• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik heb nooit berouw gehad van wat ik deed. Sterker nog: ik rechtvaardigde mijn vampirisme compleet voor alle mensen die ik heb gedood om mijzelf van bloed te voorzien. Want dat is wat vampiers nu eenmaal doen. Ze doden. Toch slaan de woorden van Milla in als bommen. Normaal had ik spottend gelachen, gezegd dat het me weinig kon schelen, maar ik ben te verbouwereerd om ook maar iets te doen. Ik staar even doelloos voor me uit. Dan sta ik op en loop weer naar de deur. Ik pak haar jas en doe de deur open.
    Er glijdt een traan langs mijn wang, maar mijn emotieloze gezicht vertrekt geen spier.
    'Je hebt gelijk en ik verdien het ook niet om langer bij je te zijn. Je verdient beter, Milla.' En ik stap opzij, zodat de duisternis van buiten zichtbaar wordt. 'Je bent vrij om te gaan.' Ik reik haar de jas aan en dwing mezelf om het bij die ene traan te laten. Hoe in godsnaam is het mogelijk dat iemand in amper twee dagen in staat is om me zo van m'n stuk te brengen? Ik wil op mijn lip bijten maar ik doe het niet. Ik heb het verknald. Ik wil niet dat ze gaat. Ik wil dat ze bij me blijft. Maar dit zou vroeg of laat gebeuren. Ik ben in staat haar te vermoorden als de lust naar bloed me te heftig wordt en het zou een achterlijk egoïstische daad zijn om haar bloot te stellen aan die ellende, die onzekerheid. Maar toch.. ik wil haar vasthouden en zeggen dat ik eerlijk zal zijn. Ik wil haar in de ogen kijken en zeggen dat ik alles voor haar zou doen. Maar ik doe het niet. Ik blijf als een zombie staan en voel hoe de traan op mijn wang op droogt.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 22:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yay een reactie! -klikklik- echt een verslaving hier.:'D

    Milla - Mens.

    Hij huilt. Ik had nooit verwacht dat ik hem zou zien huilen en het doet me pijn, want ik ben degene die hem aan het huilen heeft gemaakt. Ik loop stilletjes op hem af, neem mijn jas aan en kijk hem nog één keer aan. Hoewel ik bang ben in het donker, weiger ik nog langer bij hem te blijven. Hij is leuk, maar ik houd teveel van mijn leven om het zo te riskeren. Wel vind ik het verdomde jammer, ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest. Maar ik kan het niet riskeren. Ik zeg niets meer, niet dat hij het niet waard is, maar er zijn gewoon geen woorden om dit beter te maken. Ik houd me sterk en loop langs hem af de koude buitenlucht in. Ik kijk expres niet meer om, maar zodra de deur dicht gaat sta ik stil. Doorlopen, Milla, nu.


    everything, in time

    Hahahaha 8D Ja same ><

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kijk haar na, hoe ze het pad af loopt en in de bossen verdwijnt. Pas wanneer ze volledig buiten zicht is sluit ik de deur. Ik laat me met de rug tegen de deur vallen en zak naar de grond. Ik begraaf mijn gezicht in mijn handen. Nu komt de waterval toch echt los. Jongens huilen niet. Dat werd me geleerd. Nou, deze hier huilt wel. Als ik langzaam weer grip op mezelf en de situatie krijg hijs ik mezelf langzaam overeind. Nu pas valt het me op dat Gérard alles heeft gezien en nu ook de tranen in mijn ogen ziet. Het is genant, op z'n zachtst gezegd, maar frankly enough kan het me weinig schelen. Ik loop naar boven straal langs hem heen, open de kamerdeur, kleed me uit en kruip in bed. Ik trek de deken zo hoog op dat ik haast mij hele lichaam bedek. Het had gekund. Ze had naast me kunnen liggen deze nacht. Ik draai me om en woel nog urenlang door in de hoop dat ik de slaap kan vatten. Als ik door de kier van de deur het daglicht naar binnen zie komen trek ik de deken over m'n hoofd en begraaf mijn gezicht in mijn kussen. Hoe ga ik hier ooit mee om? Het duurde maanden, zelfs jaren voor ik de dood van mijn broer had verwerkt en nu heb ik het idee dat ik hier nooit overheen ga komen. Ik zucht diep.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 22:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Op mijn hoge hakken loop ik naar Fangtasia. Daar vind je altijd wel vampiers die makkelijk te verleiden zijn. Veel van hen denken dat mensen zwak zijn, en dat maakt ze makkelijke prooien. Ik loop de club binnen en ga aan de bar zitten. "Een mineraalwater graag." Ik kan maar beter nuchter blijven als ik vanavond nog een vampier wil doden.

    Naira - Zeemeermin
    Ik sta op het strand dichtbij Bon Temps. Ik adem de frisse lucht in en sluit mijn ogen. Ik voel hoe het zand tussen mijn tenen kriebelt. Het is vreemd om te denken dat ik eerst niet wist hoe het was om tenen te hebben. Het liefst zou ik in het water springen en een stuk gaan zwemmen, maar over een paar uur moet ik naar het asiel om honden uit te laten en dat gaat lastig met een vissestaart. Ik zucht.

    Runako - Mens
    Ik lig in mijn bed te woelen. Ik kan de slaap niet vatten, en moet steeds denken aan gisteren. Samen met wat vrienden was ik op stap geweest, en we hadden nog al wat op. Maar mijn hoofd was nog helder genoeg om te beseffen dat Lucas, een van mijn beste vrienden, mee was gegaan met een vrouw. Nou deed hij dat wel vaker, maar dit was anders. We hebben niets meer van hem gehoord, en meestal laat hij toch wel even weten hoe goed ze was in bed. Zou er iets gebeurd zijn? Ik slik, waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets. Ik sluit mijn ogen en probeer te slapen.

    Gérard - Vampier
    Als ik zacht gesnik hoor loop ik naar Fjodors slaapkamer toe. Ik doe de deur open en kijk naar binnen. Niet te geloven dat hij zo gevallen is voor dat meisje.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 22:38 ]

    Allison - Vampier

    Vanuit het bos een heel stuk verderop heb ik alles kunnen horen, lang leven mijn gehoor. Met een grijns kijk ik Fjodor aan, gebroken staat hij in de deur. En haar niet eens waarschuwen voor mij, pff hij zou toch echt wel beter moeten weten. Met een glimlachje spring ik uit de boom en en volg Milla. En dan mag ik wel een Bad Ass zijn maar ik ga haar absoluut niet vermoorden, ik hou van mijn leventje en vermoord ik haar vermoord Fjodor mij. En er zit nog een gek wijf met magische krachten achter me aan. 'Milla' fluister ik op een angstaanjagende toon als ik naast haar ga staan, ik pak beide armen beet en kijk haar diep in de ogen aan. De angst is ervan af te lezen 'Take it easy ik doe je niks hoor' ik laat haar weer los maar blijf voor hem staat. 'Vertel alstjeblieft wat er tussen jou en Fjodor is' smekend kijk ik haar aan. Nooit gedacht dat ik dat moest doen, smeken bij een mens.....


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Net op het moment dat ik de slaap begin te vatten hoor ik iemand binnen komen. Godverdomme, waarom heb ik nog steeds geen slot op die deur gezet. Ik dwing mezelf om niet meer aan Milla te denken en haal de deken van mijn hoofd.
    'Wat moet je,' zeg ik met een rauwe stem. Het laatste waar ik zin in heb zijn honende preken en neerbuigende blikken. Ik weet zelf ook wel dat ik een vuile hond ben die het flink heeft verknald. Dat hoeft me niet weer duidelijk worden gemaakt. 'De messen liggen in de kast, dat weet je,' vervolg ik. Ik weet niet of hij in de tussentijd een slachtoffer te pakken heeft gekregen - ik ruik niks - maar meestal draait een bezoek van hem om wapens of ander martelmateriaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Allisons gezicht is vlak bij mijn gezicht en het maakt me doodsbang. Ze wil weten wat er is tussen Fjodor en mij. Ik snik even. 'Niets, helemaal niets meer,' ik kijk weg, ik durf haar niet in haar ogen te kijken en ik wil al helemaal niet dat ze me ziet huilen. God, dadelijk vermoord ze me nog. Een rilling loopt over mijn lichaam en ik bid in mezelf dat ze me laat leven en doet wat ze zegt.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 22:59 ]


    everything, in time

    Rainforest heeft gereageerd op Milla x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Foei Milla foei xD

    -nutteloos berichtje-


    Trust me. I'm the doctor

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Op mijn hoge hakken loop ik naar Fangtasia. Daar vind je altijd wel vampiers die makkelijk te verleiden zijn. Veel van hen denken dat mensen zwak zijn, en dat maakt ze makkelijke prooien. Ik loop de club binnen en ga aan de bar zitten. "Een mineraalwater graag." Ik kan maar beter nuchter blijven als ik vanavond nog een vampier wil doden.

