• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik voel het bloed naar m'n hoofd stijgen als ik haar lippen op de mijne voel. Ze geeft aan dat ik me niet voor alles moet verontschuldigen en daar heeft ze gelijk in. Ik weet nog net te zorgen dat ik me niet weer dáárvoor verontschuldig. Dan kun je eeuwig doorgaan.
    'Ik hoop alleen dat ze je niet de laan uit sturen,' zeg ik en aai vluchtig langs haar rode lokken. Als Gérard beneden komt en zonder wat te zeggen de deur uit loopt blijf ik hem toch echt even wantrouwend aankijken. Eigenlijk is het 't beste als we voorlopig bij Milla's huis blijven. Het is one hell of a job om haar hier veilig te houden want zijn ogen zijn de ogen van een roofdier die zijn prooi op wacht. En nu ik het toch over jagers en prooien heb: ik heb een ongelofelijke behoefte aan bloed. Mensenbloed. Ik dwing mezelf om niet naar haar nek te kijken. Ik zal moeten wachten tot vanavond en dan naar Fangtasia gaan. Dan moet het me wel lukken om er eentje te pakken te krijgen. Ik begin haast te watertanden en ik hoop dat het haar niet op valt. Maar ik leef nu al meer dan twee weken zonder een druppeltje mensenbloed en dat is geen pretje.
    'Trouwens.. nu we toch vlakbij de keuken staan: wil je wat te eten hebben? Ik heb nog wel sla, wat krieltjes en een paar frikandellen. Maar that's it eigenlijk. Tenzij je naar de stad wil om wat inkopen te doen.' Ik kijk naar buiten. Er hangen zware wolken, maar het regent niet. Kortom: weersomstandigheden waarbij ik wel een paar uur kan overleven zonder een uitgedroogde huid te krijgen. 'Ik kan wel mee nu,' glimlach ik voor de duidelijkheid terwijl ik naar buiten gebaar.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 0:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'O, dat moeten ze eens proberen, mij wegsturen. Mooi niet dus,' zeg ik stoer. Maar ik weet dat als het moment daar is, ik helemaal niet zo stoer ben; het blijven dodelijke wezens en ik heb geen schijn van kans tegen hen.
    Hij vraagt of ik wat eten wil en ik knik, ik heb inderdaad wel honger. Maar wat hij in huis heeft is niet echt een gezonde maaltijd te noemen. Ik geloof dat hij dat zelf ook doorheeft, want hij geeft aan dat hij ook wel de stad in wil om wat beters te halen. Op dat aanbod ga ik in.
    'Gezellig, we moeten goed gebruik maken van de juiste weersomstandigheden. We willen natuurlijk niet dat je verbrand,' glimlach ik. Ik denk verder nergens bij na, ook niet aan het feit dat Fjodor nu eenmaal leeft op mensenbloed. Dat vergeet ik steeds, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat hij iemand zo'n pijn doet of misschien zelfs vermoord.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 8:52 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik trek een grijns en kan het niet laten om plagerig haar haar door de war te halen. Ik schiet in de lach als ik de ravage zie die ik heb aangericht: haar plukken staan alle kanten op. Op dat moment vliegt me een iets te binnen wat een andere vampier ooit had voorgesteld: het ziekenhuis 's nachts plunderen op zoek naar bloed. Het was er in het verleden nooit van gekomen aangezien wij jong en rusteloos waren en het eigenlijke moorden veel leuker was, maar nu is het een overweging waard. Ik zie het niet zitten om mensen af te maken waar zij bij is. Dat wordt een levenslang trauma.
    'Prima, dan gaan we. Ik pak geld.' Ik verdwijn snel naar boven om bij de kluis te komen. Aan de Grote Patriottische Oorlog deelnemen had één voordeel: in Oost-Pruisen konden we zo goed als alles meenemen wat we vonden. Datzelfde ging op voor Berlijn. Natuurlijk speelden er zich ook zaken af waar ik minder blij mee was, maar daar had ik weinig oog voor. Er waren in die chaos voldoende slachtoffers voor mijn bloedlust.
    'Moet je je nog omkleden trouwens?' schreeuw ik vanaf boven als ik me bedenk dat ze nog steeds in mijn shirt rond loopt. Wellicht kunnen we ook op zoek naar wat kleding voor haar, als ze dat ziet zitten. Voor de zekerheid pak ik nog wat extra briefjes en steek ze in mijn zak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    'Nooh, niet mijn heilige haar!' roep ik lachend en zo snel als ik kan doe ik mijn haar weer goed. Mijn haar is van nature rood en dat is echt iets waar ik trots op ben. Het is dan ook iets wat ik van mijn moeder heb en hierdoor gedenk ik haar. Ze is overleden toen ik een jaar of 6 was. Mijn vader zei altijd dat het een ongeluk was, maar ik wist wel beter; ze was vermoord, leeggezogen door vampiers. Één van de reden dat ik ze haat. Behalve deze dan, denk ik als ik naar Fjodor kijk die onderweg is naar boven.
    Ik schiet in de lach als ik hoor schreeuwen met de vraag of ik me nog om moet kleden. Ik was het alweer helemaal vergeten.
    'Ja,' schreeuw ik terug. 'Ik kom eraan!' En ik storm inderdaad gelijk de trap op. 'Misschien moet ik maar meer kleding halen van thuis,' grinnik ik terwijl ik zijn shirt uittrek. Ik reik het hem aan en pas als hij het aanneemt trek ik mijn kleding van de vorige dag weer aan. Ik hoop hard dat ik niet stink.
    'Als we hier blijven natuurlijk. Of gaan we naderhand naar mijn huis? Als je überhaupt wil dat ik nog bij je blijf. Ik bedoel, ik kan best alleen blijven.' God, Milla, wat ben je toch weer aan het stamelen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Haar woorden dringen nauwelijks tot me door als ze mijn shirt heeft uitgetrokken. Ik blijf gehypnotiseerd naar haar lijf kijken. Een perfect zandloperfiguur. Haar lichaam is als dat van mensen in de reclames. Mijn ogen vallen op een rij donshaartjes rondom haar navel en vervolgens worden ze naar de paar moedervlekken verspreid op haar buik getrokken. Natuurlijk kan ik het niet laten om naar haar borsten te staren als ze bezig is met de jurk uitvouwen. De BH die ze aan heeft omsluit ze perfect. Dan word ik uit mijn droom getrokken als ze haar jurk weer aantrekt. Jammer, denk ik in mezelf grijnzend. Ik denk terug aan Gérard die zich afvroeg hoe ze er zonder die jurk uitzag. Voor jou een vraag en voor mij een weet. Het dier in mij wil niks anders dan haar nu op bed gooien en lang met haar vrijen, maar ik weet dat ik mijn fantasieën onder de duim moet houden.
    'Eh.. wat zei je eigenlijk?' Het voelt als een bekentenis. Een bekentenis dat ik de hele tijd heb zitten staren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Hij heeft niet gehoord wat ik zei, terwijl ik zoveel zei. Ik weet waarom hij niets zei en mijn gevoel daarbij is nogal dubbel. Ik vind het niet erg dat hij deed, anders had ik me hier ook niet moeten omkleden. Maar ik ben het niet gewend dat mensen naar mij staren. Niet dat ik zo onzeker ben, hoor, ik ben blij met mijn lichaam. Maar toch.
    Omdat ik geen zin heb om alles te herhalen wat ik net zei, ik was toch aan het bazelen, schud ik mijn hoofd.
    'O, niets bijzonders,' wimpel ik het onderwerp af.' Ik zie vanzelf wel waar we uitkomen. 'Ik ben klaar, als jij ook klaar bent kunnen we gaan,' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:09 ]


    everything, in time

    Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Eenmaal thuis laat ik me in mijn bed ploffen. Het is een hard leven als vampierjager, vooral omdat ik er geen geld aan verdien. Gelukkig zijn mijn ouders niet de armste en kan ik altijd bij hen terecht voor geld. Ik wrijf in mijn ogen en gaap. Ik heb niet veel slaap gekregen vannacht, omdat mijn slachtoffer niet echt meewerkte. Ik draai me om en val al snel in slaap.

    Naira - Zeemeermin
    Eenmaal bij het asiel loop ik snel naar binnen. "Hoi." groet ik de vrouw achter de balie, en ik glimlach. Meteen loop ik door naar achteren, waar ik begroet word door een luid geblaf. "Hallo skatjes!" zeg ik lachend. Ik pak de hondenriemen van het haakje en kijk op het vel papier naast de deur. Ik moet vandaag Stip, Paco, Bambi en Snoopy uitlaten. Ik zucht. Ik krijg ook altijd de hypere honden. Snel doe ik de riemen om en loop naar buiten. Of eigenlijk wordt ik meer meegetrokken, maar dat vind ik niet erg.

    Runako - Mens
    Met een winkelmandje loop ik door de supermarkt. Behalve brood koop ik ook meteen wat stuff voor het avondeten. Als ik klaar ben loop ik weer naar buiten, op weg naar m'n huis.

