• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Oké hahaha, ik begrijp nu het verhaal pas! :'$


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Liv - goede wolf
    In mijn mensen gedaante liep ik door het kleine stadje Bon Temps. Het was donker en de grote straten waren leeg. De steegjes waren integendeel overvol van de junkies en dronkelappen die zich vol hadden gezopen. Ik zuchtte en liep door het steegje. Meteen werd er gefloten naar me en voelde ik mijn aders kloppen.
    "Meisieeej" juichte een dikke dronken vent.
    Ik negeerde het geroep en gefluit en liep stug door. De deur van Merlotte's opende en snel liep ik door naar de bar waar Sam al op me wachtte.
    "aa, daar ben je. Je man meteen beginnen"
    Ik nam plaats achter de bar en begon met biertjes tappen.


    Me so good.

    Romy - Heks. 

    Grijnzend kijk ik achterom naar Peter, een klasgenootje die ik nodig heb voor mijn plannetje. "Wat doen we op de begraafplaats?" vraagt hij, redelijk piepend. "Geen zorgen Peter, ik moet alleen even iemand een lolletje bezorgen, nou ja, eigenlijk meer mezelf". Ik kijk hem glimlachend aan. Ik ga voor de muur staan met de graven uit 2001. "Waar gaat het lolletje eigenlijk om?". Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Waarom koos ik ook al weer voor Peter? Hij is veelte nieuwsgierig. Agh ja, ik  wis toch zijn herinneringen met de inhoud van vanavond. "Geef me die vier kaarsen en dat boek even aan wil je?" ik gebaar naar mijn tas en ga op de grond zitten. "Weetje wat het is, er loopt hier een vampier rond met een attitude die me niet aanstaat. En geloof me, ik ben echt een goeie heks ofzo, maar hem mag ik gewoon niet, dus plaag ik hem door middel van zijn slachtoffers op te roepen uit de dood. Het is altijd riskant, want het ligt er maar net aan hoe goed de spreuk werkt, soms komen er werkelijk menselijke gedaantes uit de kisten, maar soms ook alleen nog maar een skelet. Maar ik ben al wat gewend". Ik kijk hem opnieuw glimlachend aan. Het zweet loopt met kleine druppeltjes van zijn gezicht af, terwijl hij steeds verder achteruit kruipt. Ik focus me op de kaarsen en zorg ervoor dat ze gaan branden. Dan sla ik mijn spreukenboek open opzoek naar de juiste spreuk. 

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 23:02 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Dank je,' zeg ik en neem het water aan. Volgens mij stink ik naar bier, ook al heb ik er maar één gehad. Hoogstens tijd om dat eens weg te spoelen. Ik neem ditmaal bij haar plaats en proost. 'Dus is er daadwerkelijk een markt voor dat spul? Wie koopt dit?' vraag ik en maak een gebaar naar het buisje. 'Ik dacht aanvankelijk dat het een soort drugs was, maar toen ik het nader onderzocht leek het verrassend veel op.. bloed,' zeg ik kalm. Ik kijk haar wat vragend aan.
    Ze bedankt me voor mijn behulpzaamheid. 'Het is niets,' glimlach ik. Ondertussen razen er allerlei hormonen door mijn lijf die op hun plaats zouden moeten blijven zitten. Zou ik niet wat plezier met haar mogen hebben voor ik haar dood? Het druist compleet tegen mijn principes in, maar deze sterveling is écht mooi. Ik ben ervan overtuigd dat zelfs de meest mensenhatende vampier hier nog z'n bedenkingen bij zou hebben. Bovendien ben ik een man en niet compleet ongevoelig voor mooie vrouwen met uitstraling. Die tegenstrijdige gedachten waar ik voorheen nooit last van had maken me nerveus, maar ik laat niets merken. Ik neem een paar slokken van mijn water.
    'Oh, ik ben niet zo veeleisend,' antwoord ik en leg met uiterste voorzichtigheid een arm om haar schouder. Ik weet dat je met vrouwen niets overhaast moet doen, want daar bereik je uiteindelijk niks mee, behalve een slechte naam. Zachtjes trek ik haar tegen me aan zodat ik haar hartslag voel. Ik hoop met hart en ziel dat ik niks verkeerds doe.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 23:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Romy - Heks. 

