• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ziva - Slechte vampier.

    Ik loop naar het lab terwijl de stemmen in de zaal langzaam wegsterven. Ik wacht even voor ik aanklop.
    'Wat moet je?' vraagt een niet al te vrolijke Pierre als ik de daad bij het woord heb gevoegd. 'Hoe staat het ermee?' vraag ik. 'Ziva. Kom binnen.' Hij klinkt ineens een stuk vrolijker, waardoor ik toch een mondhoek omhoog trek door innerlijke pret. Hij krijgt het voor elkaar altijd beleefd te zijn, ook al ligt er nog geen vijf meter verderop een dooie weerwolf op tafel.
    'Kijk,' zegt hij en gebaart richting de microscoop. Ik neem plaats en kijk door de lens. Wat ik zie zegt me weinig, maar het doet me denken aan een tekening die ik ooit in een school zag, lang geleden. 'Dit is het gif dat de weerwolven gebruiken. We weten inmiddels dat ze UV licht tegen ons gebruiken, maar we hebben nog wat anders ontdekt.' Een andere vampier komt erbij staan en neemt het woord over.
    'We hebben een aantal zwakheden in ons biologisch systeem. Zo kunnen we van nature redelijk slecht tegen metaal. Ook al krijgen we een mes in onze ribben, we zijn in staat dat te overleven. Maar als je een stof creeert die..' 'Mag ik het even afmaken?' vraagt Pierre geergerd. 'Oh. Eh, uiteraard.' En de vampier verdwijnt weer.
    'Maar als je een stof creeert van puur geconcentreerd metaal en dat vloeibaar weet te verwerken, in combinatie met een paar natuurlijke gifstoffen krijgt de vampier behalve verlammingen helse pijn. Kortom: het gevoel alsof je sterft maar je kunt er niet tegen vechten.' Vol ongeloof hoor ik het verhaal aan.
    'Onze kogels zijn sterk genoeg om een weerwolf te doden maar we moeten er wel een hele lading in z'n lijf schieten voor hij eenmaal dood is. Is er niets beters dan dat?' Hij glimlacht. 'Probeer die van mij nou maar uit Ziva, je zult versteld staan van het resultaat. Ik heb er nog niet genoeg weten te fabriceren voor grootverbruik, maar ik weet dat je zelden mist. Geef die magazijnen dus niet aan amateurs. Daar in die doos zijn er nog een paar. Neem er zo veel mee als je nodig hebt.' 'Dank je,' zeg ik, geef een knikje, pak een aantal extra magazijnen en verdwijn weer richting de grote zaal, waar het meningsverschil enorm is opgelaaid. Vooral Athan is behoorlijk pissig.
    'Athan, hier, een experimentje van Pierre.' Ik reik hem een paar magazijnen aan, dwars door zijn tirade geen. 'Effectiever dan onze gewone kogels.' Ik zie aan Abigails uitdrukking dat ze het er absoluut niet mee eens is.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 19:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison - Vampier

    Met een grijns kijk ik naar Ziva 'Ze zijn dodelijk voor ze?' mijn grijns word alsmaar groter en blij kijk ik haar aan, ze had nog geen antwoord gegeven maar natuurlijk wist ik het al. Pierrre is geniaal, volgens mij was hij in zijn mensen leven iets van een proffesor ofzo. 'Nu hebben we ook ons tegenwapen Abigail' ik draaide me weer om een andere vampier was erbij komen staan en keek boos naar Abigail. Geamuseerd rolde ik met mijn ogen, natuurlijk zijn er nog een paar vampiers in onze clan. Die denken dat ze speciaal zijn en zich met alles kunnen bemoeien,natuurlijk doe ik dat ook maar ik ben al een lange tijd bij deze clan. Ik heb vampiers zien komen en jammer genoeg vampiers zien gaan.'Weten we al iets meer?' in een ruk draaide ik mijn hoofd weer om naar Ziva 'weten we al hoe ze vloeibaar UV licht kunnen maken? zelfs mensen kunnen dat niet en die zijn zeker een stuk slimmer dan ze'


    Trust me. I'm the doctor

    Ashwin - Vampier
    Verdwaasd had ik naar het gesprek geluisterd, konden ze in deze moeilijke tijden ruzie met elkaar maken? Het kon niet gekker worden. "Kunnen we weer ophouden? We moeten niet elkaar afslachten, maar hun! Maak alsjeblieft geen ruzies,"
    Fronsend keek ik ze allemaal een voor een aan.
    "Staks vallen jullie elkaar nog aan."


    Kenneth - Weerwolf
    Ik grinnikte, en keek naar de lucht. Ze zon was al helemaal verdwenen en de lucht begon al bijna zwart te worden.
    Door de bomen was de maan niet zichtbaar, maar ik wist dat het niet heel lang meer zou duren tot hij recht boven ons in de hemel stond, wanneer de vergadering zou beginnen.
    "Let's go?"

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 20:00 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn persoon is lekker lastig >3< xd

    Abigail. ~ Vampire.
    Ik luisterde naar Allison's (yay haar naam) uitleg en toen anar die van Lew. Ik had geen zin dat iedereen me af begon te zeiken. Ookal had er er deels om gevraagd omdat ik er tegenin ging.
    ,,Best, als jullie allemaal zo'n zin hebben om ze af te slachten. Ga je gang. Als iemand nog wat te zeuren heeft ik ben buiten.'' zei ik terwijl ik mijn kalmte probeerde te bewaren, dat ging me niet goed af. Ik stelde mezelf gerust met het slappe excuus dat het al die emoties waren. Ik liep naar de deur en ging naar buiten, ik had de neiging om de deur keihard dicht te gooien maar kreeg het voor elkaar mijn zelfcontrole te ebwaren en hem rustig te sluiten. Ik zuchtte diep en begon een stukje te lopen.

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    ,,Sure, laten we gaan.'' zei ik met vrolijek grijns op mijn gezicht, samen liep ik met hem richting de plek waar ze vergaderen. Toen we naderden begon ik zachter te lopen, als we betrapt wwerden hadden we een groot porbleem.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 20:01 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, die smiley was verkeerd (:
    M'n internet houdt ermee op, denk ik, dus het lukt me maar niet om hem aan te passen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Loooool, Lew heeft geen rol in deze RPG :'D Hahahaha masterlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Loooool, Lew heeft geen rol in deze RPG :'D Hahahaha masterlijk.


    Wat is daar zo masterlijk aan? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Wat is daar zo masterlijk aan? xD

    ik vond t geniaal (Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Allison - Vampire
    'Nou jullie zin?' iemand keek mij en [weet niet ] boos aan 'Ik ga haar wel halen het is nu niet veilig' ik mocht haar niet maar haar laten doden door wolven was te erg. Als ze nou alleenmaar kon inzien dat wolven vreselijk waren. Ik duwde ziva zachtjes opzij en liep achter Abigail achter naar buiten, ik zag haar niet dus sloot ik mijn ogen. Met mijn gehoor probeerde ik haar te vinden meteen hoorde ik links van me voetstappen. Ik opende mijn ogen weer en rende er snel naartoe 'Abigail' toen ze mij hoorde draaide ze zich om 'Ik weet dat we een meningsverschil hebben maar je kan nu niet naar buiten gaan het is te gevaarlijk!' hulpeloos keek ik haar aan als ze niet geloofde dat de wolven slecht zijn waarom zou ze me dan nu wel geloven? 'Ik kan me niet goed beheersen doordat ze iemand hebben vermoord. Ik beschauw iedereen hier als familie -jij ook- en ik wil ze beschermen' flauwtjes keek ik haar aan 'Je bent nog niet zo oud, je kent de gevaren nog niet, je leert ze maar je moet oppassen er zal nog veel gebeuren'


    Trust me. I'm the doctor

    Kan iemand mij even een samenvatting geven? Dan kan ik inspring
    BTW wie speelt het andere mens?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ziva komt terug van een aanval waarbij een fictieve vampier Soraya is ongekomen. ze zijn erachter gekomen dat de weerwolven o.a. vloeibaar UV als gif in hun wapens gebruiken om vampiers te verlammen en te verzwakken. Nu willen Athan, Ziva en Allison een wraakactie, maar Abigail is het er niet mee eens. Ondertussen heeft Pierre (fictieve laborant, mag door iedereen gespeeld worden als het mensen uit komt :'D) Ziva een paar van zijn kogels meegegeven die goed tegen weerwolven werken. Hiervan heeft ze een paar aan Athan gegeven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Abigail. ~ Vampire.
    Ik bleef verbaasd staan en keek haar aan.
    ,,Ik ga niet terug naa ribnnen, niet nu.'' vertelde ik haar.
    ,,Elke keer als ik daar naar ibnenns tap wordt ik overspoeld door haat gevoelens en krijg ik het gevoel dat ik iedereen zijn kop van zijn romp wil rukken.'' legde ik uit, het klonk grof maar misschien begreep ze het dan.
    ,,Ik ben misschien 'jong', ik ben niet achterlijk. Ik begrijp best wat jullie bedoelen maar ik zie het nut er niet van in om onschuldige slachtoffers op te eisen, hier vallen dan ook weer talloze slachtoffers. Het is geen optie.'' ik zuchtte, duidelijk geïrriteerd.
    ,,Ik heb geen zin dat onze clan wordt uitgeroeid, maar blijkbaar ben ik de enige die dat vind.''

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    ,,Sure, laten we gaan.'' zei ik met vrolijek grijns op mijn gezicht, samen liep ik met hem richting de plek waar ze vergaderen. Toen we naderden begon ik zachter te lopen, als we betrapt wwerden hadden we een groot porbleem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tricia schreef:
    Kan iemand mij even een samenvatting geven? Dan kan ik inspring
    BTW wie speelt het andere mens?

    En Progency speelt het andere mens. Ik ben zo aardig geweest om dat op te zoeken ^^


    Trust me. I'm the doctor

    En Progeny speelt de andere mens.

    Edit: Told ya, ik ben sloom.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 20:12 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Athan 'Ate' - Vampier

    Ik rol geïrriteerd met mijn ogen als een andere vampier tegen me begint te zeiken, ze weten goed genoeg dat 't kind ernaast zat. 'Laat haar maar gaan. Ze komt wel met hangende poortjes terug als een van haar armen vast komt te zitten tussen de kaken van zo'n hond,' grijns ik terwijl ik Ziva's kogels van nader bekijk. Abigail heeft me behoorlijk op stang gejaagd en ik weet dat ze met heel wat op de proppen zal mogen komen om ooit nog in mijn gratie te komen. Ik ben geen vergevingsgezind persoon. Dat heeft 300 jaar weerwolvenjacht wel bewezen.'Netjes,' fluister ik triomfantelijk, met mijn ogen nog steeds op de schatjes gefixeerd. 'Wat zit er in?' vraag ik dan nieuwsgierig aan Ziva, terwijl ik een gewone kogel ter vergelijking uit mijn broekzak vis. De nieuwe kogel is van een verschillend kaliber, want wil zeggen dat ik mijn handen op een ander wapen moet zien te krijgen. Hoewel ik bijlange niet zo nauwkeurig ben als Ziva, weet ik mezelf goed te redden met vuurwapens. Ik heb ze praktisch van het begin af meegemaakt, toen ze nog eigenhandig met kruit geladen moesten worden.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 20:17 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.