    Naira - Zeemeermin
    Ik sta op het strand dichtbij Bon Temps. Ik adem de frisse lucht in en sluit mijn ogen. Ik voel hoe het zand tussen mijn tenen kriebelt. Het is vreemd om te denken dat ik eerst niet wist hoe het was om tenen te hebben. Het liefst zou ik in het water springen en een stuk gaan zwemmen, maar over een paar uur moet ik naar het asiel om honden uit te laten en dat gaat lastig met een vissestaart. Ik zucht.

    Runako - Mens
    Ik lig in mijn bed te woelen. Ik kan de slaap niet vatten, en moet steeds denken aan gisteren. Samen met wat vrienden was ik op stap geweest, en we hadden nog al wat op. Maar mijn hoofd was nog helder genoeg om te beseffen dat Lucas, een van mijn beste vrienden, mee was gegaan met een vrouw. Nou deed hij dat wel vaker, maar dit was anders. We hebben niets meer van hem gehoord, en meestal laat hij toch wel even weten hoe goed ze was in bed. Zou er iets gebeurd zijn? Ik slik, waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets. Ik sluit mijn ogen en probeer te slapen.

    Gérard - Vampier
    "Niet gedacht dat ik je ooit nog eens zou zien huilen." Ik weet dat Fjodor wil dat ik weg ga, en omdat ik geen zin heb in ruzie draai ik me na een paar seconden om. Op een vreemde manier voel ik me boos. Het voelt alsof Fjodor me heeft veraden, zonder dat we ooit een team waren.

    LOL niet gemerkt, ik ga aanpassen.:"D


    everything, in time

    Het is aangepast poepies.:3


    everything, in time

    Allison - Vampier

    'Ben je nou bang?' spottend kijk ik haar aan 'Ik bijt niet hoor' ik grinnik even om mijn eigen grap en kijk haar aan 'Als er nu niets meer is, wat was er dan. Je hebt Fjodor gebroken en geloof me, daar is heel wat voor nodig' mijn glimlach was verdwenen en een serieus gezicht was ervoor in de plaats gekomen. En als Fjodor een watje word maakt het me geen ene fuck uit, zolang hij maar geen TrueBlood gaat drinken. Dat spul is ranzig. En hoe grag ik het ook wil ontkennen ik heb gevoelens voor Fjodor, niet als liefje of iets dergelijks. Als een vriend, ik ken hem dan wel niet goed en we hebben vaak -vooral nu- ruzies.Ik ken hem al zo lang... 'Zeg het nou maar, ik doe je niks geloof me'


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik heb hem verrassend neutraal aangekeken toen hij het zei. Ik had net zo veel geestelijke klappen gehad dat dit veel minder pijn deed dan ik heb gedacht. Als hij de deur dicht doet ga ik weer op mijn zij liggen en sluit mijn ogen. Wat er zojuist gebeurde blijft zich als een film voor me afspelen. En weet je wat het allerergste van alles is? Haar geur hangt hier nog in de kamer rond en er is niks dat ik er aan kan doen. Ik sluit mijn ogen in de hoop de tranen tegen te houden. Uiteindelijk besef ik dat vechten geen zin meer heeft, dus ik laat ze gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Nee,' zeg ik en ik schud mijn hoofd. Ze mag niet denken dat ik bang voor haar ben, zonder haar was ik waarschijnlijk nu nog bij hem. Het is dus eigenlijk haar schuld. Ik weet dat het niet waar is, maar ik kan niet helder meer denken en mijn hersens zeggen dat het werkelijk haar schuld is. Er knapt iets. Als ik me verdrietig voel zoek ik altijd een slachtoffer om me op te concentreren. En aangezien alleen Allison er is, is zij dat. Daarom geef ik ook haar een duw.
    'Het is jouw schuld! Jij hebt hem verraden. Er is niets meer tussen ons, als jij er niet was, was ik nu nog bij hem en was er misschien wél iets. Maar nu niet meer, bedankt,' sis ik en ik draai me om, klaar om weg te lopen.


    everything, in time