• Hey,

    Ik ga dit weekend (zondag) naar de gothic en fantasy beurs in rijswijk..
    Er is nog iemand van Q die gaat? :) (gewoon nieuwsgierig naar)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik hou daar niet zo van (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Voiceless schreef:
    Nee :'). Ik heb het niet zo op gothic. Fantasy is wel chill, though. (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Kirsten, van hoe laat tot hoe laat is dat in Eindhoven? x'd

    ILoveNynk schreef:
    Kirsten, van hoe laat tot hoe laat is dat in Eindhoven? x'd
    Infosite van Phantasium. Van 10 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Infosite van Phantasium. Van 10 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds (nerd)

    Dankjewel ='3
    Volgende vraag:
    Ik kan Phantasium tikken zoals ik wil, maar www.9292ov.nl herkend het niet als beursgebouw.
    Dus nu weet ik niet hoe ik van Tilburg Station naar Eindhoven Phantasium, weet jij hoe ik uit moet zoeken hoe ik daar met de bus kom? ='3

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dankjewel ='3
    Volgende vraag:
    Ik kan Phantasium tikken zoals ik wil, maar www.9292ov.nl herkend het niet als beursgebouw.
    Dus nu weet ik niet hoe ik van Tilburg Station naar Eindhoven Phantasium, weet jij hoe ik uit moet zoeken hoe ik daar met de bus kom? ='3
    Gewoon het station in Eindhoven uitlopen, naar de buskant toe. En dan onder het viaduct van de grote weg door lopen aan je linkerkant en dan loop je zo tegen het gebouw aan. Dan moet je wel even de ingang zoeken, maar je ziet het zo liggen. Is heel gemakkelijk. Staat er ook in hele grote letters op :Y). Als je het station uitloopt kijk je tegen het linkerstuk van het gebouw aan. Zo heb je tenminste een herkenningspunt :Y). Er zullen vast wel bordjes staan, zodat je de ingang makkelijker kunt vinden (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Gewoon het station in Eindhoven uitlopen, naar de buskant toe. En dan onder het viaduct van de grote weg door lopen aan je linkerkant en dan loop je zo tegen het gebouw aan. Dan moet je wel even de ingang zoeken, maar je ziet het zo liggen. Is heel gemakkelijk. Staat er ook in hele grote letters op :Y). Als je het station uitloopt kijk je tegen het linkerstuk van het gebouw aan. Zo heb je tenminste een herkenningspunt :Y). Er zullen vast wel bordjes staan, zodat je de ingang makkelijker kunt vinden (krul).

    Laatste vraag: Ik geef toe, stiekem ben ik irritant (krul) Dat hele gedoe met die entreeprijzen. Ik wil gewoon naar die beurs en ben 12 jaar, wat houdt dat Passe-partout in? (krul)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Laatste vraag: Ik geef toe, stiekem ben ik irritant (krul) Dat hele gedoe met die entreeprijzen. Ik wil gewoon naar die beurs en ben 12 jaar, wat houdt dat Passe-partout in? (krul)
    Passe-partout is een kaart voor het hele festival, dus voor 2 dagen. Waarschijnlijk krijg je daar binnen dan een armbandje. :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee ik ga niet, ik heb veel meetings de komende tijd, dus ik ga mn geld al ergens anders aan besteden ^^.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Passe-partout is een kaart voor het hele festival, dus voor 2 dagen. Waarschijnlijk krijg je daar binnen dan een armbandje. :3

    Euwkay... Dat word smeken om een voorschot op mn zakgeld
    Heb mn laatste geld uitgeleend aan een jongen op school die zn eten vergeten was, oftewel ik heb enkel geld genoeg voor de bus x'3