• Welke vakken zou je dan willen volgen?
    Er worden 13 vakken op Zweinstein gegeven;
    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde, Leer der Oude Runen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij. -Volgens mij waren dit alle vakken. Zeg het gerust als ik er eentje vergeten ben-

    Op de middelbare school, als je Mavo doet moet je in je laatste jaar 7 vakken kiezen. Laten we er van uit gaan dat je voor je slijmbal-examen 7 vakken moet kiezen. Welke zou je dan kiezen? ;')

    Ikzelf zou voor de volgende gaan; Astronomie, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend rekenen, Dreuzelkunde, Bezweringen en Geschiedenis van de toverkunst(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, vliegles, bezweringen, Waarzeggerij. (:

    Vliegles!<333


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geschiedenis van de Toverkunst, Leer der Oude Runen, Toverdranken,
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren,
    Astronomie, waarzeggerij

    Kruidenkunde
    Astronomie
    Verzorging van Fabeldieren
    Vliegles


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bezweringen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bezweringen, , Kruidenkunde, Leer der Oude Runen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen, Geschiedenis van toverkunst


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bezweringen, toverdranken, transfiguratie, verweer tegen de zwarte kunsten, verzorging van fabeldieren, vliegles, waarzeggerij.


    Has no one told you she's not breathing?

    Bezweringen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bezweringen, Geschiedenis van de Toverkunst, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    1. Bezweringen,
    2. Toverdranken,
    3. Transfiguratie,
    4. Verweer tegen de Zwarte Kunsten,
    5. Astronomie,
    6. Verzorging van Fabeldieren,
    7. Vliegles en Waarzeggerij.

    Eigenlijk wou ik er 2 meer kiezen, maar laat dat maar zitten dan.
    In deze vakken zitten de meeste pit in, and I love that. <3

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 11:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst,Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van fabeldieren.
    Ik heb altijd al een eenhoorn willen zien, Ik haat Toverdranken maar schouwer worden lijkt me wel wat
    X D


    Define "good".

    Astronomie :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay