• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Donders lijpe kleur trouwens, heb ik ook wel es gehad x] Of nou ja, plukjes :']

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als we boven aankomen en ik de slaapkamerdeur opendoe geeft ze aan dat ze geen slaapkledij bij zich heeft. Och natuurlijk. Wat stom ben ik ook. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan.
    'Wacht. Ik heb wel wat,' glimlach ik en graaf in mijn kast, op zoek naar een shirt waar ze niet in verzuipt. Dat alleen al is een opgave op zich. Uiteindelijk weet ik een shirt uit de kledingcollectie te vissen dat behoorlijk gekrompen is door de wasmachine. 'Hier, gebruik deze. Hij is schoon hoor.' Het laatste zeg ik met een brede grijns. 'En je weet de badkamer wel te vinden denk ik.' Ik wil als automatisch mijn shirt uittrekken maar besef dat het misschien niet zo'n goed idee is. Dus graaf ik een schoon t-shirt op en wissel vlug mijn kleding, waarna ik onder de deken kruip. Oh god, wat verlang ik ernaar dat zij naast me komt liggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahah dankje! Ik heb blijkbaar nog tijd om te reageren.:9~ Die vrouw moet nog naar een winkel.D:

    Milla - Mens.

    Hij biedt me een schoon T-shirt aan wat ik mag lenen. Ondanks dat het niet zo groot is als de andere, is het volgens mij nog steeds vrij lang. Hij heeft zich al heel vlug omgekleed en ligt onder de dekens. Ik sta daar nog even. 'Moet ik me hier omkleden?' Vraag ik een beetje beschaamd, maar dan vind ik dat ik niet zoveel moet zeuren. In plaats daarvan trek ik zo snel mogelijk mijn jurk uit en zijn shirt weer aan. Ik heb er niet lang om gedaan en ik ben blij dat alles goed ging, niet dat ik bleef haken of zo. Ik moet even lachen, zijn shirt valt net over mijn kont, nu voel ik me klein. Ik vouw mijn jurk op, leg hem op een stoel en kruip dan naast hem onder de dekens. Wederom heb ik het gevoel dat ik droom, dit kan gewoon niet waar zijn.


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Zachtjes doe ik de deur achter me dicht. Mijn slachtoffer had een mooi huis, dat wel. Maar het was een vampier, en daarom moest hij dood. Ik wrijf in mijn ogen. Ik besluit snel naar huis te gaan, om nog wat te slapen.

    Naira - Zeemeermin
    Ik sta nog een tijdje naar het water te kijken als ik zie dat de zon opkomt. Ik stap weer in mijn slippers en besluit meteen maar naar het asiel te gaan.

    Runako - Mens
    Langzaam open ik mijn ogen, en zie dat het al bijna middag is. Ik rol mijn bed uit en kleed me langzaam aan. Ik loop naar beneden en zie dat mijn vrienden nog niet wakker zijn. We delen een huis, wat soms gezellig en soms irritant is. Als ik een van de keukenkastjes open doe zie ik dat het brood op is. Ik zucht en pak wat geld uit het gezamelijke potje. Ik loop naar buiten, op weg naar de supermarkt.

    Gérard - Vampier
    Ik zit al een tijdje op mijn kamer als ik de stem van Fjodors meisje hoor. Zo te ruiken bloed ze. Ik lik langs mijn lippen, maar als ik ook Fjodors stem hoor rol ik met mijn ogen. Als hij erbij is heb ik natuurlijk geen kans om haar te grijpen. Ik zucht. Ik krijg ze nog wel.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 17:04 ]

    Vluuv schreef:
    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Zachtjes doe ik de deur achter me dicht. Mijn slachtoffer had een mooi huis, dat wel. Maar het was een vampier, en daarom moest hij dood. Ik wrijf in mijn ogen. Ik besluit snel naar huis te gaan, om nog wat te slapen.

    Naira - Zeemeermin
    Ik sta nog een tijdje naar het water te kijken als ik zie dat de zon opkomt. Ik stap weer in mijn slippers en besluit meteen maar naar het asiel te gaan.

