• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    'Fjodor? Die naam hoor je ook niet vaak meer, waar komt dat vandaan?' Vraag ik nieuwsgierig en ik blijf hem aankijken. Ik probeer hem meer aan het praten te krijgen, meer over hem te weten te komen. Maar hij antwoord zeer kortaf op mijn vragen. Hoewel ik erg nieuwsgierig naar hem ben, trekt zijn mysterieuze gedoe wel aan.Normaal zou ik bang worden van de lawaaiige jongeren, maar met Fjodor aan mijn zijde niet. Daarnaast ben ik allang blij dat Fangtasia achter ons ligt, wat een rot plek. Als ik geen TrueBlood zou moeten halen.. kut. Ik wil bijna aan Fjodor vragen of hij terug wil lopen en me wil helpen met de TrueBlood, maar doe het om de een of andere manier niet. Bovendien wil ik nog steeds antwoord op mijn vraag en Fjodor aan het praten krijgen.


    everything, in time

    Met een grijns kijk ik het meisje en de jongen aan, natuurlijk kan ik ze onderscheiden. Het meisje is een mens, een slachtoffer van de jongen. Natuurlijk ken ik de jongen Fjodor, genoeg verhalen over hem gehoord. Die goede vampiers, vreselijke verhalen heb ik gehoord. Natuurlijk onzin, hij vermoord mensen SO WHAT? daar zijn we toch voor gemaakt. Mensen zijn als prooi gemaakt en wij als jagers. 'Dat je me niet opmerkt' fluister ik zachtjes, mijn benen zaten aan de tak geklemd terwijl mijn armen op mijn buik lagen. Ze liepen langs me, zonder te merken dat ik hier zat. Als vampier zou je beter moeten weten, je zou moeten weten dat je elk moment op je hoede moet zijn. Je zou zo aangevallen kunnen worden 'Deze nacht niet' fluister ik tegen mezelf. Laat dat meisje maar aan hem over ik vind wel iemand anders. Ik grinnik nog een enkele keer om ze en spring dan uit de boom. Gracieus kom ik op de grond neer en loop richting de groep dronken jongeren...


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Heel even kijk ik haar aan, waarna ik mijn blik weer tot de straat wend.
    'Het komt uit Rusland.' Het komt er zakelijk uit. Iets te zakelijk denk ik. Ineens merk ik een doffe klap achter me op en draai me vliegensvlug om. In een oogwenk zie ik Allison Rose, die haar slachtoffers kennelijk al heeft gevonden. Ik glimlach even voor ik me weer tot het meisje wend. 'Ik ben een tijd geleden hierheen verhuisd.' Voorzichtig sla ik een arm om haar heen en ik merk nu hoe ontzettend dun haar taille is. Nu hopen dat ik geen ongewenste dingen doe en ze me van zich af duwt. Ze ruikt ongelofelijk zalig zoet en ziet er ook nog eens niet verkeerd uit. Hoe zou het zijn om.. Ik sla me meteen uit mijn droom. Het zou toch bespottelijk zijn gevoelens te koesteren voor je prooi?! Haast watertandend kijk ik naar haar nek en verval weer in mijn jagersrol.
    'Welke kant op?' vraag ik. Alsof ik de weg naar haar adres niet weet. Ik ken deze stad op mijn duimpje, maar het is een middel om haar vertrouwen te winnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo onschuldig mogelijk kijk ik de jongens aan 'Kan een van jullie me helpen, ik ben verdwaald' mijn stem laat ik nog banger klinken zodat mijn rol geloofwaardig word. Meteen springen er twee naar voren 'Wij doohooeen het wel' helemaal buiten de wereld lopen ze naar me toe 'Neenee, maar een vanavond' het woordje 'vanavond' fluister ik er zo zacht bij dat alleen een vampier het kon horen. 'Ik neem jou' met mijn vinger wijs ik naar de breedste man, zijn armen zitten vol met spieren. Meer spieren, meer bloed. 'Natuurlijk mij' hij grijnst waardoor zijn -gele- tanden ontbloot worden, normaal zou ik nu vol walging zijn weggerend maar ik heb honger. 'Dankje' ik haak mijn arm tussen de zijne en loop samen met hem richting een verlaten straat 'Daarachter woon ik'Hij knikt en sleurt me wat verder mee, en ik moet zeggen voor een dronken persoon is hij nog wel slim. Langzaam naderen we het steegje, ik draai me nog even om om te kijken of er iemand anders is, niemand. 'Liefje' ik haal mijn arm uit de zijne en loop naar hem toe, hij liep ook naar achter en kwam tegen de muur te staan. Met een grijns plaats ik mijn armen naast zijn hoofd 'Je was op de verkeerde plek, op de verkeerde tijd' hij kijkt angstig alsof hij weet wat er gaat gebeuren. Maar nog voordat hij zou kunnen proberen me weg te duwen druk ik mijn tanden in zijn nek, de rode substantie glijd door mijn keel. meteen voel ik me beter, al zijn bloed moet in mij. Alles wil ik hebben. En wat ik wil rkrijg ik. nadat hij ook daadwerkelijk leeg is dump ik zijn lichaam achter een prullenbak. 'lekker' mompel ik zachtjes terwijl ik weer richting mijn huis loop. of eigenlijk het huis van een oud slachtoffer, hij was zo stom om me binnen uit te nodigen.


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    Ik wens vurig dat ik niet rood word zodra ik zijn arm om mijn taille voel. 'Die kant,' zeg ik en ik wijs naar rechts. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Moet ik ook een arm om hem heen slaan, of niet? 'Rusland is een zeer mooi land,' glimlach ik, in een poging mijn gedachtes ergens anders op te brengen. We zwijgen beiden als we even verder lopen. 'Ben je in Rusland geboren?' Ik voel me echt dom dat ik hem vragen blijf stellen, maar ik ben zenuwachtig. Plotseling sta ik stil, maar ik draai me niet naar hem toe, omdat zijn arm om mijn middel goed voelt. 'Hier woon ik.'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 21:00 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    We lopen verder en ik ben opgelucht dat ze me niet van zich af slaat. Ik ben een vampier van de oude stempel: de slachtoffers zo lang mogelijk in de waan laten dat ze met een vertrouwelijk persoon te maken hebben en op het laatste moment toeslaan.
    'Ja, in Voronezj. Flinke stad dat wel. En soms moet een mens even de rust vinden.' Ineens geeft ze aan dat we voor haar huis staan. Ik ben zo gefascineerd door haar hals dat ik het traject in een halve trancetoestand heb af gelopen. Het is voor een vampier zoals ik uiterst moeilijk mezelf in bedwang te houden bij menselijk gezelschap in de buurt. Ik moet snel handelen, besef ik dan. Ze zal me vast niet uitnodigen naar binnen te gaan, dus ik probeer tijd te rekken. 'Het is een mooie nacht. Zullen we eten buiten blijven? Het is een goede manier om tot rust te komen.' Ik kijk haar nu doordringend aan en glimlach even. 'Althans, dat doe ik altijd als ik tot rust wil komen na een zware nacht.' Ik laat de arm waar hij is. Het lijkt erop dat ze zich op haar gemak voelt, aan de snelheid van haar bloedsomloop te merken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Buiten blijven?' Ik weet het niet, ik ben niet zo'n held in het donker. Maar nu hij bij me is, kan dat vast wel. Ik haal mijn schouders op. 'Oké, maar als het koud wordt moet je het maar zeggen, dan gaan we gewoon naar binnen,' glimlach ik. Buiten, met een man die ik net heb ontmoet in een stad vol met enge wezens. O, waar ben ik mee bezig? Ik spreek mezelf moed in en besluit ook mijn arm om zijn middel te slaan. God, volgens mij zet ik mezelf echt voor schut. Ik trek een beetje een moeilijk gezicht, wat ik altijd doe als ik hard nadenk. Alsjeblieft vindt me niet dom.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Zei ze net dat we net zo goed naar binnen konden gaan? Dit gaat echt te gemakkelijk. Dan merk ik dat ze ook haar arm om mijn middel slaat. Ik zou graag ontkennen dat het iets met me doet, maar er raast nu wel degelijk lust door mijn lijf, ook al heb ik nu te maken met een sterveling. Het feit dat ik mijn emoties lastig naar buiten kan brengen houdt in dat ik alles binnen twee keer zo hard voel.
    'Zeg me maar wanneer het te koud wordt, ik wil niet dat je dood vriest,' glimlach ik. Dan valt mijn blik op haar rode wangen. Geamuseerd glimlach ik maar besluit er niets van te zeggen. 'Als ik vragen mag, wat brengt jou naar Fangtasia?' Ik moet ogenblikkelijk denken aan de vrouw die ik bij de strot greep. Mijn ogen flitsen even naar haar kant op. Hopelijk heeft ze het niet gezien, dan denkt ze straks nog dat ik een - hoe noemen ze dat in deze tijd? - gangster ben. Maar aan de andere kant.. als ze dat al dacht zaten we niet nu op het trapje naar haar huis naar de sterren te kijken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Pfoeh,' begin ik mijn zin. 'Mijn baas, ik werk als serveerster bij Merlotte's en sinds er meer vampieren komen in Bon Temps, wil hij ook TrueBlood voor verkopen. Dat zocht ik. Maar ik kom er liever niet meer, vampieren zijn rare wezens.' Ik ben vastbesloten over mijn laatste zin, voor mijn part mogen ze allemaal weer terug naar hun doodskist. Of waar ze dan ook slapen mogen. Ik ril, maar het is te gezellig buiten. 'En jij, jij kijkt daar dus graag rond? Er zijn leukere plaatsen om rond te kijken, weet je,' grinnik ik en ik ril weer. 'Ik wil niet vervelend zijn, maar het is inderdaad best koud. Maar je mag gerust nog even mee naar binnen komen, graag zelfs,' glimlach ik en wederom voel ik mijn hoofd rood worden. Vervloek mijn schaamte.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 21:49 ]


