• Welke vakken zou je dan willen volgen?
    Er worden 13 vakken op Zweinstein gegeven;
    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde, Leer der Oude Runen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij. -Volgens mij waren dit alle vakken. Zeg het gerust als ik er eentje vergeten ben-

    Op de middelbare school, als je Mavo doet moet je in je laatste jaar 7 vakken kiezen. Laten we er van uit gaan dat je voor je slijmbal-examen 7 vakken moet kiezen. Welke zou je dan kiezen? ;')

    Ikzelf zou voor de volgende gaan; Astronomie, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend rekenen, Dreuzelkunde, Bezweringen en Geschiedenis van de toverkunst(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bezweringen, Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles.
    Zeker weten. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 10:39 ]


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen, Astronomie en Vliegles.


    It's time to be happy again.

    Astronomie, toverdranken, verzorging van fabeldieren, bezweringen, verweer tegen de zwarte kunsten, leer der oude runen en gedaanteverwisseling :Y)

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst,Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van fabeldieren.

    (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 16:49 ]

    Bezweringen, Geschiedenis van de Toverkunst, Toverdranken, Transfiguratie, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren en Waarzeggerij.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Bezweringen, Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Waarzeggerij, Dreuzelkunde, Vliegles.

    10 van de 13 vakken:X Nu voel ik me Hermelien:X


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Fitch schreef:
    Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen, Astronomie en Vliegles.


    Alleen maar tranen van geluk

    Kruidenkunde
    Leer van de oude runen
    Transfiguratie
    Verweer tegen de zwarte kunsten
    Verzorging van fabeldieren
    vliegles
    astronomie

    Ja, dat zijn ze wel denk ik ( véééél beter dan engels en nederlands etc)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bezweringen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles, Kruidenkunde


    ik had er eerst maar 6.. ik kies alleen de vakken waar een beetje pit in zit xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Toverdranken, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen, Kruidenkunde, Astronomie, Transfiguratie en Gedaanteverwisseling.
    Vliegles krijg je toch alleen in je eerste jaar? o.o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Toverdranken, Vliegles, Bezweringen, Transfiguratie, Gedaantewisselingen, Verzorging van Fabeldieren & Waarzeggerij.


    everything, in time

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Transfiguratie,Kruidenkunde,Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst,Verzorging van Fabeldieren,Vliegles und Waarzeggerij!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Bezweringen, Geschiedenis van de Toverkunst, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij.
    nu heb ik er acht. oeps. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Bezweringe, Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten,Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 10:30 ]


    "Don't look back, you're not going that way."