    "Hoe heet die vampier eigenlijk?" komt er stotterend uit Peter zijn mond. Ik open geïrriteerd een oog, en probeer toch nog steeds geconcentreerd te blijven. "Zou je geen vragen willen stellen. En hij heet Fjodor blabla. Ik kan zijn achternaam niet uitspreken. Het Latijns dat in dit boek staat komt al moeilijk genoeg mijn strot uit". Ik gebaar naar mijn spreukenboek en sluit mijn ogen weer. "En nu, ssst. Ik wil een poging doen tot mensen gedaantes, zodat hij ze enigszins herkent". Ik begin met de spreuk, en na het hele Latijnse riedeltje opgelezen te hebben open ik mijn ogen weer. Ik kijk grijnzend toe hoe de stenen, waar de namen op staan en de kisten achter liggen, beginnen te trillen. "Oké Peter, nu sta je op en rennen we heel hard weg oké?". Ik kijk hem streng aan en begin met rennen. Niet veel later wordt ik gevolg door Peter. Eenmaal de uitgang van de begraafplaats te hebben bereikt stap ik in mijn auto. Peter stapt ook ik en ik begin met rijden. "Waar gaan we nu heen?" vraagt Peter, nog steeds trillend. "Ik zet je thuis af en wis je herinneringen". 

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 23:17 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Milla - Mens

    'Heb je er echt nog nooit van gehoord dan? Zoals ik al zei heet het TrueBlood. Het is bedoeld voor de vampiers die zoveel mogelijk mee willen doen met de mensheid, mainstreaming,' leg ik hem uit. Dat hij het niet kent! Hij is zeker ouder dan ik ben en het is hier toch al een tijdje. Nu ik erover nadenk, ik heb hem hier ook nog nooit eerder gezien, hoewel Bon Temps echt niet zo groot is, vrijwel iedereen kent iedereen. Als ik hierover nadenk, trek ik weer mijn moeilijke denk gezicht.
    Ik hoor hem zeggen dat hij niet veeleisend is, dat beantwoord ik met een klein lachje en zeg dat dat heel duidelijk is. Dan slaat hij zijn arm om me heen en trekt me voorzichtig tegen zich aan. Deze keer leg ik uiterst voorzichtig mijn hoofd op zijn schouders. Alweer gieren de zenuwen door mijn lijf, maar tot mijn groot genoegen veel minder. Ik voel me echt op mijn gemak.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 6:53 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Nog steeds gefascineerd kijk ik naar het buisje. Ik moet toegeven dat het werkelijk een briljante uitvinding is, een replica van mensenbloed, maar dit is de eerste keer dat ik het van dichtbij zie.
    'Ah.. ik heb er wel eens van gehoord,' zeg ik dan peinzend. 'Het bespaart een hoop mensenlevens neem ik aan.' Ik voel hoe ze haar hoofd op mijn schouder nestelt en dat zorgt ervoor dat ik nog duidelijker haar geur kan opvangen. De shampoo die ze gebruikt, een vleugje parfum en wat deo. En dan nog haar lichaamsgeur. Bij veel vrouwen zorgen die elementen tezamen voor een ongelofelijke geuroverload, maar bij haar lijkt het net alsof ze allemaal op elkaar zijn afgestemd en in harmonie zijn. Zou ze het zelf doorhebben? Zou de neus van mensen echt zo scherp zijn dat ze weten welke geur bij hen past en welke niet? Ik zou het zelf niet meer weten. Daarvoor ben ik te lang vampier.
    'Woon je hier alleen?' vraag ik en de heerlijke stilte wordt weer doorbroken. Ik dacht altijd dat mensen van haar leeftijd - hoe oud is ze eigenlijk? - bij hun ouders zouden wonen. Wij gingen pas het huis uit wanneer we getrouwd waren. Maar ik vrees dat ook die gedachte een beetje achterhaald is. Haast onmerkbaar streel ik langs haar rode lokken. Bovendien kan ik dan meteen potentieel gevaar uitsluiten in de vorm van huisgenoten. Ik haat het als ik verrassingen tegenkom.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 10:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik knik.
    'Het spaart inderdaad een hoop mensenlevens, maar nu heb je nog steeds van die dommerds die zichzelf gaan lopen aanbieden aan die verschrikkelijke wezens.' Terwijl ik het zeg, raak ik al geïrriteerd. Ik vind het echt dom van die mensen, ze lopen hun eigen dood in. En dan nog, vampieren zijn niet normaal. De helft van hen wil deze wereld overnemen en dan zou jij ze helpen door hen aan te sterken met je bloed. Dat is toch belachelijk?
    Hij vraagt of ik alleen ben en ik trek gelijk een pruillipje.
    'Ja, zielig toch,' zeg ik met een lach, want ik vind het helemaal niet erg om alleen te wonen. Mijn hand streelt langs die van hem en ik schrik van de kou. Gelijk neem ik zijn hand tussen mijn handen en wrijf erover, in een poging ze warm te krijgen. Ik kijk hem aan.
    'Heb je het zo koud? Zal ik een deken voor je halen?' Vraag ik en ik sta al op om er een te halen. Het is donkerder geworden en besluit daarom gelijk even, nu ik toch sta, het ligt wat feller aan te zetten. Zo zien we tenminste waar ik de deken vandaan kan halen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 15:40 ]


    everything, in time

    Oké ik ga gewoon inspringen, maar ik heb geen idee waar ik moet zijn?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jessie - goede vampier

    Met glazige ogen bekeek het jonge meisje achter de bar. Ze lachte kort naar iemand die zijn bier van haar kreeg en ze ging weer door met het volgende drankje. En zo steeds maar weer door. Gek genoeg kende ik haar niet, maar ik herkende haar wel ergens van. 'Wie is dat?' vroeg ik zachtjes, meer tegen mezelf bedoeld dan in het algemeen tegen iemand.


    Oké even niet lang, maar ik ben inspiratieloos! D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Liv - Goede wolf

    Het was niet bepaald rustig in het café en ik was druk in de weer met alle mensen.
    "Waar blijft mijn bier?!" hoorde ik iemand geirriteerd roepen.
    "Komt eraan!"
    nog even en dan was mijn dienst voorbij! Ik tapte snel vijf bier en liep met een dienblad heen en weer tussen de krappe gangpaden.
    "Hèhe!"
    Ik liep weer terug naar de bar en keek op de klok, mijn dienst zat erop! Ik riep Sam en ging zitten aan de enige tafel waar maar een persoon zat. Het meisje staarde voor zich uit. Ik nam plaats aan de tafel terwijl ik aan Sam een bier vroeg. Ik bekeek het meisje vanuit mijn ooghoeken.


    Me so good.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik kijk even op als ze vampiers aanduidt als 'vreselijke wezens'. Ik trek een wenkbrauw op en wil even arrogant snuiven, maar ik hou me rustig. Het zou zonde zijn mijn dekmantel door zoiets te verliezen.
    'Ach ja, als die mensen wat terug krijgen voor hun bloed,' grijns ik even, waarna ik me snel weer herstel. 'Om eerlijk te zijn lijkt het me wel wat saai zo hier in je eentje, maar anderzijds kan ik me voorstellen dat het wel de nodige rust biedt.' Een korte stilte passeert en ik vraag me af of ik nu niet mijn kans moet gaan grijpen. Mijn ogen glijden naar haar hals, die nu nog zichtbaarder is nu ze haar hoofd op mijn schouder heeft liggen. Oh god, wat kan je daar geweldig goed je tanden in zetten. Ik slik het slijm in mijn mond weg. Ineens pakt ze mijn handen vast en ik schrik even. Ik merk dat ze verbaasd is door het feit dat ze zo koud aanvoelen, maar feitelijk heb ik het helemaal niet koud. "Heb je het zo koud? Zal ik even een deken voor je halen?" 'Ik..' Het is te laat. Ze veert overeind en het licht schiet weer aan. Ik knipper met mijn ogen en ik voel mijn hoofd bonken. Ik heb een gruwelijke hekel aan felle verlichting en met die discolampen van de afgelopen avond is er weinig dat ik meer kan hebben.
    'Zou die lamp misschien wat.. zachter mogen? Ik help wel mee met zoeken. Mijn ogen werken prima in het donker,' zeg ik glimlachend. Ik veer overeind en merk dat ik me ongelofelijk duizelig begin te voelen. Klotelicht. Ik laat me weer op de bank zakken en haal een paar keer diep adem. Rustig Fjodor. Rustig.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 17:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jessie - goede vampier

    Haar opgewekte, drukke uitstraling gaf me een geruststellend gevoel. Dat liet merken dat zij geen nijdig persoon was. Ik stak mijn hand op, gewoon als teken dat ik ook wat drinken wilde krijgen.
    Zodra iemand voor me kwam staan, iemand die voordrong, liet ik mijn arm zakken en keek ik hem aan. Mijn hand tikte vanzelf op zijn rug. 'Pardon, ik was eerst hoor!'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Milla - Mens.

    De grijns op zijn gezicht laat duidelijk merken hoe hij over vampiers denkt. Ach, dat moet hij zelf weten, zolang hij mij er maar niet mee lastig valt.
    Als hij opspringt van de bank en daarna weer gaat zitten draai ik het licht wat zachter, zoals hij vroeg.
    'Is er iets mis? Gaat het wel?' Ik ga op mijn hurken voor hem zitten en leg mijn hand op zijn voorhoofd.
    'Je bent zo bleek. Ik geloof dat je ziek wordt. Blijf zitten, ik zoek die deken voor wel voor je.' Ik sta weer op en loop weg om de deken te zoeken. Arme Fjodor, ziek. Bleek, ijskoud en duizelig zodra er teveel licht in zijn ogen schijnt. Waarschijnlijk de griep. Ineens sta ik doodstil. Wacht. Bleke, koude huid en een zwak voor teveel licht, daarbij ontmoette ik hem ook nog in Fangtasia. Ik slik en schud mijn hoofd. Nee, Milla, nu haal je gekke dingen in je hoofd. Kom terug op aarde. Hij is ziek en jij gaat nu een deken voor hem halen.


    everything, in time

    Op mij wordt niet gereageerd. 8D

    - even eten.


    Big girls cry when their hearts are breaking