    everything, in time

    Allison - Slechte Vampier

    Met een grijns keek ik naar fjodor en zijn 'slachtoffer' ik zal hem eens even pesten. 'Graag zelfs' hoorde ik het meisje zeggen voordat ik langsliep, met een schijnheilig lachje liep ik langs ze en bij 'toeval' zag ik Fjodor 'Hej Fjodor!' ik groette hem vrolijk en liep weer verder. Vele zullen dit nu nutteloos vinden maar 1, ik kom langs dit huis en 2, als iemand dit bij zou doen zou ik pissed of zijn.Allison' hoor ik hem brommen, te zacht voor het menselijk gehoor. ' Vrolijk kijk ik weer opzij, ik steek mijn hand nog een keer naar hem uit en loop weer fluitend verder.'Opflikkeren' bromt hij daarna, ik kijk snel over mijn schouder en zie hem een felle blik geven. Ik rol met mijn ogen en vervolg weer mijn weg naar huis. Heerlijk om andere vampieren te pesten, natuurlijk niet die engeltjes. Hoe kan je nou iemand pesten die geen prooi heeft? Ik draai een straatje in en gelijk kom ik bij een afgelegen huisje aan Mijn huisje, ik gooi de deur open en loop met gemak naar binnen. vol energie begin ik een paar keer van boven naar beneden te rennen. Bloed geeft je energie en niet z'n beetje ook...