    Runako - Mens
    Langzaam open ik mijn ogen, en zie dat het al bijna middag is. Ik rol mijn bed uit en kleed me langzaam aan. Ik loop naar beneden en zie dat mijn vrienden nog niet wakker zijn. We delen een huis, wat soms gezellig en soms irritant is. Als ik een van de keukenkastjes open doe zie ik dat het brood op is. Ik zucht en pak wat geld uit het gezamelijke potje. Ik loop naar buiten, op weg naar de supermarkt.

    Gérard - Vampier
    Ik zit al een tijdje op mijn kamer als ik de stem van Fjodors meisje hoor. Zo te ruiken bloed ze. Ik lik langs mijn lippen, maar als ik ook Fjodors stem hoor rol ik met mijn ogen. Als hij erbij is heb ik natuurlijk geen kans om haar te grijpen. Ik zucht. Ik krijg ze nog wel.


    Haha ik vind het zo lullig voor jou, ik kan op jouw mensen en zo niet reageren, sorry!x;
    Met Gérard ben je wat laat, ik bloed niet meer.(nerd)


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Net op het moment dat ik antwoord wil geven zie ik haar in een flits de jurk over haar schouders trekken. Een deel in mij zegt dat ik me om moet draaien, maar het andere, meer stoutmoedige deel dat niks anders wil overwint het. Mijn hemel, wat een prachtig lijf heeft ze. Mijn blik glijdt van haar schouderbladen naar het BH-bandje en vervolgens verder langs haar rug. Fjodor, ophouden met kwijlen nu. Ik grijns in mezelf. Als ik met mijn ogen knipper heeft ze mijn shirt over haar hoofd getrokken, wat ik ergens jammer vind. Er steken een paar slanke benen onderuit. Ze glijdt bij me in bed en trekt de deken op. Ik weet even niet wat te doen. Als ik nu een arm om haar heen sla heb ik het risico om onbedoeld bij intieme lichaamsdelen te komen. Dat is het lastige bij vrouwen. Je weet nooit waar de grens ligt tussen haar plezier doen of te ver gaan. En het laatste dat ik wil is dat ze met een klotegevoel naar huis gaat omdat ik dingen heb gedaan waar ze het niet mee eens was. Ik bijt weer op mijn lip.
    Ik draai me om naar haar en kus haar op haar voorhoofd.
    'Weltrusten,' zeg ik zacht, waarna ik me weer op mijn plaats draai. Yep, ik ben echt een bangerik in deze situaties. Als de dood dat ik ongepaste dingen doe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Romy - Heks.

    Ik sla geïrriteerd mijn dekens van me af. Ik kan niet slapen, verdomme. Ik stap mijn bed uit en kijk bedenkelijk om me heen. Wat zal ik eens gaan doen? Ik kijk naar de klok. Drie uur 's nachts.
    Een halfuur later sta ik voor de ingang van Fangtasia. Ik loop naar de bar bestel een Baco. Ik beweeg mijn heupen mee op de muziek terwijl ik alle vampiers en mensen aandachtig in me opneem. Ik moet toegeven, de vampiers zijn wel knap, maar toch, het zijn vampiers? Ik draai me om als er iemand naast me begint te kuchen als teken om aandacht. "Hallo Allison" zeg ik glimlachend.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens.

    Ja, ik lig een bed met een vampier. Dat klinkt zo raar. Een van de dodelijkste wezens op aarde en hij laat me leven. In mijn fantasieën nam hij me meteen in zijn armen, iets wat hij nu niet doet. En iets wat ik zelf niet durf, in zijn armen kruipen. Hij komt omhoog en kust me op mijn voorhoofd. "Welterusten," zegt hij zacht waarna hij zich weer omdraait.
    'Welterusten,' zeg ook ik zachtjes. Ik zou nog uren met hem kunnen praten. Nou ja, waarschijnlijk zou ik praten en hij luisteren. Maar ik ben dood en doodop. Ik wil mijn ogen absoluut niet dicht doen, naar hem kunnen blijven kijken. Maar het gaat niet meer en met een lichte teleurstelling laat ik mijn ogen dan eindelijk dichtvallen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik lig nog lang wakker. Ik kijk zo af en toe om, om te zien of ze al slaapt. Heel voorzichtig leg ik mijn hand op haar schouder maar er komt geen reactie. Ik neem aan dat ze al weg is. Ik besef dat ik een ongelofelijk groot gevecht tegen mezelf moet voeren. Deze nacht is moeilijker voor me dan ik heb gedacht. Haar geur bij mij, in dit bed, in deze kamer.. het is alsof iemand hier tien karren met een luxe buffet neerzet waar een uitgehongerd mens niet aan mag komen, puur uit liefde voor het eten. Ik doe toch iets waar ik misschien spijt van krijg. Met uiterste voorzichtigheid veeg ik het haar bij haar hals vandaan. De zachte nekharen vind ik fascinerend, net zoals eigenlijk alles aan haar. Heel voorzichtig ruik ik aan haar nek. Fuck. Fjodor, ophouden! Ik wil zo dolgraag mijn tanden erin zetten maar ook zo graag weer niet. Ik laat mijn vingers langs de ontblote hals glijden, laat ze de bocht van haar hals naar haar schouder volgen. Ineens zie ik haar bewegen en ik trek onmiddellijk mijn hand terug. Mijn hart bonst in mijn keel. Zou ze het hebben gevoeld? Ze is zo kwetsbaar, zo puur. Ze is volmaakt. Ik draai me met tegenzin om en sluit mijn ogen. Had ik het verdomde lef maar om mijn armen om haar heen te slaan. Zo pieker ik nog tijden door. Als ik na zeker een uur nog steeds niet in slaap ben gevallen ondanks mijn moeheid, draai ik me om naar haar en bestudeer haar voor een aantal minuten. Ik baal ervan dat ik haar ogen niet kan zien om te kijken of ze wakker is. Uiteindelijk hak ik de knoop door en leg toch heel zacht een arm om haar taille heen. Nu val ik toch echt in slaap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Na een hele tijd word ik wakker, ik heb genoeg geslapen, dat is wel duidelijk. Ik open voorzichtig mijn ogen en weet even niet meer wat ik ben, maar als ik zijn arm rond mijn taille zie, weet ik het weer. Ik kijk zijn kant op, hij slaapt nog. Ik glimlach breed aangezien het een superschattig gezicht is. Mijn blik glijdt weer terug naar zijn arm, ik kan me niet herinneren wanneer hij dat heeft gedaan. Waarschijnlijk toen ik al sliep. Ach, zijn arm ligt er tenminste. Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn arm en wrijf er zachtjes over heen, ik wil hem tenslotte niet wakker maken. Terwijl ik zijn arm blijf strelen kijk ik weer naar zijn gezicht. Hij slaapt zo vredig, ik hoop dat hij nog heel lang doorslaapt, alleen al zodat ik naar hem kan staren zonder dat hij het doorheeft.


    everything, in time

    Hoe verslaafd ben k als ikdit bij een vriendin ga doen?

    Allison

    ik groet haar ook 'Een bacardi cola' ik zet mijn lege glas neer en kijk haar aan 'Jij wou je informatie? Prima ze zijn verliefd en jij blijft met je pootjes van ze af' vriendelijk glimlach ik naar haar. 'Ikmag je eigenlijk wel' oke ik sla dus echt door ik zit hier met een heks wát te drinken? 'Je hebt pit ouwe' misschien had zij ook wel een magische kracht en is ze al eeuwen oud. 'Vrienden' ik steek mijn hand uit en kijk haar afwachtend aan terwijl een stemmetje in mijn hoofd zegt. 'rennen allison, ren'


