• Welke vakken zou je dan willen volgen?
    Er worden 13 vakken op Zweinstein gegeven;
    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde, Leer der Oude Runen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij. -Volgens mij waren dit alle vakken. Zeg het gerust als ik er eentje vergeten ben-

    Op de middelbare school, als je Mavo doet moet je in je laatste jaar 7 vakken kiezen. Laten we er van uit gaan dat je voor je slijmbal-examen 7 vakken moet kiezen. Welke zou je dan kiezen? ;')

    Ikzelf zou voor de volgende gaan; Astronomie, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend rekenen, Dreuzelkunde, Bezweringen en Geschiedenis van de toverkunst(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bezweringen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles.


    Never run out of reasons to smile...

    Bezweringen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Gedaanteverwisseling.


    Je moet worden wie je bent.

    bezweringen, transfiguratie, verweer tegen de zwarte kunsten, vliegles, toverdranken, verzorging van fabeldieren, astrologie


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Bezweringen, Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles. En eigenlijk nog astronomie en waarzeggerij, maar dan heb ik er teveel (krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Waarzegerij, vliegles, toverdranken, transfiguratie, bezweringen, geschiedenis van toverkunsten en astronomie.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Bezweringen, Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Waarzeggerij.


    No guts no glory.

    Bezweringen, Waarzeggerij, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles


    Deze denk ik x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Kruidenkunde, Toverdranken, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren en Vliegles.


    Felix

    Bezweringen, Geschiedenis van de Toverkunst, Waarzeggerij, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren.

    En anders ook vliegles, maar dat krijg je alleen in het 1e jaar!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:36 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik zit niet op zweinstein..


    it's so empty living behind these castle walls

    Toverdranken, Transfiguratie, Astronomie, Geschiedenis van de Toverkunst, Bezweringen,Verzorging van Fabeldieren, Vliegles

    Jeej Hogwarts :D

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 12:43 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Bezweringen, Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Vliegles en Waarzeggerij :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Vliegles, Voorspellend Rekenen, Bezweringen & Astronomie.


    effort never betrays you

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten,, Verzorging van Fabeldieren,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Het liefst allemaal, maar anders deze:

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen, Vliegles en Waarzeggerij.


    Our perspective only changes when we change our position.