• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    WezoudeneigenlijkiemandmoetenhebbendieGérardwilspelen.:'D

    Milla - Mens.

    Ik kijk Gérard met een opgetrokken neus na. Wat een rare is dat zeg.
    'Horrorspelletjes? Dat doen toch alleen kleine kinderen?' Vraag ik verward. Als Gérard dat nog lang doet, kan hij de werkelijkheid en zijn spellen denk ik niet meer onderscheiden. Hoe hij naar Fjodor keek beviel me niets.
    'Maar een rondleiding klinkt geweldig,' ga ik verder en ik zet een stap dichter naar hem toe, als teken dat ik hem braaf zal volgen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik haal luchtig mijn schouders op.
    'Ach ja, het is zo'n beetje zijn grootste hobby. Hij houdt zich het liefst op de achtergrond.' Ik kan moeilijk gaan zeggen dat hij haar het liefst zou willen leegzuigen. Dan geeft ze aan dat ze de rondleiding wel op prijs stelt. Ik sta op en ga haar voor. Samen lopen we de woonkamer uit.
    'Dit is de keuken. Let niet op de afwas, die moet nog worden gedaan.' Ik doe een deur open. 'De voorraadkast.' Vervolgens loop ik weer door de woonkamer richting de trap. 'Hier heb je net gezeten. Onze trap. Geloof me, dat was een akelig werk om te maken,' zeg ik glimlachend. Ik ga haar voor naar boven. 'Gerards kamer zit aan de andere kant. Dit is mijn hobbykamer.' Ik laat haar de kamer zien. Er hangt van alles. Gereedschap, tekenpapier en zelfs een drukpers. Ik zeg er maar niet bij dat Gerard soms het gereedschap leent voor bepaalde doeleinden.
    Vervolgens loop ik door naar de badkamer, die behoorlijk groot is.
    'De badkamer.' Ik sluit de deur en loop een paar meter verder de gang in. 'Mijn slaapkamer. Let niet op de rotzooi, ik heb nog niet opgeruimd.' Mijn slaapkamer is immens en ook behoorlijk donker, maar goed. Een vampier heeft nu eenmaal weinig behoefte aan daglicht.
    'Dat was het wel zo'n beetje,' glimlach ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Hij laat mij kamer voor kamer zien en ik maak overal een kleine opmerking. Het is echt een prachtig huis en ik heb respect voor beide mannen dat ze dit hebben gebouwd. Dat moet een eeuwigheid hebben geduurd. Uiteindelijk komen we uit bij zijn slaapkamer, de kamer waar ik stiekem het meest benieuwd naar was. Het valt me een beetje tegen dat het zo donker is.
    'Word je daar nou niet verdrietig van, zo'n donkere kamer?' Dat moet wel, tenminste, ik zou er allesbehalve blij van worden. Ik hoop trouwens dat ik hem niet beledig met mijn lompe opmerking.
    'Je huis is verder trouwens echt enorm.. wauw,' voeg ik er daarom maar snel aan toe. En ik meen het ook.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik knip het licht aan, wat een zachte warme sfeer geeft.
    'Nu zie je waarschijnlijk wat meer,' glimlach ik. 'Persoonlijk brengt het me tot rust. Dan lijkt het of ik eindelijk met mijn gedachten alleen ben. Soms heeft een mens dat nodig. Zullen we naar beneden gaan? Ik ga wat chocomelk voor mezelf maken. Jij ook wat?' Mijn ogen glijden door de kamer. Er ligt her en der kleding en wat parfum en deo. Wat een zooi, bedenk ik me. Dat moet een lekkere indruk hebben gemaakt. 'Tenzij je liever hier blijft,' grijns ik. Ik betwijfel het. 'Normaal ziet het er beter uit. Ik had alleen niet gerekend op.. gezelschap.' Wat beschaamd leg ik een hand in mijn nek en leg mijn dekbed goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    O, met het ligt aan ziet het er heel anders uit. Ik grinnik in mezelf, wat een domoor ben ik. Ik knik begrijpend.
    'Het heeft wel een bepaalde, warme sfeer ja,' zeg ik snel. 'En je hoeft je niet te verontschuldigen, het is niet erg. Weet je wat? Als jij die chocomel gaat maken, ruim ik op. Ik doe het graag hoor, opruimen.' Ik lieg, ik heb er een ongelooflijke hekel aan. Maar daardoor kan ik wel langer in zijn kamer blijven. Het ruikt hier naar hem en dat is heerlijk, bovendien wil ik stiekem zijn bed uitproberen. Ik zie mezelf er al helemaal in liggen, in zijn armen. Het idee maakt me van binnen helemaal warm.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Verbaasd - nee geschokt kijk ik haar aan.
