• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Tricia schreef:
    Kan iemand mij even een samenvatting geven? Dan kan ik inspring
    BTW wie speelt het andere mens?


    Meningsverschil bij vampiers over weerwolven afslachten/
    jasmine en kenneth gaan weerwolven leiders afluisteren. (hun zijn ook weerwolven)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vinden jullie het heel erg als ik Ash laat vallen? Jullie gaan echt freaking snel, en ik hou het soms echt niet bij.
    Eerlijk zeggen (:

    Kenneth - Weerwolf
    Net zoals Jasmine begon ik steeds stiller te lopen. We kwamen al dichterbij de open plek en de geur van brandend hout werd steeds sterker. Hun stemmen kon ik nog niet horen, maar naarmate we nog dichterbij kwamen hoorde ik een zacht gemompel. Ik wierp een blik op Jasmine, en zag dat ze net zo stil als mij probeerde te doen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Allison vampier

    Begrijpend keek ik haar aan 'ja ik weet wat je bedoeld hoor' ik nam al voor de zoveelste keer deze avond een hap lucht 'maar ze hebben vrienden weggenomen. Ze hebben mijn mensheid afgenomen, was die wolf er niet geweest had die vampier mij nooit geroken dan was ik nu ngo mens' met een zwak glimlachje keek ik haar aan 'Ik wil wraak, maar ik zou nooit uit mezelf beginnen met vechten maar zij hebben wapens uit gevonden, wij ook. Iedereen moet erop voorbereid zijn. We hebben beide wapens allebei de keus om zomaar aan te vallen.' mijn glimlach van daarnet was verdwenen en in de plaats stond er een grimas op mijn gezicht ' Ik wil niemand meer verliezen en als het moet vermoord ik iederen wolf'ik keek even naar boven om haar reactie te pijlen 'Ik wil gewoon niemand meer verliezen, als wij hun ons verhaal zouden vertellen. Dat wij ook gevoels hebben, dan geloven ze ons neit ze zullen ons altijd monsters vinden. ze begrijpen ons niet en daarom jagen ze op ons en wij op hun.' ik sprong in een rondje en stak me arm uit 'Ik ga naar binnen ga je mee?' afwachtend staarde ik naar haar gezicht.


    Trust me. I'm the doctor

    Mij maakt 't niet uit, maar ik kan je verzekeren dat dit na een tijdje wel zal vertragen hoor (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Melody - mens

    En toen was ik nu al inspiloos wat ik kan ik bij een mens verzinnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nouja, dan zal ik later, als het wat rustiger is, wel weer inspringen met Ash, hij is gewoon een tijdje weg van de clan (:
    Want op de laptop gaan is de komende dagen geen optie, m'n vader komt vaak pas rond 10 uur terug van z'n werk.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ik peer 'm, morgen p[as laat uit en veel leerwerk.
    Sorry :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dan laat ik je gewoon buiten staan XD als er daalijk iemand gaat schrijven loop ik wel gewoon naar binnen ^^


    Trust me. I'm the doctor

    Melody - mens
    Melody liep het tuinpad af en liep het bos in. Even wilde ze geen gedachtes meer hebben bij haar thuis sitautie
    Mens spelen is nog best moeilijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ziva - Slechte vampier.

    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik zou het niet weten. Pierre heeft er verder niets over verteld. We kunnen ze uit proberen op de schietbaan om het effect ervan te onderzoeken en ze daarna in de praktijk gebruiken. Allereerst lijkt het me handig om een plan op te zetten. Iedereen weet dat weerwolven sterker zijn met volle maan, ik stel voor een regenachtige nacht te kiezen. Dan is de kans groter dat het in ons voordeel gaat werken.' Ik bekijk de kogels nogmaals. 'En ik mag wel een ander wapen gaan zoeken,' voeg ik toe. Ik zwijg nu even en hoor de woorden van Abigail aan. Ik besluit er niet op te reageren. Dit is onze oorlog die uitgevochten moet worden, we kunnen het ons niet veroorloven meer energie te verspillen aan een meningsverschil. Bovendien: het is een vrij huis. Wie wil vertrekken, mag vertrekken. Alleen is de kans dat ze het er levend vanaf brengen een stuk kleiner als ze zijn overgeleverd aan de genade van die honden.
    'Zullen we een rustige ruimte op gaan zoeken om dit verder te bespreken?' Het rumoer van de vampiers in de zaal begint dit gesprek aardig te storen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tricia schreef:
    Melody - mens

    En toen was ik nu al inspiloos wat ik kan ik bij een mens verzinnen.


    Je kan doen dat ze een wandeling gaat maken, en dat ze op de clan stuit?

    +@Simoon Ciaao!

    + Yay, heb ik net besloten Ash te laten vallen, kan ik niks meer doen met Kenneth :'P


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    (...)

    Je kan doen dat ze een wandeling gaat maken, en dat ze op de clan stuit?

    +@Simoon Ciaao!

    + Yay, heb ik net besloten Ash te laten vallen, kan ik niks meer doen met Kenneth :'P


    Oke, is goed maar welke clan de ww of de vampire's?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pickwick schreef:
    (...)

    Je kan doen dat ze een wandeling gaat maken, en dat ze op de clan stuit?

    +@Simoon Ciaao!

    + Yay, heb ik net besloten Ash te laten vallen, kan ik niks meer doen met Kenneth :'P

    Je kan Ash erin zetten wanneer het weer rustiger is :] Het is atm spitsuur op Q en daarmee ook op dit topic.


    No growth of the heart is ever a waste

    hummm,
    ik wist niet dat we al waren begonnen xd
    zijn mijn personen er al in voorgekomen, of hoe zit dat?;s


    Me so good.

    Niet tenzij jij ze al heeft gepost :]
    So spring in zou ik zeggen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste