• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Pickwick schreef:
    Ik wil best een evil ww maken, maar verwacht niet dat ik veel van het onderwerp snap en dat ik snel ben :Y)


    Haha, ga je gang! ^^ Er valt niet echt 'iets' te snappen.:Y)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Haha, ga je gang! ^^ Er valt niet echt 'iets' te snappen.:Y)


    Haha, okaydan.
    Ik vul straks even in.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend zit ik aan de bar en slurp langzaam aan mijn bier. De harde muziek op de dansvloer begint m'n oren uit te komen, maar ik blijf rustig de menigte observeren, die verdeeld is in zowel vampiers als stervelingen. In innerlijk ongeloof schud ik het hoofd. Hoe kunnen ze? Ze verraden hun eigen ras! Ik bijt op mijn lip om een opwelling van woede de kiem in te smoren. Het enige waar die verrotte wezens goed voor zijn is om ons in onze bloedtoevoer te voorzien. Het gaat de verkeerde kant op en er is maar één manier om deze ontwikkeling te stoppen. Oorlog. Mijn hand trilt en voor ik het weet zit mijn schoot onder het bier en de glassplinters.
    'Das niet zo slim he, grote jongen,' zegt een vrouwelijke stem. Ik schrik op als ze de armen om me heen heeft geslagen. Ze is al aardig dronken en kan zich moeilijk overeind houden. 'Blijf met je gore poten..' 'Sssht. Laten we een rustig plekje opzoeken. Ik kan je wel helpen met die broek.' Haar hand glijdt langs mijn bovenbeen. Even knipper ik mijn ogen in ongeloof. Ik weet waar ze op uit is en het idee is ronduit walgelijk. Ik duw haar hard opzij en grijp haar bij de keel. 'Waag dat nog één keer en je komt hier niet heelhuids vandaan.' Mijn mond is één emotieloze streep. De andere gasten kijken om. 'Hé, hou het hier rustig,' zegt iemand. Waarom ben ik ook in godsnaam naar Fangtasia gegaan? Ik lijk wel totaal gestoord.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 21:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik kijk mijn ogen uit als ik Fangtasia binnenkom, waarom ben ik hier in godsnaam heengegaan? Ik kijk rond en voel me aangestaard, het is duidelijk dat hier niet de liefste vampiers zitten. Als ik hier niet van mijn baas heen zou moeten om TrueBlood zien te krijgen, was ik hier nooit heen gegaan. 'Hé, hou het hier rustig,' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk de kant op van het geluid en zie een vampier gebogen over een meisje zitten. Zijn hand zit om haar keel. Ik loop wat dichterbij om te gaan kijken, is dit normaal in deze bar?


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik laat haar los en mijn oog valt op een buisje dat ze in haar zak heeft en half zichtbaar is. Wat is dat voor vreemde vloeistof? Zit ze ook nog aan de drugs?
    'Waarom doe je me pijn?' Ze klinkt als een klagend kind. 'Waarom?' 'Opflikkeren,' sis ik. Ze gooit me een verloren blik toe en draait zich om. In een beweging gris ik het buisje uit de zak van haar rok, sta op en loop richting de muur, waar het al wat rustiger is. Ik open het buisje en inspecteer de vloeistof. Het ruikt naar bloed! Maar wat moet zíj daarmee? Voorzichtig giet ik een paar druppels naar binnen. Het smaakt zelfs als bloed, op de intense metalige smaak na. Is dit waar die vampiers het over hebben? Surrogaatbloed? Misschien handelt ze erin. Verachtelijk gewoon. In een wat verwarde uitdrukking haal ik mijn hand door mijn haar en steek het buisje in mijn zak.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 21:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik volg het meisje met mijn ogen, bang dat ze is. Ik heb medelijden met haar, maar ze rent te snel en ik verlies haar uit het oog. De man kan ik ook niet meer vinden. Ik loop naar de bar en wenk de man die erachter staat. 'Hebben jullie ook TrueBlood? Die ik toevallig kan overkopen?' De man kijkt me aan alsof ik Chinees spreek. 'Vampieren praten toch ook gewoon Nederlands, of heb ik dat nou?' De barman laat zijn tanden zien en ik vraag me af wat ik verkeerd heb gedaan. Ik trek mijn staart opnieuw aan en weet even niet wat ik moet zeggen. 'Nee? Nou, dan vraag ik het wel ergens anders.' Ik schraap mijn keel en glimlach naar de enge vampier, die niet terug lacht. 'Stelletje emo's,' fluister ik.


    everything, in time

    -

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 21:39 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Opnieuw komt er een vrouw op me af gelopen. Het is een andere dan degene die me daarnet lastig kwam vallen. Ze glimlacht naar me maar ik ben in een humeur om te schieten. Hoewel ik een diepe haat koester jegens mensen moet ik bekennen dat deze er niet slecht uit ziet. Ze heeft dezelfde bleke huidskleur als een vampier en vuurrood haar. Goh, als ze een vampier was geweest had ik haar mee naar huis genomen. Ik grijns in mezelf, waardoor toch een mondhoek ongecontroleerd omhoog krult.
    'Hallo,' zeg ik dan maar met een zakelijke toon die niks van mijn binnenpretjes onthult. 'Ja. Vreselijk volk,' reageer ik kil op haar opmerking en kijk weer voor me uit naar de dansende menigte. Nu draait één of ander ruw elektronummer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - mens

    Verschrikt kijk ik op naar de man, het is dezelfde als degene die dat andere meisje aanviel. Eerst ben ik niet zeker of hij het wel tegen mij heeft en staar ik hem dom aan. Maar omdat niemand anders wat zegt neem ik aan dat hij het toch tegen mij had. Ik voel me ontzettend dom, omdat ik hem heb aangestaard en begin snel wat te stamelen.
    'Wat? O, juist. Als jij ze zo verschrikkelijk vindt, waarom ben je dan hier?' tenminste, ik neem aan dat hij ook een mens is. Alhoewel, er is iets vreemds aan hem. Hij is nogal bleek, maar dat ben ik ook. De grijns op zijn gezicht bezorgd me kippenvel. 'Nou, ik vroeg je wat?' lach ik nogsteeds, ik ben niet van plan om deze donkere plek mijn humeur te laten verpesten.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik word uit mijn gedachten gehaald en kijk haar even onderzoekend aan. Vooral de gave structuur van haar huid trekt me ongelofelijk aan. Ik heb zin om mijn tanden in haar nek te zetten, maar dan heb ik een serieus probleem aan mijn broek. Regel één in Fangtasia: geen mensen leegzuigen. Ik kijk weer voor me uit naar de dansende massa. Een vrouwelijke vampier en een mannelijke sterveling maken het wel heel intiem op de dansvloer. Ik moet haast kotsen, zo walgelijk.
    'Ik observeer wat er hier gaande is. En het bevalt me alleszinds niet,' zeg ik terwijl mijn ogen over de massa glijden. 'En verder ben ik hier gekomen vanwege dit.' Ik haal het buisje tevoorschijn. 'Surrogaatbloed. Over verkrachting gesproken.' Mijn gezicht is nog steeds één en al ernst. Ik kan er niet bij dat die vampiers werkelijk een replica van bloed hebben gemaakt. Die stervelingen hebben maar één doel en dat is ons voeden. Mijn ogen glijden opnieuw naar haar nek. Oh, misschien wordt deze avond toch niet zo vreselijk.
    'Je lijkt me vermoeid. Zal ik je thuis brengen, er is aardig wat gespuis op straat op dit tijdstip.' Ik pers een glimlach naar buiten om haar vertrouwen te winnen. Een sterveling met een beetje verstand was er nu vandoor gegaan, maar wie weet heb ik mazzel.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 23:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens

    Ik sta even versteld van die laatste vraag en laat mijn ogen over de dansvloer glijden. Hij heeft gelijk, het bevalt mij ook niet hoe het hier is. Ik kan niet geloven dat mensen zich zo aanbieden aan vampieren, walgelijk is het! Het is al erg genoeg dat ze hier in Bon Temps zitten. Moet je ze vooral gaan lopen uitlokken. Achterlijke mensen.
    O, wacht, ik heb zijn vraag nog niet beantwoord.
    Ik denk aan wat iedere goede moeder tegen haar kind zegt: Nooit met vreemde mannen meelopen.
    Maar het is donker en ik ben inderdaad vermoeid. Bovendien weet je het maar nooit 's nachts, als je kijkt naar wat er allemaal rond loopt in deze kleine stad. Ik zou waarschijnlijk een stuk veiliger zijn als hij mee liep. Maar toch, ik ken hem niet en ik ontmoet in een vampier bar. Toch heb ik het gevoel dat ik hem niet kan weigeren en knik naar hem met een glimlach. 'Graag,' zeg ik en ik noem mijn adres. 'Dat is toch niet te ver voor je?' vraag ik met een bezorgd gezicht, ik wil tenslotte niet dat hij teveel moeite doet voor een vreemde zoals ik.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik hou als automatisch mijn arm omhoog waar zij op kan inhaken, maar besef dat dat misschien iets te ouderwets is in de eenentwintigste eeuw, toch weet ik dat zelfs de moderne feministische vrouwen een heer wel op prijs stellen. Dus hou ik de arm maar waar hij is, wachtend op wat zij gaat doen.
    'Komt u maar,' glimlach ik. Het kost me de grootste moeite de voorpret binnen te houden. De geur van haar bloed maakt me compleet gek. Dan vraagt ze of het niet te ver lopen is. 'Ik heb alle tijd van de wereld,' glimlach ik wat dubbelzinnig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik grinnik en haak mijn arm door de zijne.
    'Een echte heer,' zeg ik met een knipoog. Zijn beleefdheid spreekt me wel aan. Het geeft me meteen een veilig gevoel, met hem aan mijn arm. Hij is lang, ik ben niet zo lang, wat hem nog langer doet lijken. Zijn blonde haar valt precies goed en hij heeft zo'n mysterieuze lach.
    'Trouwens, ik heet Milla,' glimlach ik. Gezien de omstandigheden lijkt het me niet raar om me voor te stellen. Vragend kijk ik hem aan, als een teken dat ik nu benieuwd ben naar zijn naam.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    We lopen naar buiten, de nacht in. Ik weet nu dat de regels van Fangtasia niet meer gelden, maar aangezien ik geen horde goedheilige vampiers achter me aan wil hebben lijkt het me het beste de kans te grijpen zodra we op een rustige plek zijn. Dan noemt ze haar naam en kijkt me nieuwsgierig aan. Ik voel me wat ongemakkelijk, aangezien ik niet goed weet hoe ik moet reageren op oogcontact. Meestal kijk ik langs de ogen heen, maar deze keer blijf ik verrassend rustig.
    'Fjodor,' zeg ik op een toon die waarschijnlijk te zakelijk overkomt. 'Aangenaam,' voeg ik al glimlachend toe. Een groepje dronken jongeren kruisen ons pad. Uitdagend beginnen ze te fluiten en ongepaste geluiden te maken. Normaal was ik allang uit mijn slof geschoten, maar nu hou ik me rustig. Ik wil niet dat mijn mens nu al het hazenpad kiest.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wist niet dat we al begonnen waren, waar moet ik nu zijn? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking