• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Je kan Ash erin zetten wanneer het weer rustiger is :] Het is atm spitsuur op Q en daarmee ook op dit topic.


    Hmhmm.. Ik ga dan maar, leef jullie uit.
    Ik heb morgen ak, en nog helemaal niet geleerd. Dat wordt dus 6 spiekbriefjes ofzo.

    Nouja, iig, veel succes nog! (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Allison Vampier

    ''Zullen we een rustige ruimte op gaan zoeken om dit verder te bespreken?' ik draaide mijn hoofd naar ziva om terwijlk ik naar binnen liep 'Ik ga mee' besloot ik voor mezelf, waarschijnlijk had niemand er bezwaar op want niemand reageerde. Nog een keer draaide ik mijn hoofd naar de deur voor Abigail, Dat arme meisje wou buiten blijven, onverstandige keuze 'Waar is Abigail' ik draai me om en keek naar een voor mij onbekende jongen 'Ze is buiten gebleven'antwoorde ik kortaf, als ze niet naar binnen wou dan had ze pech. Ik ging mijn leven niet op het spel zetten voor haar, ik naderde de deur die werd opengehouden en sloot hem achter me dicht 'Wat is het plan ik was net buiten bij Abigail' afwachtend keek ik derest aan.


    Trust me. I'm the doctor

    Oke waar zijn de Ww's nou en waar zijn de weerwolven nou?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Oke waar zijn de Ww's nou en waar zijn de weerwolven nou?

    dat vraag ik me ook af xd


    Me so good.

    Tricia schreef:
    Oke waar zijn de Ww's nou en waar zijn de weerwolven nou?

    Uhm, de vampieren in een soort huis? [ja waar zitten we eigenlijk] en de weerwolven gaan volgens mij naar een kampvuur ofzo.


    Trust me. I'm the doctor

    Tricia schreef:
    Oke waar zijn de Ww's nou en waar zijn de weerwolven nou?


    Atm zijn er geen ww'en actief, denk ik.
    Ik en Simone zijn net weggegaan (Ik bijna dan)
    En de vamps weet ik ook niet precies.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik knik zacht. 'Same here, het past niet in mijn .44,' vertel ik terwijl ik haar volg en de kogel tussen mijn vingers laat spelen. 'Misschien een .45 of een .454,' mijmer ik. Of we dergelijk wapens in ons arsenaal hebben is nog maar de vraag, want als dat niet zo is, is het van levensbelang dat we ze te pakken krijgen. Het zou jammer zijn als een prachtige kogel als deze verloren zou gaan. 'Misschien kunnen we ze best na volle maan aanvallen,' opper ik, als we uiteindelijk in een rustiger vertrek zijn aangekomen. 'De volle maan zal ze dan misschien vermoeid hebben.' Ik moet toegeven dat ik geen expert ben ik de anatomie van de weerwolf, maar het lijkt me meer dan logisch dat hun energiepeil lager ligt na de volle maan, wanneer ze altijd actiever zijn. 'Maar een regenachtige nacht lijkt mij ook beter. Dan camoufleert het onze geur ook.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Alex - Wolf
    "Blijf dicht in de buurt!" dacht ik waarschuwend toen ik Mia meer naar rechts zag gaan.
    Een geirriteerde zucht volgde en Mia kwam dichter bij me lopen.
    "Die verdomde vampiers ook, dankzij hen mogen wij nu gaan wachtlopen" bromde Mia "zodra ik er een zie, is hij er geweest."Er speelde zich een filmpje in Mia's hoofd af waarin ze een vampier afslachtte en ze moest grinniken. We leken echt niet op elkaar, zij hield van vampiers vermoorden terwijl ik het juist probeerde te voorkomen.
    "Watje" mompelde Mia.
    Ik beukte opzij en Mia verloor haar evenwicht waardoor ze in een modderpoel viel.
    "Gedver! Alex!" boos kwam ze op me af rennen.
    Grinnikend rende ik voor mijn leven weg van mijn zusje.




    ugh, geen inspiratie ofzo xd


    Me so good.

    Melody - mens

    Ik liep door het bos heen. Het was ijskoud maar dat maakte me niet uit. Plotseling hoorde ik voetstappen. Hele snelle voetstappen

    HINT HINT


    "Ignite, my love. Ignite."

    Allison vampier

    'Aan mij heb je nu niks, ik heb geen pistolen alleen maar messen' ik haald eeen mes uit mijn zak en liet hem door mijn vingers heen gglijden, metaal. 'Waarom metaal' zonder op te kijken wie het was antwoorde ik nuchter 'er zijn ook nog andere vampiers, slechte of laat maar zegge andere dan wij'ik grinnikte 'ze komen op voor mensen en dat is echt Bullshit' vampiers die opkomen voor mensen, die van dieren leven. Juck, vroeger vond ik het doden vreselijk ik heb ook een dierendieët geprobeerd. Nooit aanbeginnen 'Ze eten dieren!' met eeen glimlach stopte ik mijn mes weer in mijn zak . 'Heeft iemand in deze clan niet de gave met weer ofzo? dat zou nu wel van pas komen.' ik keek even rond en zag niemand reageren, er was dus niemand 'Ik denk dat een regenachtige dag niet veel uitmaakt, wij ruiken ze ook hun ons dus ook. En het camoufleert ook hun geur, na volle maan lijkt mij het best.'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 20:46 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Mia - Wolf
    "*****! Alex, kom hier!" woedend zette ik de achtervolging in.
    Alex sprong door een struik en ik volgde hem. In de verte zagen we een gedaante opdoemen.
    "Is het een vampier?"
    Ik ging meteen in mijn aanvalshouding staan en rende al op de gedaante af.
    "Mia!"
    Ik stopteen draaide me geirriteerd om.