    'Opruimen? Heb ik hier eindelijk een gast en dan laat ik haar opruimen. Nee daar komt niks van in,' grinnik ik. 'Bovendien heb je een zo goed als rusteloze nacht achter de rug dankzij mij dus dit kan ik je niet aandoen.' Ik zeg het vastberaden, maar ben toch ergens verbaasd door haar wat teleurgestelde blik. Volgens mij meent ze het. Volgens mij wil ze echt hier de boel op orde brengen.
    'Tenzij je er echt op staat,' zeg ik dan voorzichtig. Om eerlijk te zijn hou ik er niet van om mijn gast te laten werken op haar eerste bezoek hier, maar het lijkt erop dat het haar tevreden of zelfs gelukkig maakt. 'Nou eh.. vooruit. Maar vooral niet langer doorgaan als je geen zin meer hebt. Als je wat nodig hebt, ik ben beneden.'
    Op het moment dat ik de kamer uit loop krijg ik spijt. Niet alleen van het idee dat ik haar zomaar mijn troep laat opruimen, maar ook van het idee dat er nu niks tussen haar en Gérard in zit. Snel draai ik me om en loop naar zijn kamer, waarvan ik de deur ruw open gooi.
    'Luister. Je zuigt haar niet leeg begrepen. Je raakt haar met geen vinger aan, of ik vermoord je.' Hij kijkt weinig verrast op vanachter zijn bureau. 'Je haatte alle stervelingen en nu ben je verliefd op één geworden? Dit ga je niet menen.' Hij grijnst spottend. 'Denk je dat ze ook maar één seconde langer bij je bljft zodra ze erachter komt wat je bent? Je houdt haar een leugen voor en vroeg of laat gaat die leugen uitkomen. Maar als jij haar niet wil dan neem ik het graag van je over. Ze ruikt echt heerlijk. Vraag me af hoe ze er zonder die jurk uitziet.' Ik grijp hem ruw bij zijn keel en douw hem hard tegen de muur.
    'Geen vinger. Begrepen?' Hij grijnst nog steeds en ik laat hem los.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Als hij uit zijn kamer is begin ik direct met opruimen, ik weet dat ik zijn kamer nu echt moet schoonmaken en dat ik niet alleen kan genieten, want dat zou teveel opvallen. Als ik een shirt opraap kan ik het niet laten en ruik er even aan, het ruikt naar hem, heerlijk. Dan klinkt er een kleine knal en van schrik laat ik het shirt vallen. Ik kijk achter me maar er valt niets te zien. Snel raap ik het shirt weer op, vouw het op en leg het in de kast. Als ik klaar ben met opruimen kijk ik goed of er niemand op de gang staat, als er inderdaad niemand staat ren ik op mijn tenen naar zijn bed. Ik ga er in kleermakerszit opzitten en trek de deken half over me heen. O, dit is echt heerlijk. Ik sluit mijn ogen en beeld me weer in dat ik hier in Fjodors armen lig.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwaar geïrriteerd loop ik Gérards kamer uit en spring de trap af. Ik zucht en heb er nu al spijt van dat ik haar hierheen heb gebracht. Ik vertrouw die kloothommel niet en nu speelt het slaapprobleem weer op. Als ik haar in de logeerkamer laat overnachten zal ze zeer waarschijnlijk de volgende ochtend niet halen. Dan zit ik hier met haar lijk. Dan springt mijn oorspronkelijke plan weer naar binnen. Ik was helemaal niet van plan haar de volgende ochtend te laten halen. Ik zou haar nek doorbijten. Remember, Fjodor? Terwijl ik de cacao en de suiker in twee mokken doe peins ik verder. Het zou een zware last op mijn geweten zijn als ik haar zou vermoorden. Dan zou ik haar geur nooit meer ruiken, haar levende ogen nooit meer zien of haar stem horen. Ik zou haar nooit meer kunnen vasthouden.
    Ik zet het mengsel van cacao, suiker en melk in de magnetron en laat het een minuut warm worden. Ik bijt op mijn lip. Ik moet haar naar huis sturen. Dat zal meer dan een half uur lopen zijn en het is nu.. Ik pak mijn horloge erbij. Al twaalf uur. De veiligste optie is dat ze bij mij op de kamer komt. Ik trek zwakjes een mondhoek omhoog. Daar gaat ze niet blij mee zijn. Tenzij.. ik haar in mijn bed laat slapen en ik op de grond. Dan verzin ik wel een smoes dat de logeerkamer een te grote chaos is om momenteel te kunnen slapen. Dat zal wel werken, aangezien ik haar de logeerkamer niet heb laten zien. Ik glimlach. Dat probleem is opgelost. Tenzij zij roet in het eten gaat gooien. Ik pak de mokken chocolademelk uit de magnetron en loop naar boven.
    'Voila, hier is uw bestelling.'