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 21:49 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Nieuwsgierig luister ik haar verhaal aan, ben zelfs verbaasd als het woord TrueBlood valt. Ik graai in mijn zak.
    'Bedoel je toevallig dit?' Ik geef het haar in handen, even glijden onze vingers langs elkaar. Ze heeft verbazend zachte handen. Weer geef ik mezelf een geestelijke klap. 'Het is dus een handelsproduct neem ik aan. Oh, ik was in die club om eens de muziek van tegenwoordig..' Ik besef dat ik nu een fout maak, zo oud ben ik niet in mensenjaren. 'Ik ben al lang niet meer uit geweest,' voeg ik snel toe als verklaring. Dan geeft ze aan dat ze het koud heeft en warempel, ze stelt zelfs voor om naar binnen te gaan. Ik kan mijn geluk niet op.
    'Het spijt me dat ik je zo lang hier in de kou heb laten staan,' verontschuldig ik mezelf in alle nederigheid, maak me voorzichtig los uit de omhelzing als ik op sta en reik mijn hand aan om haar overeind te helpen. Opnieuw komt een groepje dronken jongeren de straat in gewandeld. Ik vraag me af of het 'tzelfde groepje is. Aan hun onbezorgde uitdrukking te zien vast niet, aangezien Allison Rose vast al een slachtoffer tussen haar tanden moet hebben. Vanuit het niets komt Allison langs, alsof ze mijn gedachten las. 'Allison', brom ik haast onhoorbaar en werp haar een felle blik toe. Ergens schaam ik me nu best omdat ze me nu gearmd met een sterveling heeft zien zitten, maar de woede wint het van de schaamte. 'Opflikkeren,' voeg ik weer toe op een toon die voor mensen niet te horen is en gooi haar een nog fellere blik na.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 21:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens

    'Ben je gek, dat is in geen enkel opzicht jouw schuld,' ik neem zijn hand aan en hij trekt me overeind. Ik loop voor hem uit mijn huis in en maak de deur voor hem open.
    'Kom binnen en welkom,' grinnik ik.' Zijn verspreking is me niet opgevallen, tenminste, niet in die zin dat ik meteen raar ga denken. Ik kijk het dronken groepje vol afschuw na. Dat je jezelf zoiets aan doet.
    Als Fjodor binnen is doe ik de deur weer dicht en knip het licht aan, niet wetend dat hij er niet tegen kan. 'Dat spul wat jij net had, dat bedoelde ik inderdaad. Hoe kom je eraan? En voor ik het vergeet, wil je wat drinken?'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 21:49 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Wat moeizaam kijk ik in het felle licht. Dat is ook één van de redenen waarom Fangtasia zo vreselijk is. Die discolampen duizelen me helemaal.
    'Dank je,' zeg ik. Even werp ik een blik op Milla, maar zij schijnt er niet de minste last van te hebben. Ik besluit er niks van te zeggen - anders kom ik meteen over als een ouwe zeiker - en neem plaats op één van de banken. Het huis heeft de karakteristieke geur die zij ook bij zich draagt. Zacht en vrouwelijk. Zonde om haar nek te moeten doorbijten, denk ik grijnzend. Ze kijkt gefascineerd naar het buisje bloed. 'Oh, je mag het hebben hoor. Ik heb het gevonden en vroeg me af wat het was.' Ik geef antwoord op haar volgende vraag: 'Een appelsap of water graag als je dat hebt. En anders hetgene dat het makkelijkst is. Ik ben geen lastige gast, hoop ik.' Ik maak opnieuw even oogcontact en glimlach bescheiden. Ik zie dat haar wangen nog steeds rood zijn. In een vluchtige beweging aai ik er heel kort langs heen.
    'Niet nerveus worden, het is niet mijn bedoeling om je in verlegenheid te brengen,' zeg ik met een zachtaardige stem. Ik weet dat Allison me uit zou lachen.


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 22:24 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Milla - Mens.

    O Jezus, denk ik terwijl ik hem nog even aanstaar, dat laatste had hij niet moeten zeggen. Dat maakt alles alleen maar erger. Ik schud mezelf wakker uit mijn gedachtes.
    'Een lastige gast? Natuurlijk niet, ik ga het drinken direct halen,' zeg ik en dat doe ik. Ik kom terug met een glas water en een glas cola.
    'Sorry, ik had geen appelsap, nooit eigenlijk, dat lust ik niet,' grinnik ik waarnaar ik hem naar de bank begeleid.
    'Toe, ga zitten,' zeg ik als ik de glazen op tafel zet. Daarna pak ik het buisje TrueBlood. Het ziet er stroperig en vies uit. Dat dit drinkbaar is, zeg. Ik kijk Fjodor dankbaar aan voor het buisje. 'Je was echt behulpzaam vandaag, als ik ooit iets voor jou kan doen, meld je het maar,' kondig ik met mijn charmanste glimlach aan.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 22:28 ]


    everything, in time