• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

    Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

    Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

    De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

    Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

    Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:



    Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

    Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker



    * Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ziva.

    Ik knik langzaam en klap de laptop dicht.
    'Het zou eens duidelijk moeten worden dat niemand wapens mag pakken zonder toestemming van Pierre. Maar dat is een andere kwestie. Aangezien ik denk dat Pierre voorlopig niet gestoord wil worden als hij dat gif aan het analyseren is, stel ik voor om alvast voorzorgsmaatregelen te treffen voor morgen. Ik ben van plan een bezoekje te brengen aan het depot en het één en ander mee te nemen. Als iemand me wil vergezellen, wees zo vrij. Of als iemand nog speciale wensen heeft wat wapens betreft, geef het dan door. Ik ben van plan binnen nu en een paar uur te gaan, tenzij er bezwaren zijn.' Ik zwijg even en wacht het antwoord van de rest af. Mijn ogen kijken de ruimte door en blijven even rusten op het warrige haar van Athan. Het blijft even stil. Ik neem aan dat ze er nog even over nadenken. Ik draai de laptop hun kant op.
    'Goed. Zet maar neer wie me gaat vergezellen, als er iemand mee wil. En wat jullie verlanglijstje is. Ik ben even in mijn kamer.'
    Ik loop de deur uit, de gang in en na een korte wandeling kom ik aan bij mijn kamer. Ik open de deur en knip een lampje aan.
    'Verrassing,' hoor ik een stem zeggen. Ik schrik me het leplazarus en gooi de deur achter me dicht. 'Jules, Jezus.. ik kreeg bijna een hartaanval.' 'Sorry,' lacht hij. Hij trekt me bij zich op schoot. 'Je bent veel te veel bezig met die ellendige vlooienballen. Wanneer ga je je eens ontspannen?' Ik glijd van zijn schoot af en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Als er geen weerwolf meer over is,' zeg ik en zucht licht. Zijn hand glijdt langs mijn blote bovenarm. Dan staat hij op en zwaait een been over mijn schoot zodat hij op me komt te zitten. Hij aait langs mijn wang en kust me voorzichtig. 'Hopelijk ben je vrij vanavond want ik heb echt zin in je,' zegt hij dan en tilt me vanuit het niets op, waarna hij met mij in zijn armen richting de slaapkamer loopt. 'Zet me neer,' lach ik, 'daar heb ik geen tijd voor.' 'We hebben alle tijd van de wereld!' lacht hij. 'Ssst,' sis ik en leg hem met een kus het zwijgen op. We houden nu al bijna een jaar onze relatie geheim en dat is best lastig soms. Helaas is het wel nodig, want ik vrees dat de clan dan zou denken dat ik me niet goed meer kan focussen op onze missie, wat absurde onzin is aangezien ik heel goed in staat ben werk en prive te scheiden.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 23:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vampier, Wolf of Mens:Vampier
    Volledige naam: Peter Camden Smith
    Leeftijd:122
    (Voor vamps) Oogt als:18
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:Grose! vieze beesten.
    Innerlijk: Peter is een aardige jongen, hij kan zich goed beheersen en komt voor zijn vrienden op. Hij is ongeduldig en heeft een goed gevoel voor humor.
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk: Na het eten
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*: Peter is sneller dan de meeste vampieren, hij beschouwt dat als een gave
    Extra: Peter is een oude vriend van Allison, Allison heeft Peter gevonden toen hij net veranderd was. Ze heeft hem getraind en een nette maar sluwe vampier van hem gemaakt, na 50 jaar zijn ze uit elkaar gegaan. Allison ging bij een clan en Peter bleef rondreizen, Nu is hij teruggekomen voor Allison.

    Btw, van mij mag Peter door iedereen worden gebruikt. Xx

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:03 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Tricia schreef:
    Oke waar zijn de Ww's nou en waar zijn de weerwolven nou?


    Die van mij en Kenneth lusiteren de weerwolven oudsten af :'D

    Abigail. ~ Vampire.
    Ik liep wat door de bossen, ik kon straks wel teruggaan. Als iedereen wat gekalmeerd was enzo. Zachtjes neuriede ik en na tijdje lopen kwam ik bij riviertje recht, ik liet me neerploffen in het zachte gras en ging op mijn rug liggen, ondertussen hield ik de omgeving scherp in de gaten. Bij elk verdacht geluid of geur zou ik paraat staan.

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    Toen we best dichtbij waren veranderde ik in mijn wolvengedaante zodat ik lager over de grond kon kruipen. Ik ging naar de boom die vlakbij stond, veranderde in mens en klom er geruisloos in, vanaf hier had ik mooi zicht en kon ik alles horen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alex - wolf

    "Stop!" riep ik naar Mia en ik keek paniekerig naar de gedaante in de verte die met grote ogen naar ons keek.
    Ik liep langzaam naar Mia toe en zag dat de gedaante een meisje was.


    Me so good.

    Melody - mens
    Ik deed een stap achter uit. Ik wilde gillen. Heel hard gillen maar er kwam geen geluid uit. Of ik wilde geen geluid maken. Het was een pracht beest en hoe dichter het beest kwam, hoe vertrouwer het was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mia - Wolf
    "Volgens mij zou zij ons niet verraden, ze lijkt, betrouwbaar" stamelde ik terwijl ik naar het meisje keek "terugveranderen?"


    Me so good.

    Weet je, moeten de WW'en niet ook een zwka punt hebben?
    Lol. Andrs is oneerlijk. xD

    Mijn part kunnen ze niet tegen echt zilver >x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Allison - vampier

    Met een frons op mijn hoofd keek ik naar Ziva die de kamer uitliep 'Aan mij heeft ze niks ik heb niks met wapens' mompel ik. Ik heb zelfs een keer mezelf neergeschoten, ik voelde er niks van maar toch, Wie weet wat voor effect deze kogels hebben. 'Allison er is iemand aangekomen die zegt dat hij jou kent' langzaam draai ik mijn hoofd om. Eén van de andere vampiers stond in de deur opening geiriteerd zucht ik 'Waarom denk je dat we daar weggingen we wouden rust, maar voor deze keer vind ik het goed en hup nu wegwezen' ik geef hem een duw en kwaad rent hij weer weg 'Ik kom zo terug' meld ik even. Ik stap de deur uit en loop naar de voordeur, een persoon in een t-shirt stond voor me, meteen klapt mijn mond open 'P-peter?' vol ongeloof staar ik hem aan 'Allison?!'


    Peter - Vampier

    'Allison!?' op mijn gezicht vormdt zich een glimlach, ik heb haar eindelijk gevonden. Ze rent naar voren en springt op me af 'Ik heb je gemist meid' mompel ik in haar nek 'Ik jou ook' hoor ik heel zacht. Ze laat me weer los en kijkt me met glimmende ogen aan 'Wat doe je hier?' ze kijkt opeens weer serieus 'ik dacht laat ik eens Ally opzoeken' haar gezicht liet me verstijven. Er was hier iets aan de hand. 'Waarom wat is er' ze slikt en werpt een betekenisvolle blik naar achteren. Verbaasd pak ik haar beet 'Allison wat is er aan de hand'.. Ze zegt niets en staart hopend naar achteren.


    Trust me. I'm the doctor

    Ziva.

    Met een gemene beweging worstel ik me los en loop richting mijn kledingkast.
    'Ik ga douchen en me omkleden. We gaan het wapendepot overvallen. Morgen is het volle maan, we moeten extra alert zijn.' 'Oh, stout meisje,' zegt Jules grinnikend en slaat zijn armen weer om me heen. Ik zoek naar wat praktische kleding. 'Je mag me nu wel los laten, ik moet kleding zoeken,' lach ik en haal de arm om mijn taille weg. 'Wanneer heb je afgesproken?' vraagt hij. 'Over ongeveer anderhalf uur. Ik zie nog wel wie er mee gaat.' Dan pakt hij mijn armen, draait me om en kust me. Het voelt heerlijk en ik moet de grootste moeite doen om mijn gierende hormonen onder controle te houden. Had ik vanavond maar vrij. 'Dat betekent dat we nog anderhalf uur hebben om onszelf te vermaken.' Hij pakt de kleding uit mijn handen, gooit het op bed en duwt me zacht richting de badkamer.
    'Wat ben je..' In een slimme beweging doet hij de douche aan en duwt me er met kleding en al onder. Vervolgens sluit hij de deur van de badkamer en komt bij me in de cabine. 'Jules, je bent gek,' sis ik terwijl ik ril van de kou. Het duurt altijd even voor het water warm is. 'Misschien,' zegt hij en duwt me tegen de muur van de cabine aan. 'Maar ik ben wel samen met de mooiste vrouw van de clan.' Hij begint aan de knoopjes van mijn blouse te peuteren. 'Wat een slijmbal. Daden zeggen meer dan woorden.' Ik ontdoe hem van zijn doorweekte shirt en begin hem te zoenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niemand mee eens dat weerwolven ook zwakte moeten hebben? x)

    Abigail. ~ Vampire.
    Plots rook ik twee weerwolven (Alex&Mia) en ging ik recht overeind zitten, wat deden die twee bij een mens? Ik werd nieuwsgierig en stond op, ik sloop zo stil als vampiers dat konden richting de geur en toen ik ze zag sprong in zonder enkel geluid in een boom en keek naar de 3 wezens.

    Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    Toen we best dichtbij waren veranderde ik in mijn wolvengedaante zodat ik lager over de grond kon kruipen. Ik ging naar de boom die vlakbij stond, veranderde in mens en klom er geruisloos in, vanaf hier had ik mooi zicht en kon ik alles horen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Melody - mens
    De wolven waren vertrouwbaar. Het gevoel voelde fijn. Plotseling voelde ik nog iets anders. Iets onvertrouwbaars. Ik werd bang en keek om me heen. Waar was ik in gods naam beland?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Twijfelend staar ik ik naar het felle beeldscherm, waar de cursor ongeschuldig aan en uit pinkt. Om eerlijk te zijn heb ik weinig zin om een munitiedepot te gaan overvallen, aangezien ik liever wat targetpractise zou gaan doen. Maar ik vertrouw de nieuwelingen die meestal op zulke missies gaan ook voor geen haar. Negentig procent van de tijd kunnen ze zelfs geen Colt van een Luger onderscheiden, laat staan dat ze materiaal zoals hetgeen dat ik nodig heb bij elkaar zouden kunnen scharrelen. Uiteindelijk besluit ik me toch op te geven om fiasco's te vermijden en tikte ik met een getuitte mond mijn naam in het bestand. Athan Nicolaides wenst een AKMS, een Beretta Px4 Storm met .45 ACP, kogels voor mijn Magnum en 5 scherfgranaten. En natuurlijk kogels voor mijn gloednieuwe AKMS als ik daar mijn handen op kan krijgen. Het wordt tijd dat ik mijn goeie ouwe AK-47 eens vervang door de vernieuwde versie, mijn ouwe partner is de vorige keer niet al te best uit de strijd gekomen. Er was een kogel blijven haken, die ik er uiteindelijk niet uitkreeg. Terug op de thuisbasis had ik de het ding uitelkaar gevezen en tot de conclusie gekomen dat de kogel de binnenkant van de loop beschadigd had. Een zwaar verlies, dat zeker.
    Met een zucht sta ik op terwijl ik terug naar de hoofdzaal, waar ik direct de geur van een nieuwe vampier ruik. Het duurt niet lang voor ik de nieuwkomer heb gespot, hij lijkt een vriend te zijn van Allison. 'Hebben we een vriendje Allison?' grijns ik plagend terwijl ik naast hen tegen de deurpost leun. 'Athan Nicolaides,' stel ik mezelf voor zonder op haar reactie te wachten. 'Ate voor de vrienden...'

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:05 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Allison - vampier

    'Hebben we een vriendje Allison?' ik draai me om en zie Ate op ons afkomen, 'athan noclaides' hij steekt zijn hand uit naar Peter 'Ate voor de vrienden' Peter neemt zijn hand aan en knikt 'Peter Smith' hij grinnikt even en kijkt langs Athan heen 'vriend van Allison' ik rol een keer met mijn ogen 'Gewoon een vriend Ate, niet vriendjé' ik leg de nadruk op je en sla me armen rond Peter 'Ik ken hem al sinds we hij veranderde' ik glimlach waterig bij het beeld van hem. Als vampier onthoud je alles, echt alles. 'Wie gaan er allemaal mee naar het wapendepot? ik kan nog wel wat extra messen gebruiken' weer serieus kijk ik Ate aan. 'Wapendepot? waarom zou je een Wapende-' ik sla zonder om te kijken mijn vrije arm om Peter zijn mond en schud van nee. Hij hoeft dit nu nog niet te weten. En hoe graag ik hem ook hier zou willen hebben het is niet veilig, hij kent het gebied niet en de wolven kennen hem niet. de perfecte kans voor hun, Peter gaat geheid naar hun toe en dan is hij de lul. En ik kan hem niet kwijtraken, hij betekent héél veel voor me. Ik ben hem dan niet komen opzoeken maar dat heeft redens, ik wist zowieso niet waar hij zicht bevond, en twee ik had een clan waar ik in leefde. Ik moest voor de andere zorgen zoals zij voor mij zorgden. 'Peter misschien kan Athan dat vertellen?' ik weet niet waarom ik het niet wou vertellen maar ik voelde me er niet goed bij...


    Trust me. I'm the doctor

    Ziva.

    'Oh god, waarom ben ik hier aan begonnen,' zeg ik meer tegen mezelf dan aan Jules, die uitgeput naast me ligt. Het voordeel: ik heb nu inmiddels wel gedoucht. Het nadeel: mijn schone kleding ligt nog steeds onaangeroerd in de kamer en ik ben exhausted as hell. En dat terwijl we nog op pad moeten. Fuck. 'Graag gedaan schat,' zegt hij en drukt een kus op mijn blote schouder. Ik draai me langzaam om en mijn blik glijdt naar de klok aan de muur. 'Shit!' Ik gooi de deken aan de kant en begin te graven naar mijn kleding. In een sneltreinvaart trek ik alles aan en kam mijn zwarte haar uit. Even inspecteer ik mezelf in de spiegel en kom tot de conclusie dat ik er best beroerd uit zie, als iemand die terug komt van een oorlog. Ik trek even een stoute grijns en fatsoeneer mezelf met wat poeder.
    'Eruit jij,' zeg ik dan quasi-streng en gooi de deken opzij. Jules gehoorzaamt onmiddellijk en kleedt zich aan, waarna hij me nog eenmaal zoent en uit het raam springt. Ik pak mijn Zwitserse zakmes, een Glock gooi mijn lange zwarte jas over me heen en loop de kamer uit.
    Als ik weer in het vertrek aankom merk ik meteen een nieuwe geur op. Mijn oog valt op een jongeman die ik hier nog nooit eerder heb gezien, weliswaar een vampier, dat wel.
    'Ik ben er. Wie gaat me vergezellen?' Ik bekijk de lijst en een flinke opsomming namen komt naar voren. Athan, wie anders. Ik glimlach kort en laat mijn fotografisch geheugen de rest doen. Ik zie dat de jongen me nieuwsgierig aankijkt. Ergens vraag ik me af of er nog sporen zijn van mijn vrijpartij van daarnet, maar ik verban de gedachte onmiddellijk. 'Ik ben Ziva,' zeg ik zakelijk en steek mijn hand naar hem uit.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 21:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Melody - mens
    Ik was nog steeds op zoek naar waar dat akelige gevoel vandaan kwam


    "Ignite, my love. Ignite."