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 18:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Intussen ben ik al op zijn bed gaan liggen en ik zweer het je, ik zou zo in slaap kunnen vallen.
    'Voila, hier is uw bestelling,' hoor ik. Ik schrik me zowat dood, kom zo snel mogelijk overeind en ga op de rand van het bed zitten. Alsjeblieft laat hem niets doorhebben! Ik strijk mijn haar zo goed mogelijk in de hoop dat het niet pluist nu. Ik neem de mok aan en glimlach.
    'Dankje, lekker warm,' zeg ik en ik sla mijn armen helemaal rond de mok. Wat moet ik nu zeggen? Ik kijk de kamer rond en ben best tevreden over hoe ik heb opgeruimd. Nog lang niet alles is weg, maar de vloer is tenminste vrij.




    Ikganunaardestadenreageerwsspaslaatdus.;'D

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 18:07 ]


    everything, in time

    Waaah, jullie schrijven echt abnormaal veel 0_0
    Ik vind het niet erg om voor Gérard te schrijven als jullie dat willen :p
    Oke, ik ben net thuis.. Ik ga even een warm vest halen (buiten was het té koud 0_0) en dan ga ik schrijven :)

    Fjodor - Slechte vampier.

    Mijn mond valt een stukje open als ik haar in mijn bed aantref. Net op het moment dat ik wat wil gaan zeggen springt ze overeind, gooit de deken van zich af en neemt de mok aan. In een flits zie ik een blos op haar wangen als ze 'dankje' zegt.
    'Ik wist wel dat ik je niet had moeten laten opruimen. Je bent doodop.' Nu krijg ik een nog groter schuldgevoel. Great. 'Trouwens. Moet ik je thuis brengen of wil je hier overnachten? Je mag mijn bed wel gebruiken als je hier blijft, dan ga ik aan de andere kant van de kamer slapen, want op de logeerkamer is het nogal een zooi. Een behoorlijke zooi.' Ik trek een grijns. Natuurlijk zou ik ook beneden op de bank kunnen slapen, maar die vuile hond zal niet bij haar komen. Ik bijt op mijn lip en vraag me in alle onzekerheid af of ze mij wel op de kamer wil. Als ze wil blijven tenminste. Nu pas valt de netheid van de kamer me op. Ik kan daadwerkelijk vier passen zetten zonder ergens overheen te struikelen.
    'Wauw. Het is hier een stuk schoner. Maar dit is eenmalig, ik laat m'n gast niet nog meer karweitjes doen,' lach ik.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vluuv schreef:
    Waaah, jullie schrijven echt abnormaal veel 0_0
    Ik vind het niet erg om voor Gérard te schrijven als jullie dat willen :p
    Oke, ik ben net thuis.. Ik ga even een warm vest halen (buiten was het té koud 0_0) en dan ga ik schrijven :)

    Hahaha ja, wij hebben geen leven D: Of ik tenminste :Y).
    Nice! _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha XD
    Ik had dit plaatje gevonden voor Gérard:
    http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=black+hair+guy#/d1uftyl
    Is deze ongeveer goed? :p

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Op mijn hoge hakken loop ik naar Fangtasia. Daar vind je altijd wel vampiers die makkelijk te verleiden zijn. Veel van hen denken dat mensen zwak zijn, en dat maakt ze makkelijke prooien. Ik loop de club binnen en ga aan de bar zitten. "Een mineraalwater graag." Ik kan maar beter nuchter blijven als ik vanavond nog een vampier wil doden.

    Naira - Zeemeermin
    Ik sta op het strand dichtbij Bon Temps. Ik adem de frisse lucht in en sluit mijn ogen. Ik voel hoe het zand tussen mijn tenen kriebelt. Het is vreemd om te denken dat ik eerst niet wist hoe het was om tenen te hebben. Het liefst zou ik in het water springen en een stuk gaan zwemmen, maar over een paar uur moet ik naar het asiel om honden uit te laten en dat gaat lastig met een vissestaart. Ik zucht.

    Runako - Mens
    Ik lig in mijn bed te woelen. Ik kan de slaap niet vatten, en moet steeds denken aan gisteren. Samen met wat vrienden was ik op stap geweest, en we hadden nog al wat op. Maar mijn hoofd was nog helder genoeg om te beseffen dat Lucas, een van mijn beste vrienden, mee was gegaan met een vrouw. Nou deed hij dat wel vaker, maar dit was anders. We hebben niets meer van hem gehoord, en meestal laat hij toch wel even weten hoe goed ze was in bed. Zou er iets gebeurd zijn? Ik slik, waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets. Ik sluit mijn ogen en probeer te slapen.

    Romy - Heks.

    Ik loop glimlachend Fangtasia uit. Het voelt goed om mijn krachten soms te misbruiken. Ik loop de grote weg op, en na een paar minuten tref ik Allison kreunend van pijn op de grond aan. "Dus, laten we een deal sluiten. Jij komt erachter wat Fjodor met dat mensen meisje wilt, en zeg meteen tegen hem, dat als hij haar niks aandoet, ik mijn mond dicht zal houden over het feit dat hij een vampier is, en dat ik zijn dode slachtoffers niet meer op hem afstuur, en dan regel ik bloed voor je oké?". Ik vraag mijn god af waarom ik bloed voor haar zou gaan regelen maar goed. "Oh trouwens, verwacht niet teveel van het bloed, het is uit dode lichamen" voeg ik er glimlachend aan toe. Ik verbreek de spreuk die haar zo pijn doet, en steek mijn hand uit om haar overeind te helpen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Allison Vampier

    Ik grom een keer woedend en sta op zonder haar hand aan te nemen 'Natuurlijk' ik kijk haar boos aan en stap dan weg de nacht in. Ik hoef geen bloed van haar maar die pijn, vreselijk. Normaal zou ik z'n heks nooit helpen, maar ik moet bekennen. Ik ben net zo nieuwschierig als haar. Hij kan daarnet dan wel weggeslopen zijn terwijl wij aan het bekvechten waren maar ik krijg hem nog wel. Waarom moet hij in hemelsnaam een mens laten leven; en als hij dat ene woordje zegt vermoord ik hem persoonlijk. Alhoewel, zijn maatje gérard zal nog wel een probleem zijn. Tenminste maatje, volgens mij delen ze alleen een huisje. Ik gromde een keer terwijl ik het huisje van Fjodor in zicht kreeg, die klootzak zit gewoon lekker binnen met het meisje terwijl ik daar lig te krijsen van de pijn. En dat wist hij, hij moet mij hebben gehoord. Ik schud een keer mijn hoofd, ik kan zelf wel de informatie voor me houden. Die heks hoeft er geen ene reet van te weten.


    Trust me. I'm the doctor