    Gérard - Vampier
    Ik neem rustig wat slokjes van mijn bier en kijk de kamer rond. Het is redelijk druk, en het zal niet moeilijk zijn een goed slachtoffer te vinden. Ik lik mijn lippen bij de gedachte. Dan valt mijn oog op een groepje meisjes. Niet heel oud, ik schat een jaar of 16. Die zijn altijd overdonderd als ze aandacht krijgen van oudere jongens en dat maakt het makkelijk om op ze te jagen. Ik glimlach naar ze en meteen beginnen ze te giechelen. Bingo.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:19 ]

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Oh eh.. ja. Das waar ook.' Ik sta ook nog in mijn slaapkledij. Ik vis het geld uit mijn zak, leg het even weg en ga op zoek naar een broek en shirt in de kast. Zelfs overdag is het behoorlijk donker in de kamer. In een handige beweging ontdoe ik mezelf van mijn shirt en trek het schone over mijn lijf. Vervolgens mijn broek - waar ik al wat meer moeite mee heb - en een paar sokken. Ik pak het geld weer, trek wat schoenen aan en loop langs de spiegel. Mijn haar ziet er eigenlijk altijd hetzelfde uit. Daarom haal ik er alleen een kam doorheen als ik onder de douche sta.
    'Ik ben klaar,' grijns ik en we lopen naar beneden. Ik doe de deur voor haar open en laat haar voor gaan.
    Ondanks dat het behoorlijk grijs weer is, voel ik me vrolijk. De wereld ziet er overdag zo anders uit. We lopen het pad af naar het bos. Een wat alarmerende gedachte maakt zich even meester van me. Wat als Allison of die ellendige heks hier rondhangen? Ergens voel ik me best schuldig tegenover Allison, maar dan had ze zich maar niet met mijn zaken moeten bemoeien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Nu is het mijn beurt om te staren, dat is dan ook precies wat ik doe. Het lijkt wel of de kamer wegtrekt en alleen hij er nog staat. Hij is gespierd, maar niet met van die overdreven opgepomte spieren, nee, ze zijn precies perfect. Zijn lichaam klopt gewoon precies, ik krijg het er warm van. Er is nog één plek waar ik wil kijken, maar ik kan het niet. Ik kan het alleen al niet uit respect voor hem. Wat vinden jongens er eigenlijk van als je daarnaar staart? Ik doe het niet, bovendien ben ik al te laat, hij heeft zijn broek al aan.
    Ik loop achter hem aan en vervolgens voor hem, omdat hij de deur voor me openhoudt. Een echte heer.
    Ondanks dat het grijs is en er een zacht windje blaast, is het niet koud. Gelukkig, anders is het geen doen om door de stad te lopen.
    'Wat denk je, zal het gaan regenen?' Vraag ik, eigenlijk alleen om de stilte te verbreken.


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Ik mag Allison wel. Ik neem een slok van mijn Baco en kijk haar twijfelend aan. "Uhm, dare?". In tegenstelling tot Allison ben ik nog vrij nuchter. Zal dat een vampier ding zijn, niet tegen drank kunnen? Of ik kan er gewoon veelte goed tegen.. Ze kijkt me geniepig aan en tuit bedenkelijk haar lippen. Ik kijk haar afwachtend aan, benieuwd wat ze gaat verzinnen. Dadelijk moet ik seks met een vampier hebben ofzo. Agh, ik sta voor alles open.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik sla een arm om haar heen als we verder lopen richting de stad.
    'Ik hoop van niet, heb geen paraplu mee.' Als we in de stad komen is het al behoorlijk druk. Ik merk dat zich ook een aantal vampiers onder het winkelvolk bevinden. 'Misschien is het een idee om vanavond bij jou te eten. Ik vertrouw Gérard niet. Begrijp me niet verkeerd - je bent meer dan welkom - maar het blijft een risicofactor. Ik hoop dat je het niet erg vindt.' We lopen richting de drukste winkelstraat. Ik hou eigenlijk niet zo van enorme druktes - misschien is dat een side effect van meer dan honderd jaar op deze aardbol rondlopen - maar ik kan wel begrijpen dat het een opbeurend effect heeft op mensen. Het lijkt erop dat Milla het naar haar zin heeft.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    O fijn, hij vertrouwt Gérard niet.
    'Nee, is goed, natuurlijk,' glimlach ik. Maar ik ben wel bang en ik kijk hem even aan. 'Denk je dat hij me echt wat aan zou doen? Je kunt hem toch wel aan hè?'
    Dan valt mijn oog op een kledingstuk in een etalage en ik ben al gelijk alles vergeten. Ik sta stil en kijk er helemaal gefascineerd naar. Maar het is veel te duur. Ik wacht wel tot het afgeprijsd is. Ik zie dat Fjodor me aankijkt, hij vraagt zich vast af waarom ik stil sta.
    'Ik dacht dat ik een bekende zag, maar dat was niet zo,' lieg ik. Dat kledingstuk gaat mijn goede humeur niet verpesten. Bovendien kwamen we hier om eten te halen, niet om zomaar voor ons plezier te winkelen.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Oh. En of hij je zal grijpen als hij de kans krijgt.' Haar gezicht betrekt. Shit, dat had ik iets subtieler moeten zeggen. Ik laat maar achterwege wat hij dan waarschijnlijk allemaal met haar zou gaan doen. Dat zou een avond vol met nachtmerries worden. 'Misschien,' zeg ik dan peinzend. 'Ik heb hem nog nooit als tegenstander gehad en zijn lust naar bloed is.. als hij iets écht wil gaat hij over lijken. Zo waarschijnlijk ook over het mijne. Maar hij weet dat ik ook geen makkelijke tegenstander ben.' Ineens bots ik bijna tegen haar op en lees kort haar gezichtsuitdrukking af. 'Wat is..' "Ik dacht dat ik een bekende zag, maar dat was niet zo." Ik knipper een paar keer met m'n ogen en knik dan. Dan valt mijn blik op een paar meiden die al gillend een winkel uit komen, beladen met tassen.
    'Oh trouwens, dat wilde ik je nog zeggen. Ik ben hier ook om te kijken naar een nieuw overhemd dus als je wat leuks ziet: voel je zo vrij om het aan te geven.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Meteen weer reageren hierzo.:9~ Omg, de volgende reactie is de laatste van dit topic! Dan kan ik een nieuwe aanmaken._O_

    Ik knik. 'Zal ik doen,' grinnik ik, maar ik weet nu al dat ik toch niets ga zeggen, waarschijnlijk ben ik het zo alweer vergeten.
    Ik ben trouwens nog steeds niet helemaal gerust over Gérard. Is Fjodor nu gewoon bescheiden, of zou hij Gérard misschien écht niet aankunnen?
    'En Allison en Romy dan?' vraag ik terwijl ik hem aankijk. Ik bedoel, ze was laatst misschien één keer aardig. Maar dat wil niet zeggen dat ze altijd zo is. En van Romy weet ik nog steeds niet wat ze is. Geen idee of wij ons daar zorgen om moeten maken. Ik geloof dat Fjodor haar niet zo aardig vindt. Jezus, ik had met mezelf altijd afgesproken dat ik niets met onmenselijke wezens te maken wilde hebben. En kijk waar ik nu ben.
    Ik kijk even naar Fjodor of hij niet moe wordt van al mijn vragen, maar volgens mij valt het wel mee. Anders zou hij het vast wel eerlijk zeggen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 15:21 ]


    everything, in time

    Ja wou net zeggen, zo moet iemand een nieuwe aanmaken 8]

    Fjodor - Slechte vampier.

    We lopen een warenhuis binnen en mijn oog valt meteen op een - hoe verrassend - zwart overhemd. Wanneer draag ik eigenlijk geen zwart? Het valt me nog van me mee dat ik een tijd geleden over ben geschakeld op vintage broeken. Je moet wel een beetje met de tijd mee gaan, denk ik grijnzend. Als ik het overhemd voor mijn lijf hou bedenk ik me dat ik inderdaad eens wat meer kleur mag gaan dragen.
    Dan vraagt ze naar Allison en Romy.
    'Allison is een vampier, net zoals ik. En ja, ze drinkt mensenbloed. Voor die andere moeten vampiers zoals ik oppassen. Ze heeft een heel sterke geest en dat is haar wapen. Ze hoeft iemand niet fysiek te breken. Ze haat vampiers en ziet ze dan ook het liefst lijden.' Ik zeg het op een zachte toon zodat de anderen het niet horen. Als ze zouden weten dat ik hier zo over praatte met een mens zouden ze me eigenhandig afmaken. Of een heel goede poging doen tot. 'Het is..' Ik leg het overhemd terug en pak een geruite versie ervoor in de plaats. Zwart met grijs en een beetje rood. Dat moet wel te doen zijn.
    'Het idee is eigenlijk heel simpel, maar tegelijkertijd enorm verwarrend. Voor ons zijn jullie prooidieren. Het is de bedoeling dat we op jullie jagen en jullie doden. Jullie bloed is onze zwakte. We ruiken het. Een andere vampier kan zelfs aan mij ruiken of je me hebt omhelsd. Het is zo'n ongelofelijke zoete geur die mensen en vooral vrouwen bij zich dragen. Verslavend. Erger dan drugs. Daarom is het beste wapen van een sterveling tegen een vampier zijn of haar bloed.' Ik heb geen zin om het overhemd aan te passen. Dat geklooi in die kleedhokjes ook altijd. 'Wil jij nog iets?' vraag ik dan. 'Voel jezelf zo vrij hoor. Ik heb voldoende geld mee.'



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    No growth of the heart is ever a waste