• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ze haar hoofd op mijn schouder legt aai ik langs haar schouder en zij, waarna ik mijn hand iets onder haar taille laat rusten. Ze voelt prettig warm aan, totaal anders dan mijn koude handen.
    'Ja. Of althans.. had. Hij heette Juri en hij is doodgeschoten, alweer een tijdje terug.' Deze keer vertel ik de waarheid. Juri is inderdaad doodgeschoten, maar de rest van de informatie laat ik weg. Ik heb zo'n beetje de meest roerige perioden in Ruslands geschiedenis meegemaakt en dat was geen pretje. Maar als vampier zijnde worden een heleboel situaties een stuk makkelijker.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Zijn hand onder mijn taille zorgt voor een tinteling, een prettige weliswaar. Als hij me verteld wat er met zijn broer is gebeurd til ik mijn hoofd op en kijk hem weer aan.
    'Oh, dat spijt me voor je. Dat is echt verschrikkelijk!' Er is een mengeling van gevoelens in zijn ogen te zien. Verdriet, vanwege het verlies van zijn broer, en woede. Ik denk het laatste vanwege de dader. Het is duidelijk dat hij het er liever niet over heeft en ik besluit daarom ook niet verder te vragen. 'Ik wil nog meer over je weten, alles eigenlijk,' zeg ik en ik hang zo'n beetje aan mijn lippen. Ik weet dat ik net zei dat ik niet door zou vragen maar ik kan het niet laten, ik vind hem zo fascinerend, in alle opzichten.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik voel me wat ongemakkelijk worden. Ook al was ik geen vampier geweest, dan nog heb ik er een hekel aan om dingen over mezelf kwijt te moeten. Maar fair is fair. Als ik nieuwsgierig ben naar haar kant, dan is het haar goed recht om nieuwsgierig te zijn naar de mijne.
    'Nou.. vraag maar raak zou ik zeggen,' zeg ik en glimlach. Mijn aandacht wordt weer naar haar hals getrokken. Het is iets natuurlijks geworden. Een pluk rood haar kriebelt in mijn nek maar ik besluit het te negeren. Ergens vind ik het best.. opwindend. Ik vind het feit dat ik hier onder de sterrenhemel zit met een arm om een prachtige jonge vrouw ontzettend opwindend. Ik zou toch zo graag haar lippen op de mijne willen voelen, zo ontzettend graag. Maar ik weet niet of ik me in kan houden. Of ik haar kan laten leven. Want ik weet dat zodra ik een druppel van haar bloed drink ik niet meer op kan houden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Waar woon je? Werk je? En zo ja, waar dan? Wat vind je leuk om te doen, als een soort hobby van je? Wat drink en eet je het liefst? Houd je van dieren? Heb je huisdieren? Huisgenoten?' ik weet nog veel meer vragen, maar ik denk dat het beter is om hem eerst deze maar eens te laten beantwoorden. Ik blijf hem aankijken en bestudeer zo onopvallend zijn gezicht. Als laatste kom ik bij zijn lippen uit en daar blijft mijn blik hangen. Zoen me. Dat is het enige wat ik kan denken en het blijft door mijn hoofd flitsen, alsof hij een of signaal zou kunnen opvangen. Stiekem hoop ik van wel. Zonder dat ik het doorheb bijt ik zachtjes op mijn lip. Als ik het lef had, had ik hem gezoend. Helaas heb ik dat niet.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Eh..' Ik lach even door de snelheid waarmee ze de vragen stelt. Dat is een hele lading informatie en ik vrees dat ik het niet allemaal kan beantwoorden aangezien ik nu al vergeten ben wat ze allemaal precies zei. Ik doe mijn uiterste best om het allemaal weer voor me te halen. 'Ik woon even buiten deze stad, in het bos. Klinkt misschien saai, maar ik hou wel van rust. Ik heb een open haard waarvoor ik zelf hout sprokkel. En ik heb een huisgenoot - dat was toch een van je andere vragen? - Gerard. Het huis hebben we zelf gemaakt en het is zodanig groot dat we beiden onze privacy hebben. Je kan zeggen dat de ene helft van mij is en de andere helft van hem. Zo af en toe schiet ik dieren die we invriezen en vervolgens klaarmaken. Dat bespaart ons het uitje naar de supermarkt en het is extra oefening mag ik me ooit in de situatie bevinden om een vampier te moeten neerschieten. Dat was het wel zo'n beetje. Nog meer, mevrouw?' Het laatste vraag ik met een hartelijke lach die gemeend is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik kijk op. Shit, ik kan me al niet meer herinneren wat hij zei, ik heb alleen zijn lippen zien bewegen. Iets over ene Gerard, dieren schieten en hout sprokkelen?