    Me so good.

    Melody - Mens
    Ik voelde iets. Iets gevaarlijks dat wel. Ik draaide me om en keek in het donker. In het licht van de maan stond een wolven gedaante. Ik keek er met grote ogen na.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ziva.

    Ik neem plaats op een stoel in het vertrek en knik bij het aanhoren van Athan's woorden. Ik doe de laptop open en pak de maancyclus erbij.
    'Morgen is het volle maan,' zeg ik met iets van verontrusting in mijn stem. Ik leg de kogels op de grote tafel voor me. 'En de komende week is regen voorspeld. Een uitgelezen kans om onze slag te slaan. En wat die wapens betreft: we kunnen kijken wat Pierre ons te bieden heeft. Mochten er geen voldoende wapens beschikbaar zijn, dan stel ik voor om het recht in eigen handen te nemen.' Ik glimlach haast onmerkbaar en wend me weer tot de laptop. 'Een eind verderop is een opslagplaats voor onder andere munitie en wapens die gebruikt wordt door het leger. Ik denk ook dat dit formaat een .45 is. Daar moeten ze voldoende van in voorraad hebben. Het zal niet lastig zijn om daar binnen te glippen, een paar van de onzen hebben het vaker gedaan en tot nu toe krijgen de guerilla's nog steeds de schuld. Geen vinger die onze kant op wijst. Maar zoals ik al zei, alleen als we hier geen wapens hebben. Ik neem aan dat Pierre hier al wel over gedacht moet hebben.' Mijn gedachten glijden weg naar Soraya. Verdomme, als ik iets sneller was geweest had ik haar kunnen redden. Op sommige momenten kan ik mezelf wel schieten. Ik probeer niet te merken dat ik erg veel innerlijk schuldgevoel heb, maar soms is het binnen houden van emoties behoorlijk lastig. De zoveelste al die ze ons afnemen. Het zoveelste slachtoffer in deze oorlog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison vampier

    Aandachtig luister ik naar Ziva, natuurlijk kan niemand ons verdenken. Waarom zou iemand ons verdenken 'Een dag maar? dan moeten we snel iedereen inlichten, ik denk dat de meeste al iets weten maar we moeten ze toch alles vertellen' ernstig keek ik iedereen aan, dit kan en zal veel onrust veroorzaken.'En wat Pierre betreft ik denk dat we hem er zo even bij moeten halen, tenzij hij het natuurlijk té druk heeft. Hij moet weten wat er hier gebeurt' terwijl ik dit zei keek ik naar Ziva zij was deze avond al meerdere keren naar Pierre geweest. 'Maar we hebben ook een probleem, wij kunnen hun ook lastiger ruiken in de regen. Natuurlijk camoufleert het ons ook maar toch' Bedenkelijk staarde ik voor me uit, als ze het niet doorhebben vermoorden we er zeker een paar, er zullen veel gewonden vallen. Misschien ook aan onze kant 'We moeten groepen maken, elk gaat een eigen kant op, dat ius wel makkelijk' in mijn gedachten speelde het hele tafereel al af. Honden die door ons met vreugde uit elkaar werden gescheurd, smekend om genade. DIt had ik deze avond al een paar keer gezien, maar toch bleef het plezierig. Zij hebben iets van ons afgenomen en wij zullen iets van hun afnemen.

    Douchen Xx


    Trust me. I'm the doctor

    Peinzend zak ik ook neer op een stoel, die aan een door een witachtige lamp verlicht tafeltje grenst en richt mijn ogen curieus op Ziva. 'We moeten er voor zorgen dat ze morgen niemand te pakken krijgen,' De woorden zijn lichtelijk overbodig, aangezien ze altijd moeten zorgen dat die beesten niemand te pakken krijgen, maar bij volle maan hadden ze vaak een overdosis aan adrenaline waardoor ze meer risico's namen en wel op ons grondgebied durfden rond draven. 'Op zich is het niet zo'n probleem als wij hen niet ruiken. We weten wel ongeveer waar ze zitten en als die stomme kloten niet weten wat we van plan zijn, zitten we normaal wel veilig,' antwoord ik op Allisons bezwaar. Ziva begint het wapenprobleem op te lossen en ik kan niet anders dan instemmend knikken. Ik had wel vaker het wapendepot van het leger overvallen. Best amusant om te zien hoe ze domein zo zwaar bewaken en je alleen een aanloopje hoeft te nemen om over het omheining te springen. En natuurlijk niet zo stom zijn om door een zoeklicht geviseerd te worden. Voor de rest was het een fluitje van een cent. Ik kan het niet laten om kort te grinniken bij de gedachte. Soms zijn mensen zo zwak. Ze wenden alle middelen aan om het te verdoezelen, maar hun zwaktes waren voor roofdieren als wij direct te herkennen. Het was één van de redenen waarom ik er voor koos om vampier te worden. Ik was het zat om de zwakkere kracht te zijn. 'Het zou kunnen dat we er hebben. What's-his-face, die assistent van Pierre, kwam overlaatst nog aandraven met een projectiel waar we niet eens wat mee kunnen. Blijkbaar pakken die nieuwelingen vaak vanalles mee, zonder te kijken wat het is,' deel ik mee terwijl ik Ziva observeer. Naar mijn bescheiden mening is ze best knap, maar er ligt een trek in haar gezicht die zo'n rauwe emotie uitstraalt dat je je automatisch gedeisd houdt in haar buurt. Ze is niet iemand die met haar voeten laat spelen en het is moeilijk van haar gezicht af te lezen wat ze voelt of denkt, anders dan andere vampiers van haar leeftijd die hun mening vaak onder stoelen noch banken kunnen steken.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 21:15 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.