• Ik heb zo snel mogelijk een gedichtje/tekstje nodig dat ik kan voorbrengen op de begrafenis van mijn buurman.
    Hij is plotseling gestorven op jonge leeftijd.
    Maar ik weet niets dat ik op kan schrijven en op internet is het bijna allemaal met ziektes, God, grootouders, ouders,...
    En dat is niets wat ik zoek.
    Kan iemand me helpen?
    Het is dringend!!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gebruik zelf je ideeën, als iemand dood is en ik moet een gedicht maken doe ik dat helemaal zelf en ik suck daar in dus dat zegt wat xd


    Me so good.

    Oh, ik ben heel slecht in gedichten, sorry.
    Gecondoleerd btw.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    xSnoepjex schreef:
    Gebruik zelf je ideeën, als iemand dood is en ik moet een gedicht maken doe ik dat helemaal zelf en ik suck daar in dus dat zegt wat xd

    maar dat is het juist....ik probeer mijn gedicht/tekst zelf te schrijven maar mijn inspiratie is na 1 zin al op:S:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    is er niet iets dat je weet over hem, wat typisch was? dingen die je kan gebruiken over hem, of zijn familie, weet niet hoe goed je hem en zijn familie kent...

    Gecondoleerd, maar ik denk niet dat ik iets voor je kan verzinnen. Als er iemand overleden is doe ik dat puur uit gevoel en niet zomaar even snel omdat ik wat moet hebben om voor te lezen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm.
    Het spijt me maar zoiets is persoonlijk en daarbij is het dus het best dat je zelf je ideeën gebruik. Het hoeft zelfs geen gedicht te zijn, een kort verhaaltje over hoe hij was of wat je van hem vond is minstens even mooi. (:
    Sterkte, trouwens!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gecondoleerd


    Me so good.

    gecondoleerd


    i have a busy life

    Gecondoleerd


    Never forget the things that make you smile

    Is er niet een bepaald liedje dat hij graag luisterde of fan was van een bepaalde band ofzo? Dan kun je iets met de songtekst van één van die liedjes doen, vertalen, of verwerken tot een gedichtje.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sunrise schreef:
    Is er niet een bepaald liedje dat hij graag luisterde of fan was van een bepaalde band ofzo? Dan kun je iets met de songtekst van één van die liedjes doen, vertalen, of verwerken tot een gedichtje.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik denk niet dat je hier iemands hulp bij moet vragen. Het is persoonlijk en ik denk dat jij het beste alles kan doen. Heeft hij iets waaraan je hem altijd herkende? Gebruik dat dan. Je kunt van alles doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beschrijf wat je voelt?
    Ik kan in elk geval geen tekst over jouw buurman schrijven aangezien ik hem niet ken.
    sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gecondoleerd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tricia schreef:
    Ik denk niet dat je hier iemands hulp bij moet vragen. Het is persoonlijk en ik denk dat jij het beste alles kan doen. Heeft hij iets waaraan je hem altijd herkende? Gebruik dat dan. Je kunt van alles doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.