• Ik denk hier al lang over en nu ook door een topic dat ik net las, maak ik dit topic aan.

    Vroeger was TH een enorme hype, hier op Quizlet. Het werd zelfs zo erg, dat ze een eigen forum kregen. Maar we weten ondertussen allemaal dat die grote gekte over is en andere artiesten en groepen hier zelfs een grotere hype vormen. Daarom stel ik voor om het TH-forum gewoon te verwijderen. Ja, ik weet dat het misschien 'een grote stap' is, maar andere artiesten zijn op Quizlet al een veel grotere hype en zij hebben dat ook niet. Trouwens, zo zouden er zo voor wel minstens 5 artiesten een apart forum moeten zijn. Plus, de filter is toch ook al lang weg?
    Fans, neem dit niet aanvallend op. Maar geef nu toe, -het heeft toch geen nut meer? Die berichten kunnen heus weer in het gewone forum worden gelost, ze komen er toch nog amper.

    Nu, wie durft het aan om hier te posten dat ik stiekem wel gelijk heb?


    Has no one told you she's not breathing?

    voor mij maakt dat echt niet uit eigenlijk , maar ik heb er ook geen last van dat het er nog staat.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ^ Ik ben het met Tomlusion eens (:
    en ik denk dat als dat ding weg is dat er toch wel mensen zijn die gaan klagen als er TH topics bij de gewone staan (krul) -mijnmening-

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 9:12 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    MICKEY schreef:
    Ik geef je helemaaaal gelijk!


    Opgeven is geen optie.

    Tomlusion schreef:
    ...

    Ik vind het een mooi verhaal, maar ik snap je punt niet? Ben je vóór of tegen? :Y)

    Ik ben er voor,vroeger was het hanidg maar eigelijk kan er nu evengoed voor elke artiest een appart topic gemaakt worden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Ik vind het een mooi verhaal, maar ik snap je punt niet? Ben je vóór of tegen? :Y)


    Volgens mij is ze tegen.

    nee gewoon lekker laten staan. ik bedoel hij staat toch niet in de weg.:X

    Nee, hij staat niet in de weg. Maar sommige willen hem weg hebben. :8

    Hedley schreef:
    Ik? Ik kijk nooit op dat topic en ik klik sowieso niet op TH topics, dus weg met de handel! Haha, iets minder grof: ja je hebt gelijk, hij kan best verwijderd worden. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Obliviate schreef:
    Je hebt niet stiekem gelijk, je hebt gewoon helemaal gelijk! :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, waarom niet? Ik zie ook niet vaak TH topics, maar wel way to much Bieber. Dat mag van mij eigenlijk ook wel minderen :xx.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hedley schreef:
    Ik? Ik kijk nooit op dat topic en ik klik sowieso niet op TH topics, dus weg met de handel! Haha, iets minder grof: ja je hebt gelijk, hij kan best verwijderd worden. (:

    Ik vind wel dat je gelijkt hebt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sharon heeft gelijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Van mij mag dat ding gewoon weg, ik vind hem overbodig.
    En even voor de duidelijkheid; ja ik ben fan (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.