• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Nicenice, is 't meteen duidelijk :]
    Okay folks, join ons 8D Want deze RPG is vet.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Nicenice, is 't meteen duidelijk :]
    Okay folks, join ons 8D Want deze RPG is vet.


    Haha, dankje! Als je denkt dat er nog meer dingen bij moeten moet je het zeggen hoor.(cat)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:13 ]


    everything, in time

    Omg, dus dit wordt een *-story..?
    Dan doe ik niet mee, sorry.
    Maar dat vind ik zwaar irritant.
    Dat is amper schrijven..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Omg, dus dit wordt een *-story..?
    Dan doe ik niet mee, sorry.
    Maar dat vind ik zwaar irritant.
    Dat is amper schrijven..


    Ehm, het is geen story. Het is een Rol Playing Game.(:


    everything, in time

    Ik weet wat RPG's zijn >3<
    Ik heb er zelf voor gezorgt dat het weer
    op Q in werd --''
    Dit is zo'n 'meespeelverhaal' net zoals op DigiDier.nl
    met van die rot sterretjes en dat vind ik niet echt
    een RPG.. onder RPG's vallen meestal die waarbij
    je gewoon schrijft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee lol, progeny bedoelt dat je dit moet doen:

    Elif - Goede Vampier.

    Zodat je kunt zien wat je personage is :'D En dat wordt in dit geval aangegeven met dat streepje. Je kan ook een sterretje gebruiken maar hoeft niet.
    Dus er verandert niks lol.
    Denk ik O_o tenzij ik het weer verkeerd begrijp.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 18:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    SoulEater schreef:
    Ik weet wat RPG's zijn >3<
    Ik heb er zelf voor gezorgt dat het weer
    op Q in werd --''
    Dit is zo'n 'meespeelverhaal' net zoals op DigiDier.nl
    met van die rot sterretjes en dat vind ik niet echt
    een RPG.. onder RPG's vallen meestal die waarbij
    je gewoon schrijft.


    Lol ik vind van niet.:'D En je hoeft niet meteen zo bitchy te doen hoor.D: Ik ben ook maar een mens. -o verassing!- Ik ga kijken of je al een karakter had, had je dat niet, dan eh is er niets aan de hand. Had je er wel een, haal ik hem er wel uit als je niet meer mee wil doen hè.:'D


    everything, in time

    Oh fijn nu ben ik bitchy --''

    Nee Sam, ze bedoelt dat je zo speelt.
    Hi
    -kijkt aan-

    Dat dus.
    Dus je schrijft niet meer van;
    ,,Hi.' zei ze vrolijk en keek hme aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Oh fijn nu ben ik bitchy --''

    Nee Sam, ze bedoelt dat je zo speelt.
    Hi
    -kijkt aan-

    Dat dus.
    Dus je schrijft niet meer van;
    ,,Hi.' zei ze vrolijk en keek hme aan.


    Omg, ik ga absoluut niet boos worden nu, dat heeft geen zin.:'D Maar nu doe je het weer. "Oh fijn nu ben ik bitchy." Je zou ook kunnen zeggen: 'Sorry, maar dan heb je het verkeerd opgevat/gelezen met de verkeerde intonatie.'

    En ja, dat bedoel ik inderdaad. Maar, mag ik vragen, als je niet mee wilt doen, dan maakt het toch ook niet uit hoe ik dat doe?D: -Niet verkeerd lezen, ik bedoel het als gewone vraag. Niet aanvallend. (: -


    everything, in time

    Ooh I see.

    Maar is het volgende ook toegestaan offe..?

    Odile - Slechte vampier.

    Ik glimlach.
    'Thanks.' In een ooghoek zie ik Savoy baantjes trekken. Even kruisen onze blikken elkaar, maar deze keer hou ik me afzijdig van conflicten. Ik meen te zien - maar ik kan het me verbeelden - dat hij een valse grijns trekt maar wanneer ik weer op kijk is hij verder gegaan met zwemmen. Ik vertrouw hem voor geen cent. Misschien is hij één of ander plannetje aan het bekokstoven samen met Faith. Wat mij wel verbaast is dat die twee nog geen aanval op de mensen hebben voorbereid. Dat zint mij helemaal niet, aangezien zij net zo hongerig zijn naar mensenbloed als ik. Mijden zij bewust confrontaties of wachten ze op het juiste moment? 'Ik denk dat het 't beste is als je vroeg of laat begint met wat krachttraining. Het kan je leven redden in situaties,' zeg ik, met nog steeds Faith en Savoy in gedachten. Ik duik weer het water in en trek zelf een paar baantjes, ver bij die vuile hond Savoy uit de buurt.



    Effe uit een andere RPG gejat. Want zo ben ik het zeg maar -kuch- gewend en vind ik prettig schrijven :'D Dunno.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ooh I see.

    Maar is het volgende ook toegestaan offe..?

    (...)

    Effe uit een andere RPG gejat. Want zo ben ik het zeg maar -kuch- gewend en vind ik prettig schrijven :'D Dunno.


    Ehm, zo wilde ik het eerst ook doen. Maar ik ben dit gewend, haha, lol maar dan niet van hier op Q hoor.:'D En bij wat jij doet, moet je soms ook dingen voor andere spelen, en dat wil ik voorkomen snap je? Dus als dat ook kan zonder iemand anders karakter te spelen of dingen voor diegene te bedenken, kan dat ook wel?:'D


    everything, in time

    @Progeny; Ik legde het Sam uit want die begreep 't blijkbaar niet N-N


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah I see. Je mag wel gewoon 'normaal' schrijven maar alleen níet op welke wijze dan ook iemand anders z'n karakter besturen :]

    Oke, nou dat moet wel lukken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ah I see. Je mag wel gewoon 'normaal' schrijven maar alleen níet op welke wijze dan ook iemand anders z'n karakter besturen :]

    Oke, nou dat moet wel lukken :]


    Haha nou, je mag als slechte vampier wel diegene bijten of zo natuurlijk hoor. Het is niet zo dat je er helemaal vanaf moet gaan blijven.:'D Maar niet voor diegene gaan zitten praten of zo.D: Of grote dingen beslissen. (:
    Dan doen we het zo! Kun jij even een stukje bedenken om als voorbeeld te doen? Ghehe.:Y)

    @SoulEater: oké dan.D:


    everything, in time

    In geen weg meer terug schrijven we constant zo en we doen daar niet aan godmodding. Alleen bij kleine dingen zoals bijvoorbeeld
    Wil je wat drinken?
    En dan ander gassie besturen om die ja te laten zeggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.