en andere entertaiment nu allenmaal in één apart forum zetten? Dus geen overtollige TH, JB, Twilight, HP etc, alleen als je naar t forum wilt? (krul)

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    En wat als we nu, Artiesten, Muziek Film en andere entertaiment nu allenmaal in één apart forum zetten? Dus geen overtollige TH, JB, Twilight, HP etc, alleen als je naar t forum wilt? (krul)

    I like.
    Alleszinds, het TH-forum moet weg. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn stem heb je 8D


    "I shut my eyes in order to see.'