• ..of ik der ga komen is heel wat anders haha :)
    maar ik ben vandaag naar de open dag van Codarts in rotterdam geweest, een hbo-dansopleiding en ik heb bij deze de keuze gemaakt dat ik daar heen wil,want ik vind die school best wel leuk :3 naja, hij is beter als verhalen die ik gehoord heb, dus zeker goed!
    nu moet ik alleen even goed gaan zorgen dat ik veeeeel beter word in dansen, want er worden maar 25 jongens en 25 meisjes per jaar aangenomen!!!
    dus moet ik zorgen dat ik daarbij zit.. want dat zouik heeeeeel vet vinden! :3

    naar welke universiteit, hbo opleiding of mbo opleiding willen jullie eigenlijk? :3

    O, ik zou het zo leuk en geweldig vinden voor je als je daar terrecht komt!! (:


    Wie du mir, so ich dir.

    HBO Rechten op Avans in Den Bosch.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Succes haha! Ik wil rechten gaan studeren! (:


    live the life you love

    Ik ga naar avans Den Bosch --> Integrale Veiligheid


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    FCBarcelona schreef:
    HBO Rechten op Avans in Den Bosch.


    Hahaa, mijn broer zit daar op maar hij leert niet voor rechten.


    <3

    Ik doe nu MBO en dan de opleiding SAW in Groningen (krul)


    -

    FCBarcelona schreef:
    HBO Rechten op Avans in Den Bosch.


    Dan gaan we naar dezelfde school!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De universiteit in Chester in de UK leek me wel wat. Ze hebben in ieder geval de studie die ik wil gaan volgen; journalism en dan gecombineerd met creative writing óf met film studies.

    Maar doe je dit jaar dan eindexamen? Ik hoop voor je dat het gaat lukken om er te komen! (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 21:20 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zit nu op MBO Landstede Media & Vormgeving richting: Art & Design/Grafische Vormgeving
    Maar nu ik zo bezig was een tijd geleden om me er in te verdiepen had ik liever naar MediaCollege Amsterdam gewild om die opleiding daar te doen (helaas is dat iets te ver voor mij)...
    Hierna wil ik HBO Kunstacademie Amsterdam gaan doen :)


    dream, dare, fly!