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ik wakker word schrik ik me haast dood, voor zover mogelijk als onsterfelijke. Ik kijk recht in Milla's ogen en merk dat ik mijn arm nog steeds om haar heen heb geslagen.
    'Eh.. ik..' Ik voel het bloed naar mijn wangen glijden, thank god dat ze niet kan zien hoe rood ik ben. 'Sorry. Ik kon niet slapen en ik dacht dat het hielp. En uiteindelijk hielp het ook.' Ik haal de arm weer terug. Het liefst had ik haar tegen me aan getrokken maar daar heb ik het lef niet voor. 'Ik hoop dat ik geen rare dingen heb gedaan in mijn slaap. En ik hoop dat je bent uitgerust.' Ik kijk op mijn horloge, die zaterdag 16:00 aangeeft.
    'Eh trouwens, je werk. Je hebt nog steeds niet afgebeld. Het is dat het vandaag zaterdag is, maar ik ben het ook vergeten,' zeg ik op een verontschuldigende toon. Eigenlijk wil ik niet uit bed. Ik wil mijn armen om haar heen slaan en haar zoenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Het is niet erg, jij mag dat,' grinnik ik. Hij mág dat? Men, als ik het zou durven zou ik hem dwingen. Of ik had zijn arm gewoon zelf gepakt. Maar dat durf ik natuurlijk niet. Als hij weer begint met praten en zich verontschuldigt voor het geval hij rare dingen heeft gedaan én over het feit dat ik niet naar werk ben geweest, kan ik het niet laten en geef hem snel een klein kusje op zijn mond.
    'Je moet je niet voor alles verontschuldigen. Er is niets gebeurd en mijn werk is mijn eigen verantwoordelijkheid,' probeer ik hem gerust te stellen. Maar ik baal wel degelijk, waarschijnlijk ben ik ontslagen.


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Ik trek verbaasd mijn wenkbrauw op. Ik steek twijfelend mijn hand uit en schud hem met die van haar. "Ik mag jou ook wel weetje". God ik ben echt kansloos, wanhopig opzoek naar vrienden. Ik neem een slok van mijn baco en kijk haar glimlachend aan. "Dus, Fjodor is verliefd op een mensen meisje? Wat is er met hem gebeurd?" vraag ik lachend, om het feit dat ik hem al jaren in de gaten houd, en ik hem nog nooit verliefd heb zien worden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 21:03 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Njah, maakt niet uit :p
    Ik vind vanzelf wel iemand om lastig te vallen (A)

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Eenmaal thuis laat ik me in mijn bed ploffen. Het is een hard leven als vampierjager, vooral omdat ik er geen geld aan verdien. Gelukkig zijn mijn ouders niet de armste en kan ik altijd bij hen terecht voor geld. Ik wrijf in mijn ogen en gaap. Ik heb niet veel slaap gekregen vannacht, omdat mijn slachtoffer niet echt meewerkte. Ik draai me om en val al snel in slaap.

    Naira - Zeemeermin
    Ik sta nog een tijdje naar het water te kijken als ik zie dat de zon opkomt. Ik stap weer in mijn slippers en besluit meteen maar naar het asiel te gaan.

    Runako - Mens
    Langzaam open ik mijn ogen, en zie dat het al bijna middag is. Ik rol mijn bed uit en kleed me langzaam aan. Ik loop naar beneden en zie dat mijn vrienden nog niet wakker zijn. We delen een huis, wat soms gezellig en soms irritant is. Als ik een van de keukenkastjes open doe zie ik dat het brood op is. Ik zucht en pak wat geld uit het gezamelijke potje. Ik loop naar buiten, op weg naar de supermarkt.

    Gérard - Vampier
    Nadat ik een wat heb rondgekloot op mijn kamer besluit ik maar eens naar het dorp te gaan. Als ik geluk heb loopt er nog een goed slachtoffer rond. Ik loop binnen bij Merlotte's en bestel een biertje.

    Allison vampier

    'en blijkbaar waren ze dus verliefd' eindig ik mijn uitgebreide uitleg. Best raar dat Fjodor ook op haar verliefd werd, zielig voor Milla dat ze op z'n loser valt. Ik grinnik aangeschoten en sla mijn arm zorgeloos om Rmoy geen. Teveel drinken is naar binnen gegleden, en door al dat drinken kan ik niet meer helder denken. ' oké ik verveel me dus heeeeeel errrug' ik grinnik nog een keer en kijk haar weer aan. 'tluth of dale?' - truth or dare-


    Trust me. I'm the doctor