• Welke vakken zou je dan willen volgen?
    Er worden 13 vakken op Zweinstein gegeven;
    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde, Leer der Oude Runen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij. -Volgens mij waren dit alle vakken. Zeg het gerust als ik er eentje vergeten ben-

    Op de middelbare school, als je Mavo doet moet je in je laatste jaar 7 vakken kiezen. Laten we er van uit gaan dat je voor je slijmbal-examen 7 vakken moet kiezen. Welke zou je dan kiezen? ;')

    Ikzelf zou voor de volgende gaan; Astronomie, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend rekenen, Dreuzelkunde, Bezweringen en Geschiedenis van de toverkunst(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Bezweringen, Toverdranken, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Transfiguratie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij.

    awesome xd


    You are beautiful, you are love.

    Language schreef:
    Waarom kiest bijna iedereen voor Toverdranken?
    Het lijkt mij echt een rotvak(krul)

    Tsja als ik toch een heks ben wil ik ook gaan prutsen met toverdranken (krul)


    -

    Bezweringen, Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren en Vliegles :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Verweer tegen de zwarte kunsten, toverdranken, waarzeggerij, verzorging van faleldieren en vliegles.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bezweringen, Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde, Toverdranken, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie & Waarzeggerij.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Fitch schreef:
    Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen, Astronomie en Vliegles.


    Hope goes lost but never dies.

    Bezweringen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij en Leer der Oude Runen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bezweringen, Kruidenkunde, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles, Dreuzelkunde


    deze allemaal (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Vliegles.

    Toverdranken,Verweer tegen de zwarte kunsten, Bezweringen, Dreuzelkunde, Kruidkunde, Verzorging van Fabeldieren en Transfiguratie.
    eigenlijk zou ik dan de herione uit willen hangen en alle vakken op waarzeggerij na nemen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:48 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    verzorging van fabeldieren, verweer tegen de zwarte kunsten, bezweringen, transfiguratie, astronomie, waarzeggerij en toverdranken.


    Love? No. I prefer cats.

    Bezweringen, Leer der Oude Runen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles :3

    Vooral transfiguarie


    Let the Night embrace you

    Bezweringen, Dreuzelkunde, Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde, Leer der Oude Runen, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Voorspellend Rekenen, Astronomie, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles en Waarzeggerij.

    Ik zou ze gewoon állemaal willen!!! Maar eigenlijk vooral Transfiguratie.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fitch schreef:
    Kruidenkunde, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen, Astronomie en Vliegles.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bezweringen, Geschiedenis van de Toverkunst, Toverdranken, Transfiguratie, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Vliegles, Waarzeggerij.


    Me so good.