    'Nee, geen vragen meer. Ik ben nu wel benieuwd naar je huis, neem me een keer mee,' zeg ik en ik probeer er expres zo lief mogelijk bij te kijken. Een groot huis in een rustig bos, dat moet geweldig zijn. Van het schieten van dieren kijk ik niet op, dat is zo'n beetje normaal hier in Bon Temps.
    O, ineens schiet me toch nog een vraag binnen. Maar ik weet niet of ik hem wel of niet zal stellen. Ik doe het niet en besluit om zelf zijn leeftijd te schatten. Raar, ik kan er geen hoogte van krijgen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Oh, wil je mee naar mijn huis? Ik zou zeggen, pak een jas dan gaan we.' Ze kijkt me zo schattig en onschuldig aan dat ik het niet kan laten heel kort even een vinger langs haar wang te strijken. Meteen na het zeggen hiervan begin ik te twijfelen. Is het wel zo'n goed idee? Gérard zou denken dat ik een prooi heb meegenomen en het water zou al in de mond staan om haar leeg te zuigen. En hem kennende zou hij er alle tijd voor nemen om zijn prooi eerst flink te martelen. Ik moet hem snel zien te overtuigen dat hij van haar af moet blijven. Terugkrabbelen is geen optie, want aan haar gezichtsuitdrukkig te zien is ze nog wel in voor een nachtelijk uitje. Dan begin ik na te denken over de slaapplaats. Ik heb een slaapkamer voor loge's (ook al komen die weinig) maar in verband met mijn huisgenoot lijkt me het geen goede oplossing haar onbewaakt achter te laten. Shit, wat nu. Ach, ik verzin nog wel iets, neem ik mezelf voor. Fjodor Kharkov verzint altijd wel iets. 'Wil je mee of ga je liever slapen? Ik kan me ook wel indenken dat je het één en ander aan uren moet inhalen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - mens.

    Hij hoeft het maar te zeggen en ik ben direct al opgestaan. Als ik bijna binnen ben vraagt hij of ik niet liever wil slapen. Dat wil ik niet, ik ben nu te opgewonden. Ik gooi zijn blouse naar hem toe en bedank hem voor het lenen, dan pak ik binnen snel mijn jas, trek hem aan, loop naar buiten en trek de deur achter me dicht.
    'Slapen kan altijd nog, kom op, sneller!' roep ik uitgelaten en ik trek zachtjes aan zijn arm. Damn, die zijn uiterst goed gespierd. Maar eigenlijk is zijn hele lichaam dat.. Ik droom weer weg bij het beeld van hem in zijn onderbroek waardoor de greep rond zijn arm verslapt. Pas als hij is opgestaan en voor me staat word ik wakker. Oh, ik hoop zo hard dat hij dat niet heeft gezien.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Met een verbazingwekkend snelle snelheid voor een mens zie ik haar in de deur verdwijnen en een jas pakken. Ze trekt me ongeduldig overeind en ik begin te lachen. Even zie ik haar dromerig voor zich uit kijken en ik frons even de wenkbrauwen.
    'Is alles goed?' vraag ik voor de zekerheid terwijl ik weer een arm om haar middel heen laat glijden. Langzaam beginnen we de straat uit te lopen. Nog een paar blokken en dan zijn we in het bos waar mijn huis staat. Even leg ik mijn hand op de hare. Dan besef ik weer dat die ijskoud zijn. Ik steek hem snel in mijn zak om warm te worden.
    Misschien wil ze niet eens bij me overnachten, wat ik me persoonlijk wel in zou kunnen denken. Dan is het hele slaapkamerprobleem opgelost. Ik kan het toch niet laten me in bed voor te stellen met haar in mijn armen. Fjodor, hou je hormonen onder controle bestraf ik mezelf. Vampier zijn heeft een aantal voordelen, maar een stijve krijgen bij te veel fantasie is toch zeer zeker één van de nadelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - mens.

    'Alles goed ja,' grinnik ik. Hij moest eens weten wat ik van hem denk. Die gedachtes van net waren nog niets. Het is raar, ik heb nog nooit zo gedacht, maar hij roept zoveel bij me op. Hou zou het zijn om in zijn sterke armen te slapen?
    Slapen.. Dat klinkt heerlijk. Eigenlijk ben ik moe, maar ik weiger het toe te geven, want dan zou hij willen dat ik ging slapen. En dat zou betekenen dat ik dan niet meer bij hem zou zijn en hem dus ook niet meer zou zien. Hoe dichter we bij zijn huis komen, hoe benieuwder ik ben naar zijn huisgenoot. Zou hij aardig zijn? Ik hoop dat hij ons een beetje met rust laat. De laatste keer dat er iemand bij ons was, ging dat niet goed. Ik wil niet weer ruzie met hem, daar is hij te leuk voor.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Na een tijd te hebben gewandeld zie ik tussen de bomen het huis opdoemen. Ik begin als automatisch weer te peinzen. 'Nou, wees welkom op ons terrein.' Ik ga door de poort die als afbakening moet dienen en we betreden de voortuin, die op z'n zachtst gezegd behoorlijk groot is. Ook het huis zelf is immens, maar zoals ik al aangaf hebben we beiden voldoende ruimte voor onszelf. Ik open de houten deur en wandel de woonkamer in. Het ziet er wat ouderwets uit, maar het is wel een gezellige inrichting. Ik zie dat Gérard de houtvoorraad heeft aangevuld.
    'Voor ik het vergeet. In de gang is de kapstok. Als ik zo vrij mag zijn..' Ik loop naar haar toe en ontdoe haar met een kalme beweging van haar jas, die ik vervolgens op hang. 'Het is hier wat koud, dat komt omdat we geen centrale verwarming hebben. Ik kan de haard aansteken als je dat graag hebt. En is er iets wat je wil eten of drinken?' Dat zijn veel vragen voor mijn doen, maar ik ben geleerd om een goede gastheer te zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - mens.

    Jezus, wat een huis! Ik kijk mijn ogen uit en beweeg mijn armen zo, dat het voor hem makkelijker is mijn jas uit te doen.
    'Bedankt! En nee, ik hoef geen eten of drinken, doe geen moeite. De openhaard zou wel gezellig zijn, graag.' Ik vervloek mezelf binnensmonds dat ik geen vestje heb meegenomen, maar een openhaard heeft wat romantisch.
    'Jij hebt echt een prachtig huis, weet je dat?' glimlach ik terwijl ik achter hem aanloop. Nog steeds kijk ik rond, het is echt debiel groot, al helemaal als je het vergelijkt met mijn kleine huis met maar één slaapkamer. En ook zo mooi en smaakvol ingericht. Zou hij rijk zijn?
    'Waar is je huisgenoot? Ik zou me graag voorstellen, dat is wel zo netjes,' zeg ik op een beleefde toon. Ik wil hem niet dwingen hem erbij te halen, maar ik kan mijn nieuwschierigheid nauwelijks bedwingen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik glimlach en loop naar de open haard toe.
    'Neem plaats. Ik regel de rest wel.' Ik pak de aansteker, gooi het hout erin, wat kranten eronder en heb binnen de kortste keren het vuur aan gekregen. 'Bedankt. Er is veel tijd in gestoken. Het heeft wel een sfeer, vind ik persoonlijk.' Ineens begint ze naar Gérard te vragen. Goeie vraag, waar hangt hij eigenlijk uit? Dan hoor ik wat gestommel op de trap, alsof het allemaal op elkaar was afgestemd. Verdomme. Hij komt op de geur van het eten af. En het eten zit in de stoel.
    'Fjodor, wat heb je nu meegenomen?' Ik zie zijn ogen over Milla heen glijden. 'Goeie smaak heb je. Ik dacht al dat ik wat lekkers rook. Kijk wat ik heb meegebracht.' Hij loopt op me af en laat zonder enige gene de ducktape zien. 'De vorige schreeuwde zo, dus..' 'Heel erg humoristisch. Doe nu die ducktape maar weg en stel je even voor wil je. En geen geintjes.' Dat laatste zeg ik op zo'n scherpe toon dat hij het op vangt. Mijn ogen doorboren de zijne. Hij kijkt me verbaasd aan, maar stelt geen vragen.
    'Gérard, aangenaam,' zegt hij dan wat teleurgesteld door het feit dat hij haar niet mag leegzuipen en steekt zijn hand uit. Hij veegt het warrige zwarte haar uit zijn gezicht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik neem plaats op de bank, het is wel duidelijk dat die veel beter zit dan de mijne. Fjodor heeft het vuur binnen de kortste keren te pakken en de warmte is vrijwel direct voelbaar. Hij heeft gelijk, zijn huis heeft een sfeer, een hele goede zelfs.
    Ik heb nog maar net naar zijn huisgenoot gevraagd of hij komt de trap af. Waar heeft hij het allemaal over? Iets lekkers? Ducktape? Schreeuwde? Een naar gevoel bekruipt me, maar Fjodor zegt dat hij geen geintjes mag uithalen en de twee kijken elkaar even doodstil aan, ook dat is wat vreemd.
    Als hij dan ineens op mij komt aflopen met zijn arm uitgestoken sta ik snel op en strijk mijn jurk glad.
    'Gérard, aangenaam.' Ik schud zijn hand. 'Milla, leuk je te ontmoeten Gérard,' glimlach ik, iets wat hij niet doet. Zijn gezichtsuitdrukking lijkt wel op.. Teleurstelling, met een vleugje woede, als ik het mag zeggen.
    'Eh, mag ik mijn hand terug,' vraag ik als hij mijn hand nog steeds uitsteekt en ik grinnik even naar Fjodor.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Met een venijnige blik kijk ik naar Gérard, in de hoop dat hij hem opvangt en haar hand los laat. Ik weet al waar hij naar zit te loeren. Haar hals. Dat spel gaat niet door. Uiteindelijk laat hij haar los. 'Oh, uiteraard,' hoor ik hem wat zwakjes zeggen en buigt zich weer recht. Hij kijkt mij verward en kwaad aan en wenkt me om naar de keuken te komen.
    'Ik moet voor mijn gast zorgen,' antwoord ik rustig. Ik heb geen zin om uitgefoeterd door hem te worden. Moet hij zelf maar op jacht gaan naar een mensennekje. Hij kijkt me link aan en verdwijnt weer naar boven. 'Let niet op hem,' glimlach ik, 'de hele avond horrorspelletjes spelen heeft zo z'n uitwerking. Ik heb hem vaak genoeg gezegd dat hij wat slaap moet nemen maar ja, dat is tegen dovemansoren gericht.' Dan bedenk ik me iets. 'Zal ik je een rondleiding geven? Je hebt nog niet alles gezien,' glimlach ik. Ik voorspel al dat dit een hel gaat worden voor Gérard aangezien straks haar geur door heel het huis hangt, maar ik ben duidelijk genoeg geweest. Hij gaat er vast van uit dat zij alleen voor mij is bestemd.


    No growth of the heart is ever a waste